4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
NADS ZD30 - Ochrana motora http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=18130 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | bacaono [ Pia, 11.04.2014, 19:31 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Ja som to uz nahodil s tym spinacim tlacitkom namiesto rele a s casovacom. Takto brnknem po zapnuti zapalovania do tlacitka a zhavim len pri studenom starte a nie pri kazdom. Cas si mozem kedykolvek nastavit. Este sa mi nedari zistit odkial presne ide signal na povodnu kontrolku zhavenia na pristrojovke. Chcel by som to urobit tak aby ukazovala realny cas ked su aktivne aj zhavice, ale riesenie klokanov s externou diódou ktoru napajaju z lišty zhavicov sa mi nepaci. Poprípade ak niekto vie kde by som mohol najst detailnu schemu elektriky a schemu zapojenia pinov v riadiacej jednotke budem silno povdacny. . |
Autor: | mk96 [ Pia, 11.04.2014, 20:39 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
aaaale kupoval som viac veci a o toto som zakopol |
Autor: | mk96 [ Pia, 11.04.2014, 20:43 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
nech sa paci ... kredity za to idu zas do Klokanova. |
Autor: | bacaono [ Pia, 11.04.2014, 21:26 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Ono je to take jednoduche? Ak som to spravne pochopil, staci cvaknut pin 16 z riadiacej jednotky a pripojit ho k vystupu spinacie ho rele KEMA? Tusil som ze ta kontrolka sa bude aktivovat uzemnenim. Nebude to hlasit nejaku chybu ked bude vystup 16 nezapojeny? Prevelice velka vdaka!!!!! A podakuj prosim za mna aj genialnym klokanskym chlapcom, lebo ja to tam iba citam kedze darom iných jazykov neoplyvam, tak aj to len cez gugel. Takze si musim polovicku domyslat a kedze som neni ani regnuty, tak obrazky nevidim.. |
Autor: | mk96 [ Pia, 11.04.2014, 21:41 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Ano je to velmi jednoduche ako cela riadiaca jednotka ZD30 Malo by to takto byt OK, tieto vodice v riadiacej jednotke niesu DTC a nemali by teda hadzat chybu (myslim 16 a 111). Akurat, ze kontrolka zhavenia sluzi na to, ze ked zhasne mozes startovat, hoc to este zhavilo dalej. Tak ja by som to nerobil. KEMO mam na boku, tak vidim, dokedy mi to zhavi - svieti cervena ledka. Nastavenych mam 30 sekund. Vo finale KEMO tiez budem zapinat podla potreby a teda aj zhavit podla potreby. Pri vyssich teplotach zhavit ani nepotrebujes ak je motor OK ako vravis. Obcas sa u nich clovek dozvie dobre veci, ved aj cele NADS-ko je ich dielo a vyzera, ze pomerne uspesne |
Autor: | bacaono [ Sob, 12.04.2014, 10:06 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
90% startov ked sa nikam neponahlam robim aj tak az po zhasnuti kontrolky airbagu, takze kontrolka zobrazujuca realny cas zhavenia mi vôbec vadit nebude. |
Autor: | mk96 [ Sob, 12.04.2014, 11:54 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
No alebo tak Inak kovove zhavice potom netreba zhavit viac ako tych 30s aby sa nespiekli. |
Autor: | bacaono [ Str, 14.05.2014, 9:03 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Uz som si volako zvykol spinat zhavenie minitlacitkom len ked potrebujem, takze prerabat to uz nebudem. Ale urcite to niekomu pomoze. |
Autor: | bacaono [ Sob, 31.05.2014, 23:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Takze po vcerajsom hrajkani s prerobenim kontrolky zhavenia na pristrojovke aby zobrazovala realny cas zopnutia zhaviaceho rele som zistil, ze podla tej schémy co si sem dal 11.04.2014, 19:43 to sice funguje, ale az po malej uprave. Tie diody pred kontrolkou co su v scheme asi nemontovali do kazdeho modelu, lebo ja to tam pravdepodobne nemam a po spojeni modrobieleho kabliku na kontrolku a zeleno cierneho na zhaviace rele si cez kontrolku to zhaviace relatko chytalo kostru a po pripojeni baterky automaticky spinalo. Po doplneni diody na modrobiely kablik problem vyrieseny. |
Autor: | mk96 [ Sob, 31.05.2014, 23:16 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Hlavne, ze to teda funguje tak, ako ma Ono niekedy sa najdu rozdiely v AU/EU verziach a je to zrada, ked citas info v Klokanove a nechapes, preco to u teba nejde A tento casovac je presne ten pripad. Ale napriklad vobec nechapem, ze Nissan nechal zhavit keramicke zhavice 5 minut bez predpisaneho servisneho intervalu. Takto vlastne kazda ZD30 ma po case nejake poletujuce keramicke spicky v hlave/turbe/na pieste/... necudo ze detonuju kedy sa im zachce. Kazdopadne toto bola prva modifikacia, ktoru som hned nahodil. Zvysok si postupne poriesim tiez, len je teraz velmi malo casu na hrabanie sa v aute. |
Autor: | bacaono [ Ned, 01.06.2014, 10:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Mne uz zostava iba nahodit budik na teplotu spalin. Teda ani nie tak budik, ale cidlo do výfukového potrubia. Ten pristup bude asi lahôdka. A este pridam elektricke dopravne cerpadlo nafty pred filter a ochrana by mala byt dokonana. Potom uz budem len cakat kedy to je*bne. Uz je doma aj velka kopa veci na zoffroadovenie momentálneho bruchoplazneho patrolika, ale ked vidim co zacinaju robit organi a pani na STKckach tak sa mi kvôli legislative do toho ani velmi nechce. |
Autor: | mk96 [ Pon, 02.06.2014, 11:18 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
No umiestnenie toho cidla bude urcit chutovka Zvazoal som cerpadlo aj ja, mozno to zapracujem tiez. Este k tomu pridam modifikaciu sacieho potrubia. Moj posledny zazitok z STK je taky, ze som nepresiel kvoli rezerve, ktoru som mal odmontovanu doma, kedze si riesim jej drziak pre vacsiu pneu, takze nekomentujem |
Autor: | bacaono [ Uto, 03.06.2014, 12:55 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Co obnasa ta modifikacia sacieho potrubia? Pocujem o tom prvy krat. Ak to je odstavenie tej malej klapky v saní, tak to uz mam urobene davno. Nikdy som netusil naco tam vôbec je. A este som vyhodil tu zbytocnu bradavicu pripevnenu na vzduchovom filtri na ktorej je umiestneny povodny elektroventil ovladajuci max tlak turba. |
Autor: | mk96 [ Uto, 03.06.2014, 15:08 ] |
Predmet príspevku: | Re: NADS ZD30 - Ochrana motora |
Je to citanie od tohoto prispevku dalej http://www.patrol4x4.com/forum/1960593-post129.html Tento chlapik ma v svojej 3.0 kadeco, popisuje celkom pekne vsetko, co robil aj s navodom a ked sa da, tak siel s trolom aj na dyno, aby sa dojmy a predpoklady potvrdili. |
Stránka 3 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |