Dnes je pondelok 3. júna 2024, meniny má Karolína a zajtra Lenka
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Autor |
Správa |
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
počuli ste už???.Ćo vy na to , tankovať vzduch a voziť sa uplne zadarno?(teda za cenu el. prudu).
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Pia, 22.06.2007, 14:14 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
jj čítali sme v odbornom plátku...nový čas . Princíp nedostatočne vysvetlený samozrejme. Piest proste stlačí vzduch...ten sa tým zohreje na 400st a následne sa tam vstrekne vzduch normálnej teploty, ktorý svojím následným prudkým rozpínaním od tepla nahradí expanziu. Do nádrže auta sa vraj narve vzduch pod 300Atm ale nevysvetlili či je to vzduch určený len na vstrekovanie(podla mna asi ano) alebo aj nasávanie. Dojazd vraj 300km. Neviem...nejak sa mi nezdá že by energia rozpínania náhle zohriateho vzduchu mala také prebytky aby stlačila iný vzduch na 400stC, utiahla pohon čerpadla, altíka, iných hovadín a ešte aj hnala auto vpred....málo informácií.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 22.06.2007, 14:39 |
|
|
pneukaktus
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52 Príspevky: 561 Bydlisko: Myjava
|
No, Diesel, dumali sme nad tým nejakú tú chvýlu a ono to aj parametrovo, aj logicky vychádza. Ja som už o tom počul dávnejšie. Vtedy mi to ale nebolo až takto podrobne vysvetlené, akurat mi bolo povedané narozdiel od N.Č. že vozidlo nevie kuriť, len chladiť (budku šofera). Pisaťel to napísal dosť zavadzajuco (asi zamerne). My sme z toho zkonštatovali, že diesel (motor) by mal potom vlastne bez problemov fungovať aj na vodu, a tu prave skrslo v mojej hlave vysvetlenie, prečo nie na vodu, ale na vzduch! Pochopil si čo myslim?Diesel , zaujímalo by ma , aké čerpadlo si mal na mysli?
_________________1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!
|
Sob, 23.06.2007, 2:14 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Myslel som vstrekovacie čerpadlo...aj keď pri 300Atm vo flašiach je to skôr dávkovač. Dalšia vec...jeden spoludiskutujúci tvrdil že k skvapalneniu vzduchu dochádza podstatne skôr než až 300Atm...to je dalšia nezrovnalosť(nechce sa mi teraz googlovať)...a ak je vzduch v kvapalnom stave tak jeho uvolňovanie bude skutočne pôsobiť ako klíma. To je asi tá spomínaná schopnosť chladiť. Uvidíme. Mimochodom nepochybujem že v šuflíkoch je postrkaných hafo alternatívnych pohonov...ale ich čas ešte nedozrel. Veď obchod s ropou je alfa-omega emerickej ekonomiky tým pádom aj svetovej....
edit by petertn>
mam taky pocit ze velikanska cast us dolarov je kryta ropou a preto sa aj s ropou obchoduje v dolacoch.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Sob, 23.06.2007, 12:08 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3263 Bydlisko: Nitra
|
diesel píše: Do nádrže auta sa vraj narve vzduch pod 300Atm ale nevysvetlili či je to vzduch určený len na vstrekovanie(podla mna asi ano) alebo aj nasávanie.
Flasa kyslika na autogen je plnena na 150 Atm a pri rezani vidim ako rucicka ide dole,a vzduchove flase na lodi sa plnia na 30 Atm a stena ma hrubku 11 mm.
Kam to do toho auta napchat?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 24.06.2007, 22:42 |
|
|
dzordzo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 26.02.2007, 14:27 Príspevky: 399 Bydlisko: Bratislava
|
_________________ unlimited
|
Pon, 25.06.2007, 9:40 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|