Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 18:43
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 LPG - možnosti použivania Bronco V8? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Čafte

aj ked som mal najskor odpor k tomu pratat do mojej V8 LPG. Po prečitani nejakych tych diskusii ma to celkom začalo zaujimať:)
Ide o to že by som celkom rád Broncosaura v buducnosti využíval aj na nejake dlhšie trasy. Možno expedicie ale napriklad by som rad šiel s niem občas aj na nejaky ten trip tráviť dovolenkové chvíle aj mimo SK. Nakolko je to auto neskutočne pohodlné na vozenie aj po cestách tak by to bolo super:)

No a teraz k veci. Mám celkom dost miesta pod autom pred nádržou medzi rámom. Tak ma napadlo že by sa tam dala dať ta toroidna nadrž. Hádam by sa zmestila aj nejaka 60L. Len otázka znie či sa mi to oplatí a či to nejako neublíži tomu motoru. A či je to teda možné na takýto motor vobec dať. Je to teda 5.8L el. vstrekovanie paliva. 157KW.

Zatial teda mam taku predstavu že by som na LPG jazdil len pri presúvaní na dlhšie trasy. Čo teraz nieje až také jednoduché:)

Za rady a nápady budem velmo vdačny

ďakovala mnohokrat

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 04.05.2009, 11:45
Profil ICQ WWW
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
LPG sa dá
relatívne bez problémov
ak, tak jedine skvenčné vstrekovanie alebo LPi (ale LPi u nás nerobí nik :-( )
nutnosť je FlashLube
problém bude so zapísaním do TP (zatiaľ)

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pon, 04.05.2009, 11:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No kedže je to V8 motor tak jedine vstrekovanie LPG a nádrž pri tom objeme zabudni na nejaku 60l 80l a viac bude minimom ak nechceš chodiť od čerpačky k čerpačke.

na moj 4l tých cca75l LPG stačilo na cca 450-550km na dialnici kludnou jazdou.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 04.05.2009, 11:48
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hmmm no nerad by som to pchal za sedacku do interieru:(
Ten priestor zpred nadrzov pod autom je celkom fajn a nevyuzity.
musim to pomerat co by sa tam zmestilo. No vsak to len zatial tak zhruba zbieram vstupne info...

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 04.05.2009, 11:56
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Súhlasím s Andrejom,no nie na 100%. Ak by ti vošlo tych 60 litrov pod auto, to je v hrubom nejakých 300km dojazd. Čo nie je až tak zlé, pri dnešnej cene LPG. Takže tych 10 minut na čerpačke po nejakych 250 km jazdy ti padne vhod na oddych.
Opýtam sa ťa či to chceš s papiermi, alebo len tak free? Lebo aj ja sa už dlhšie zaoberam otazkou montáze LPG do môjho Pajera (3,5L), a sekvenčne vstrekovanie je bohovsky drahé (hlavne talianske vyrobky). K tomu papiere.... no poste fuška.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Pon, 04.05.2009, 12:16
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ja neviem podla mna keby sa to dalo teda dole pod auto do priestoru medzi ten ram zakrylo by sa to nejakym napriklad 3-4mm plechom aby to bolo zospodu aj chranene a navyse maskovane. napustny ventil by sa dal tiez niekde aby ho nebolo vidno tak myslim ze organy by na to len tak neprisli. STK by sa uz nejako zbastlila:)

radsej teda neofiko ale vobec som sa tym este nezapodieval takze neviem ake su moznosti dorobenia na cierno pripadne ako prebiehaju nahodne kontroly atd....

kolko cca vyjde ta talianska technika?

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 04.05.2009, 12:27
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať LPG
Ja tiež chcem dať do Bronca V8-351 LPG. Americké motory okolo 6L už majú nechutnú spotrebu. Zohnal som Lovato, ktoré šlapalo v Grande ZJ 4L r.v.1996. A teraz sa chcem opýtať odborníkov, či to bude šlapať aj v karburátorovom 5,7L motore. Nebude mi vadiť, keď výkon klesne o 20%.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 04.05.2009, 12:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
No v určitom spektre otáčok to pojde pri max bude chýbať plyn nakolkoa si výparník nebude stíhať dávať viac.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 04.05.2009, 12:41
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a možno by to ani tak nevadilo, čo som si vsimol zatial ja na mojom teda 351E EFI tak ten motor pracuje v dost malom spektre otacok nema tendeciu tocit do neba. Ale ťažko povedať ako sa to bude spravať

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 04.05.2009, 12:44
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bronco - problem s plynom nie je ani tak ho niekde schovat ale smrad ktory straznici zanuchaju a dohovaranie sa zacina. A pokuty v dnesnej dobe ... vsetci vieme


Pon, 04.05.2009, 13:29
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Tak tak ak tam nedaš system vstrek ,ale len zmiešavač, tak sa smradu nevyhneš. Andrej ma pravdu s tym poklesom vykonu pri požití klasického zmiešavača do sania. Na rovnej ceste pri "kľudnej" jazde ste sa to neprejaví až tak, ako keď budeš chcieť zrýchliť pri obiehaní niekoho. Potom sa ten obyčajný systém prejaví a ty budeš darmo šliapať na pedál ako doteraz, keď máš benzín. Ale o tom by ti vedel povedať aj Gabo_SB, ktorí už vyhodil klasiku a dal si tam sekvenčny vstrek. A to ma "iba" 2,5L.
Inač pri sekvenčnom vstreku je spotreba 1:1. Aspoň tak mu to vychádza, a to nejazdí v rukavičkách. Výkon motora ako sledujem Gaba je mierne nižší tiež (hlavne vysoké otáčky v teréne), ale nie až tak ako pri klasike.
Ja pozerám jedine po vstreku. Kamarat u nás prechádza na PL systemy, ze vraj v Poprade ich uz montujú dlhší čas. cena by mala byt okolo 20 - 25 tisíc aj s montážou. tak uvidím. čakám. Sorry dufam ze si tomu aspon trošku porozumel. P

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Pon, 04.05.2009, 14:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ta cena nieje az taka strasna tej som porozumel ale este musim prestudovat ako funguje ten system vstreku. Ako si myslel tu spotrebu 1:1? Chlapik ma v CZ nahodeny plyn na broncu ale 5.0L a pisal mi ze spotrebu ma na tom tak okolo 17L/100km plynu. Neviem ale aky tam ma system. Nemas nejaky link na tie polske systemy?
Alebo to skus nejako opisat.....

Dikes

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 04.05.2009, 14:48
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 07.03.2009, 21:15
Príspevky: 528
Bydlisko: Žilina-Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aha uz som to nasiel a uz viem co znamena 1:1:)

no keby to papalo do tych 20L plynu na 100km tak by to bolo super

nemas nejaky kontakt na tych poliakov alebo na tu firmu v poprade?

inak kukal som velkost nadrze co mam na broncu a mozno by sa mi tam dole medzi ram zmestila aj najvacsia toroidna - 74L to uz by bolo slusne aj co sa tyka dojazdu.

_________________
F.O.R.D Bronco Fullsize 1991 V8 5.8 351 EFI LPG
made in USA/Michigan

Bronchitida

http://bronconamiestohotela.com/
http://www.fordbronco.eu


Pon, 04.05.2009, 14:58
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:06
Príspevky: 775
Bydlisko: slovensky grob
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mam kontakt na sekvencny vstrek do 8 valca - cena cca - 27000 a viac - podla tipu

_________________
discovery td5


Pon, 04.05.2009, 17:15
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Andrej : Ak ti zozere 75 l LPG na 450 km tak je nieco zle. Mne zozere 80 L LPG na 600 - 630 km.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 04.05.2009, 18:27
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 41 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: