4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Servis= Diesel http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=55&t=2636 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Kapo [ Pon, 01.10.2007, 22:03 ] |
Predmet príspevku: | Servis= Diesel |
http://www.agat.sk/01-profil.html Na odporúčanie som tu kupoval na patrola 2.8 D vstrekovače /denso / aj vymenily a naštelovaly / na mnou vymontovaných triskách /. Cena vstrekovača 920 sk , práca 150 sk. Na počkanie . |
Autor: | rado nd [ Štv, 20.11.2008, 14:38 ] |
Predmet príspevku: | Re: Servis= Diesel |
Kapo píše: http://www.agat.sk/01-profil.html Na odporúčanie som tu kupoval na patrola 2.8 D vstrekovače /denso / aj vymenily a naštelovaly / na mnou vymontovaných triskách /. Cena vstrekovača 920 sk , práca 150 sk. Na počkanie . |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 20.11.2008, 21:29 ] |
Predmet príspevku: | |
neviem ako na Kapovom, ale raz som sa zviezol na Y60 s novými tryskami. Rozdiel proti môjmu ma dosť nasssrdil... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | joso [ Štv, 20.11.2008, 21:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: neviem ako na Kapovom, ale raz som sa zviezol na Y60 s novými tryskami. Rozdiel proti môjmu ma dosť nasssrdil... ![]() ![]() ![]() A v Agat diesel v PK su dobry aj čerpadla tam robia ![]() ![]() |
Autor: | rado nd [ Štv, 20.11.2008, 23:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: neviem ako na Kapovom, ale raz som sa zviezol na Y60 s novými tryskami. Rozdiel proti môjmu ma dosť nasssrdil... ![]() ![]() ![]() Aká výdrž sériových trysiek sa očakáva? Inými slovami, mám sa v tom začať vŕtať? |
Autor: | Tunki [ Pia, 21.11.2008, 0:03 ] |
Predmet príspevku: | |
rado nd píše: Aká výdrž sériových trysiek sa očakáva? Inými slovami, mám sa v tom začať vŕtať? Na toto som aj ja dosť zvedavý. |
Autor: | Kapo [ Pia, 21.11.2008, 2:09 ] |
Predmet príspevku: | |
No, hlavne záleží, v akom stave máte staré trisky. Ak chčijú, ako stará baba, tak to môže urobiť džúrku do vašeho milovaného piestika. Rozdiel medzi kaput triskamy a novými je určite badať. Ale zase neočakávajte, že to bude ako z nitrom. A Martine. Porovnávať dve rozdielne autá je nezmysel, veď vieš. Záleží, ovela viac na zoštelovanom čerpadle a výške tlaku turba. |
Autor: | Martin 4 [ Pia, 21.11.2008, 9:44 ] |
Predmet príspevku: | |
... ad 1.) ... trysky v mojom Trole videli denné svetlo naposledy pod horou Fuji. Čiže vstrekujú už 273 tkm (vzhľadom na zasekávajúce sa počítadlo km možno aj 280 tkm) Auto stále ide, štartuje, nie príliš neprimerane dymí na čierno. Onehdá som sa pýtal v Nissane na výdrž vstrekovačov a bolo mi povedané, že návrhová životnosť je 100 tkm. To neznamená, že na 100 001 km sú trysky v ťahu, ale že konštruktér rátal všetko na 100 tkm. Mali by vydržeť minimálne tolľko, alebo viac. Keďže ich už mám 2,73 krát toľko ako bolo navrhnuté, asi by mali fakt už byť vymenené. ... ad 2.) Môj trol má motor v sériovom stave (výmennu vzduchového filra za nejaký prudký tuning nepočítam a v dobe skúšania tam dokonca bol ešte stock filter) Druhý Trol čo som skúšal bol zo ZH a keďže ho mal chlapčisko práve kúpený a moc sa v ňom nevyznal, tak bol úplne sériový tiež, len s novými tryskami. Išiel oveľa lepšie a ani pri tvrdej akcelerácii nedymil (je keď dupnem na plyn, tak sa nestane nič moc iné, ako že vyletí z výfuku čierny mrak ![]() |
Autor: | romo11 [ Pia, 21.11.2008, 10:10 ] |
Predmet príspevku: | |
čierne mraky sprevadzaju aj mna pri prudsej akceleracii...teda nie mna ale tych co idu za mnou ![]() ako to potom prebieha na emisnej kontrole? neviete dakto? nabehanych mam 160tisic |
Autor: | Martin 4 [ Pia, 21.11.2008, 10:31 ] |
Predmet príspevku: | |
máš poštu. O EK a STK ![]() ![]() ![]() |
Autor: | peterB [ Pia, 21.11.2008, 13:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Urcite velmi zalezi aj na tom co mal ten patrol obute. Ja som teraz majke kupil 4R na seriovkach (215/80/R15) a nestacim sa divit co ten 3liter dokaze ![]() ![]() |
Autor: | rado nd [ Pia, 21.11.2008, 14:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže keď je môj motórik šepot kvetín, pravidelný chod, nedymí nikdy, tak sa mám na to vyprdnúť? Cca 150TKm. Kapo, ako by som to poznal? |
Autor: | Kapo [ Pia, 21.11.2008, 17:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Ak motor ide pekne, ako vravíš, tak sa na to skludom vyprdni. No, najspolahlivejšie odskúšaš trysky na stolici. Ta to taký bazmek, na ktorý sa našróbuje tryska a s takou pákou sa potom vyvíja tlak simulujúci vstrekovanie a podla toho, ako rozstrekuje sa vie na čom je-si. Podla dymivosti a sluchu radšej nee. A potom, keď sa vymení v tryske vstrekovač, je vhodné vymeniť aj nové podložky. Jedna ide vedšia-tesniaca a druhá menšia-tepelná. |
Autor: | marisko [ Štv, 11.06.2009, 21:35 ] |
Predmet príspevku: | |
... tepelnú vymeniť po KAŽDOM vyberaní držiakov trysiek (pri doťahovaní sa nevratne deformuje) |
Autor: | KOŤO [ Štv, 11.06.2009, 22:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi aj ja budem musieť zbehnúť k tomu Agátovi, lebo keď stojím na brzde so zaradeným D tak to dymí ako ďas. Keď dám N, tak je všetko v pohode, aj počas jazdy som bez dymu, len na tom voľnobehu keď stojím na "D". Ešte som zabudol, ten dym je normálny ani biely ani čierny. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |