...

téého sa Ty neobávaj.. Na jazdenie po ceste už sa celkom schopné počítače rodia... ale urobiť
(naprogramovať) počítača na jazdenie v teréne - to je oriešok ktorý odoláva horibilným miliónom dolárov ktoré do neho sype Pentagón a DARPA.
Ale mne by sa páčilo auto, ktré na povel vykríži
(vypustí mechy nakríž), zabere jedným kolesom, vyhrabe sa do svahu
(do ktorého sa nakloní naprieč a nebude pritom riskovať ohnutie kardanu pretože tam proste nebude) vytočí kolá proti sebe a otočí sa na mieste a počas toho otáčania stále bude držať budku viacmenej rovne, pretože bude v správnom poradí postupne vypúšťať a nafukovať mechy. Potom zase zlezie zo svahu na lesnú cestu
(pričom mu nebude hroziť budka, pretože prvé kolo čo pôjde zo svahu spustí hlllllboko dole) , na cestičke sa zrovná a odfrčí preč..
Správne zakomponovaný a naprogramovaný počítač neuberie nič z vodičského umu... ale umožní vylomeniny o akých sa nám nesníva....
V piesku alebo na rovnom mazlavom maglajze majú už teraz navrch autá čo majú TCS... ale len málo, pretože TCS nemá čo ovládať a je tam len do počtu.
Toť nedávno na Trnavej Hore... hnusný dlhý svah, kamenie, lístie a ľad. Bolo to na špéru, ale nedala sa použiť, pretože tie kamene chvílami tiež držali a furt sme sa nejako zatáčali. Musel som postáť a pohol som už len za navijákom. S dobrým TCS by to bolo s prstom v nose...