Dnes je utorok 17. júna 2025, meniny má Adolf a zajtra Vratislav
Autor |
Správa |
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
Zdar offaci ,neofaci a traktoristi. Mal by som otazku na prednu napravu,ohladne prerobenia na 4 link.Mate stym niekto skusenosti? dodajte vase vyhody pripadne nevyhody a foto realneho GRka ak by mal by nebolo zle na nspiraciu. Ide mi o to aby moj tatos nebol az taky rebrinak na predok ako je.
|
Str, 19.01.2011, 22:40 |
|
 |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1809 Bydlisko: SE
|
4 link???
_________________ Bývalý offroadak
|
Str, 19.01.2011, 22:57 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
skôr asi 5 link nie?
dve hore,
dve dolu,
panhardka
|
Str, 19.01.2011, 23:43 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 20.01.2011, 9:21 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
vaznejsie riesenie ale zlozite je tu :
http://www.tacomaworld.com/gallery/data ... cs_001.jpg
ale teda aj ked neviem co stavias, myslim, ze je omnoho jednoduchsia cesta a celkom ucelna, toto
rataj vsak so zhorsenim jazdnych vlastnosti na ceste vo vyzsich rychlostiach a zatackach na horsich cestach
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 20.01.2011, 9:37 |
|
 |
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
To Fejron : samozrejmze ze 5 link, Panhardku neratam,lebo je samozrejma
To Rado : dik za pekne foto,ale taku vysoku kozu nemchcem zvarat.mne staci len prerabka z origo hokejok na 4 ramena s panhardkou, ved takto to ma aj cherokee nie??
|
Štv, 20.01.2011, 10:06 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ano, ale mam trochu pocit, ze na to ides trochu z opacnej strany, najskor posud co chces resp. co chces zlepsit a kedze s patrolmi zaspavam aj vstavam, viem, ze handycap prednej napravy je v krizeni, potazmo v uchyte prednych ramien vzadu na sasi a toto pomerne jednducho riesi system, ktory som dal foto (modre ramena)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 20.01.2011, 10:26 |
|
 |
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
ta varianta s modrou hokejkou je pekna,ale cenovka tam nebude mala predpokladam, ide mi o zlepsenie krizenia predku,naprava by neopisovala urcity polomer,cize naprava je v podstate v rovine. mozem si nadstavit lepsie uhol napravy v klude a priecny naraz na prekazku by mal byt menej citit do ramu
|
Štv, 20.01.2011, 10:56 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
ved to nie kupit ale vyrobit
aj ten 5link si chcel kupit ?? to jednak asi nezozenies ako kit a ak to chces profi, tak ta ubezpecujem, ze cena bude 20x vyzsia ako u toho modreho ramena...
...ak si si chcel 5 link vyrobit, potom uz vobec nechapem, kedze to vykyvne rameno je omnoho jednoduchsie...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 20.01.2011, 11:51 |
|
 |
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
jasne ze vyrobit.v tom by som nevidel problem.Presne ako vravis v jednoduchosti je krasa,ale nie vzdy je vydarena.Cize ide o to ci to ma vobec vyznam sa stym zapodielat ci bude potom nejaky vynos ci naopak,,krok do blata
|
Štv, 20.01.2011, 13:52 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Rado nemáš aj nejaké fotky a videá s použitím tých modrých ramien v patrole,zaujimalo by ma ako to kríži.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Štv, 20.01.2011, 14:51 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
vies co, skus napisat na aky ucel sa vozidlo ma nasledne pouzivat a vyjadrim sa...
to Jaro :nemam aj tieto boli z mojho archivu, ale z netu, rataj s tym, ze krizit to bude pekne a hlavne lahsie, totiz patrol predok, nie ze nekrizi, ono je to zlozitejsie, ak nastavis predok na hmotnost naraznika, navijaka atd, si relativne tazky a pri malom zatazeni napravy nekrizis, zatazis viac a uz krizis slusne, ak das slabsie struny, krizis ako tak, ale zas pri prehupoch si mäkky, teda ide skor o to, ze povodne ramena, su vzadu prilis tuhe a ked sa na to pozries logicky, vlastne pri krizeni sa znasilnuje toto uchytenie, ale zas je preto patrol na ceste taky stabilny, a pouzitim tychto ramien sa to uvolni a krizi lahucko, ale as trochu na ukor stability, kedze vznika moznost pohybu v dvoch smeroch
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 20.01.2011, 16:37 |
|
 |
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Rado chystáš sa to robiť na svojho patrola? Na ceste to bude trochu horšie ale to asi moc ludí netrápi.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Štv, 20.01.2011, 17:57 |
|
 |
PeterGRko
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 29.03.2009, 10:09 Príspevky: 122 Bydlisko: Trencin
|
Rado s auto jazdim denne do prace. cize mesto,a poto mimo tak 2Km po takej polnej ceste.a tu su take useky ked musim dost spomalit lebo cakam ze odletia dvere  ,a este nejake vyprostovacky a behanie s balonmi po vsetkom moznom. Proste predok je moc tuhy podla mna. a uvazujem z toho ,ze ked sa pozres zbouku na origo rameno tak pada tak 15° smerom dolu,cize ked narazis na prekazdku a naprava pruzi,musi ist kusok dopredu podla kruznice ramena, myslim ze si pochopil a ked ne nacrtnem 
|
Štv, 20.01.2011, 23:35 |
|
 |
ferjon
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 20:24 Príspevky: 604 Bydlisko: Polomka - okr. BR
|
bud si tam daj toto a nejaky flexijoint
a ak ti ani toto nepomôže tak vymisli prevratne riešenie a na koniec fabrickej hokejky našrobuj gulovy čap z nejakeho nakladneho vehikelu a upevni o ram.
Ale radšej si daj poradiť od rada alebo niekho skusenejšieho.
|
Pia, 21.01.2011, 0:11 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|