Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 21.07.2025, 21:40
Dnes je pondelok 21. júla 2025, meniny má Daniel a zajtra Magdaléna




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 131 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší
 Patrol GR s motorom Toyota 4.2td 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja by som sa rád k tejto otázke vrátil, teda Patrol Y61 z motorom Toyota Land Cruiser 80 J8-4.2 TD 24V. Predpokladám, že by to chcelo vložiť komplet motor aj s prevodovkou a pomocnou prevodovkou, nakoľko má Toyka aj medzinápravový diferenciál.
Hovorím o motore:
Výkon (HP/rpm) 170 / 3600
Točivý moment (Nm/rpm) 380 / 2200

Viete o niekom, kto to skutočne urobil? Hovorím o prestavbe aj s implementáciou do interiéru, nie o nejakom špeciáli.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Uto, 18.05.2010, 0:56
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
jaroD40 píše:
Myslím že radoffroad bude o tom vedieť viac tak nech nám tuto upravu predstaví trochu viac ak môže. Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo. Pár motorov som našiel,cena okolo 3000eur a to nieje ani zdaleka všetko ale tak zvedavosť mi nedá neopýtať sa.Tých 500Nm po uprave by stálo za to.



aj jeden znamy z Rožnavy ma v patrole motor 4,2 z Toyky, videl som na vlastne oci, a musim povedat ze je to absurdne silne vozidlo,nema chybu, 2.8 motor z patrola je sice dobryy, ale na ten motor z toyki nema ani z daleka,,len co je pravda a co sa tyka trhanie poloosky , tak neviem, zatial sa mu to nestalo, ale neviem, mozno cas ukaze,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Uto, 18.05.2010, 8:04
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 12.11.2006, 9:47
Príspevky: 322
Bydlisko: Zborov nad Bystricou
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som videl pata s takym motorom v Tisovci hosi poviem vam ze silne uvazujem to dat do patrola poliaci to urobia komplet za 25000 zl ide to neskutocne

_________________
monteropat,GR Y61,unimog,grizzli,kodiak,Ventura,F8,a k tomu vsetci necenzurovany a nekonfliktny offrovdaci s celeho sveta,www.offroadland.sk


Uto, 18.05.2010, 8:29
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ten krátky čierny Patrol bol na 1/2 akcii vo Sverepci 2009. Išiel pekne. Bol to naozaj Patrol s motorom. Pri skúške akcelerácie nadelil legende s 5,9L hovorí za všetko :D , asi 2 dlžky auta. Na daný terén, ílové blato mal aj dobré pneu, šípaky Continental 285/75-16. Majiteľ bol Miky-kolotočiar niekde od NZ. Výmenu agregátu robil nejaký úpravca. Auto sa už aj predávalo, cena bola tuším 10-12000€. Ktovie, či sa predalo.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 18.05.2010, 12:32
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
jenki dosť sa toho dozvieš v odkaze ktorý je v prvom príspevku. Konkrétne tam ide o transplantáciu do modelu 3.0di na pôvodnú patrolácku prevodovku cez nejaký medzikus s použitím bud origo LC spojky alebo zosilnenej. Myslím že by nebol problém to prispôsobiť aj na 2.8td prevodovku (ak tam vôbec je nejaký rozdiel) Túto možnosť som ale pustil z hlavy a zvažujem či len dám poladiť môj RD28T ktorý má údajne nabehaných len okolo 80tis km + zmena prevodu v redukčnej prevodovke čo by spolu stálo okolo 1000eur a určite by to bolo cítiť ALEBO doveziem z GB celé GR Y60 s motorom 4.2d a budem za cca 3-4000eur zásobený ND do konca života akurát že s výkonom si nepomôžem,v PL sa ale dá zohnať turbokit za cca 2500eur a výkonovo si na tom skoro podobne ako s motorom toyota( otázne je kto a za kolko by to vedel naladiť). Ked to spočítaš tak je to okolo 6500eur, to je cena za ktorú ti na zákazku poliaci hodia motor Toyota (videl som pár inzerátov a cena samotného motora sa pohybuje okolo 3000eur). V tvojom prípade by bol dovoz celej Y60ky blbosť(aj tak je to najdrahšia možnosť) takže by som na tvojom mieste rozmýšlal len nad možnosťami ladenia RD28T za relatívne dostupné peniaze alebo motorom toyota akurát že za tie prachy sa dá kúpiť další schopný offroad a možno bude mať aj motor :-D Sám som velmy zvedavý ako to nakoniec s tými našími lenivými GRkami dopadne. Držím palce pri dalších úpravách.

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Uto, 18.05.2010, 13:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mam Y61 skoro tri roky a zatial som v ziadnej situacii nepotreboval viac vykonu ako to auto ma. Kedy potrebujete viac?

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Uto, 18.05.2010, 13:53
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1811
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na portaloch a 42" kolach

_________________
Bývalý offroadak


Uto, 18.05.2010, 21:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Ten krátky čierny Patrol bol na 1/2 akcii vo Sverepci 2009. Išiel pekne. Bol to naozaj Patrol s motorom. Pri skúške akcelerácie nadelil legende s 5,9L hovorí za všetko :D , asi 2 dlžky auta. Na daný terén, ílové blato mal aj dobré pneu, šípaky Continental 285/75-16. Majiteľ bol Miky-kolotočiar niekde od NZ. Výmenu agregátu robil nejaký úpravca. Auto sa už aj predávalo, cena bola tuším 10-12000€. Ktovie, či sa predalo.


OT: tej legende to nadelil aj patrol " bez motora " ( 2,8 TD ) :lol: :twisted:

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Uto, 18.05.2010, 21:59
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To efendi:
skús zistiť, či majiteľ pustí nejaké rozumy, že kto, kedy a kde... aj by som zašiel sa pozrieť. Dík
To jaroD40:
Ja by som Y60 neuvažoval, mám Y61, ale Toyka by sa možno našla v GB... preto ma to začalo zaujímať. Vymieňať je lepšie celý agregát kvôli medzinápravovému difu, ktorý na Toyke je, stačilo by upraviť kardan (tak som počul). Samozrejme, netuším, aké zásahy by boli nutné do interiéru a tak. To Poľsko evidujem, ale zatiaľ ma neláka...
To BBMiso:
Nejde iba o výkon, ale napr. o tepelnú pohodu motora (Toyota má lepšie riešené chladenie) a celkovú dynamiku vozu, zálohu v každom smere. Už som niekde spomínal, že spravím na ňom ročne cca 35 000km, takže mám asi trochu iné nároky. O trhanie poloôs sa nebojím, nie som extrémista ani trialista. Ale s gumami 33" tej 2,8TD nie je hore tiahlym kopcom do spevu, netreba ani portály a 42" kola. Stačí Beňadický kopec.

Celkovo len pre vysvetlenie, ja som s Y61 čo sa týka vlastností veľmi spokojný (okrem výkonu a dynamiky motora) a nemenil by som ho za iny voz (Toyotu mám vonku ako služobnú - môžem porovnávať, doma mám aj Pajero), ale chcel by som výhľadovo riešiť motor najmä kvôli cestovaniu. Preto ma neoslovujú ani špeciály, kde nie je dôležitý interiér, ale len a len účel.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Uto, 18.05.2010, 23:19
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 13.02.2007, 21:38
Príspevky: 140
Bydlisko: BA/PK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jenki sorry, ale ja tomu nerozumiem z mojho pohladu.
Pride mi trosku cudne nahanat Patrol Y61 2.8td na 33 gumach, zdvihnuty, s navijakom, pevnostakom 30tis. km rocne po cestach!
Akoze mam pocit ze si si Patrol pomylil s nejakym SUV. Jazdim max 100km/h, viac ani nemam to srdce ho nahanat, aj ked ide aj 140 ale kazdy ako uzna sam za vhodne. Kua ako rychlo potrebujes jazdit resp. akcelerovat? Ja rozumiem pojmu vykonova rezerva v kazdom smere, ale to si potom nemal obut a navesat na auto tie veci ktore tam mas, ked vies kolko na nom nabehas rocne. Suhlasim s BBMisom, jazdil som svoju 2.8td davnejsie na 33gumach, dynamika akurat.
Pises ze si s Patrolom spokojny, no ja mam pocit ze si si mal kupit Toyotu 4.2td.

100ludi / 100chuti :-) peace

Uz tam mas aspon mechanicke cerpadlo? Lebo naposledy ked som sa zapajal do diskusie s tebou tak sa riesila tiez lenivost 2.8td.

_________________
...dlha seda Y61 2.8TD (1998) s elektronickym cerpadlom
...Ex dlha zelena Y61 2.8TD (1999) s mechanickym cerpadlom
...popripade pomoze Pajero Sport 2.5TD (1998)


Str, 19.05.2010, 0:28
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TomasBA, vôbec to nie je čudné. Patrol nebol stavaný ako auto na víkend a takéto km výkony sú inde (mimo SR) bežné aj s prívesom. Na aute mám iba pevnostný nárazník s navijakom, zdvihnutie je spôsobené len podvozkovým kitom IM určeným na toto auto, žiadne podložky a pod. Gumy 33" sú úplne normálne. Motor 4,2D sa žiaľ dodával iba do Švajčiarska a v Európe je dosť zriedkavý, preto som ho vylúčil, naviac sa mi ten turbokit moc nepáči. Inak toto auto najazdilo v Austrálii bežne 40-50 000 km ročne (kamarátova osobná skúsenosť, motor 4,2D) a to prevažne na dlhých trasách. S motorom 4,2TD by podľa mňa získalo spoľahlivosť, výdrž a výkonovú rezervu motora. Ocenil by som aj ten medzinápravový diferenciál, keď už tam je.

Nemýlim si Patrola so žiadnym SUV, a ešte raz hovorím, že mi nejde o Toyotu ako vozidlo, jasne som svoj záujem definoval, aj keď nie je podstatný. Nejde ani o to, ako rýchlo potrebujem akcelerovať.
Téma vlákna je Patrol GR s motorom Toyota 4,2TD, teda ide o technické riešenie, nie o to kto, kedy a kde, prípadne čo potreboval.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 19.05.2010, 1:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V tej Y60 s Toy 4,2td musel v podlahe na stredovom tuneli vyrezať nové diery pre radiace páky, lebo prevodovka Toy má páky v inej polohe ako partol. Môj názor je, že je to vhodná úprava pre človeka, ktorý chce spolužiť s Patrolom ešte dlhé roky. Miky dal úpravu urobiť, pojazdil a chcel predať. Na tom sa nedá zarobiť, musel by naraziť na fajnšmekra, ktorý na to má.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 19.05.2010, 9:24
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2389
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo, a ten Miki má ale Y60 ako píšeš, však? Nevieš, či tam menil komplet agregát, alebo len motor?

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Štv, 20.05.2010, 16:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jenki lovis v blbych vodach ...
kukni tu ...

http://www.karlowicz4x4.pl/gm-v8-diesel

_________________
OFF the ROAD


Štv, 20.05.2010, 17:40
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 8016
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="jenki"]To efendi:
skús zistiť, či majiteľ pustí nejaké rozumy, že kto, kedy a kde... aj by som zašiel sa pozrieť. Dík

no skusim sa dako nan nakontaktovat,, ale v Rimavskej Sobote urcite tam bude na off akcii,,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 20.05.2010, 18:17
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 131 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: