4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Tazne na zdvihnutych autach
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=12501
Stránka 1 z 2

Autor:  enemysvk [ Ned, 20.02.2011, 23:04 ]
Predmet príspevku:  Tazne na zdvihnutych autach

Nazdar chcem sa spytat pripadne poprosit o dake foto ako mate riesene tazne na zdvihnutych autach .Zatial som vymenil gumy za vacsie a viem ze tazne uz teraz bude vysoko a vozik budem potrebovat aj v buducnosti tahat.
Dik

Autor:  tomasb [ Ned, 20.02.2011, 23:14 ]
Predmet príspevku: 

nazdar, no zalezi ci budes tahat stale ten isty vozik alebo rozne aj pozicane. Ja som to riesil tym, ze celu napravu na vlecke som posunul dole o cca 8cm, vovaril som tam jakel,lebo to za pajerom vyzeralo komicky a na lesnych cestach som casto zachytaval zadnu cast kde su svetla.
Videl som to riesene aj tak,ze naprava zostala na povodnom mieste ale oje bolo prisposobene vyske auta.
Ale ak je tvoj pripad ze budes tahat vselijake voziky,tak jedine take predlzenie som videl na tazne niekde.

Autor:  enemysvk [ Ned, 20.02.2011, 23:21 ]
Predmet príspevku: 

No nad zdvihnutim vozika som uvazoval ale pravdepodobne tam budem zapajat aj iny vozik. cize potrebujem nejako tazne vyriesit. semtam som to na nejakom aute videl len som tomu vtedy nevenoval pozornost

Autor:  romo11 [ Ned, 20.02.2011, 23:38 ]
Predmet príspevku: 

Tento problém sa dá vyriešiť podložením ťažného - podložky + dlhšie šróby = vačšie namáhanie - treba zvážiť aký ťažký vozík sa bude ťahať a asi nebude možné využiť max. povolenú hmotnosť vozíka.
Mal som takéto riešenie na Galloperi a 3 roky som s tým ťahal obytný príves cca 1000kg.
Potom druhá možnosť - podložiť záves na vozíku, teda ak sa dá. Na karavan som mal vyrobenú 4cm podložku pod nájazdovú brzdu. Samotná papuča bola vyššie a karavan sa tým dostal viac do vodorovnej polohy. PS: stále to bolo na ho....
Ideálne by bol demontovateľný záves na auto, lebo v prípade veľkého liftu a podloženia tažného by si ním všade zachytával :wink: Alebo potom auto s ktorým sa ťahá vozík dvíhať len z rozumom...

Autor:  dado [ Ned, 20.02.2011, 23:57 ]
Predmet príspevku: 

Ja mam prevrtanu americku vlozku (robia sa v 3 - 4 roznych vyskach) Gula je o 12 cm nizsie. Auto je zdvihnute o 9 cm ak jazdim na povodnych pneu. Ale je to v pohode, nemal som s tym problem.

Obrázok

Autor:  dindaj [ Pon, 21.02.2011, 0:38 ]
Predmet príspevku: 

http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=69&t=45071

Autor:  elmino [ Pon, 21.02.2011, 9:52 ]
Predmet príspevku: 

mam ten isty problem,vozik ma celkovu dlžku brutto 4m.už ked som ho bral z predajne technik sa len usmial" a že na to veľa nenaložite"zadne čelo 4cm nad vozovkou.no podrobil som ho malymi upravami pod napravu 8cm podložka,vymena kolies namiesto 155-60R13 za 175-65R14 teraz je pomerne v rovine ale ked to naložim ltt,mam aj nižšie ťažne ale nechcem ho montovať lebo aj na tom čo mam som už vysel,jedine riešenie mi pride demontovatelne ťažne.

Dado odkiaľ to maš?je potreba urobiť zmenu v TP zmena ťažneho?teraz papierovo mam 2.5T brzdeny prives

Autor:  Milan FI [ Pon, 21.02.2011, 10:03 ]
Predmet príspevku: 

Ja som podkladal vozík o 7 cm , dĺžka korby 4m , dvojnápravový.Zároveň samozrejme s vystužením kedže sa na neho dosť láduje. Teraz v pohode aj na horších poľných cestách, ale to nastaviteľné ťažné by bolo asi ideálne, pokial nevyužívaš maximálnu hmotnosť prívesu.

Autor:  MARTINO [ Pon, 21.02.2011, 10:42 ]
Predmet príspevku: 

Redukcie na TZ aj tu v predaji: :wink:

http://taznezariadenia.sk/doplnky/10

Autor:  dado [ Pon, 21.02.2011, 12:40 ]
Predmet príspevku: 

elmino píše:
Dado odkiaľ to maš?je potreba urobiť zmenu v TP zmena ťažneho?teraz papierovo mam 2.5T brzdeny prives


V podstate Martino ti odpovedal. Ja som si to prevrtal, lebo mama srobovacie tazne.
V TP nemenis nic, preco aj ?

Autor:  elmino [ Pon, 21.02.2011, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

díky chlapi

Autor:  603 [ Pon, 21.02.2011, 15:10 ]
Predmet príspevku: 

najsamlepsie riesenie je asi toto...

http://www.bjsoffroad.com/cartgenie/pro ... p?scat=137

Autor:  Vlado [ Pon, 21.02.2011, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

Chalani ďakujem, že ste mi vyriešili problém s ťáhlom.
Budúci týždeň montujem tento nárazník :

http://www.fortec4x4.com/87-06-wrangler ... rier..html

Takže by som riešil ťažné, ale už je vyriešené :smt023

Autor:  elmino [ Pon, 21.02.2011, 20:07 ]
Predmet príspevku: 

603 píše:
najsamlepsie riesenie je asi toto...

http://www.bjsoffroad.com/cartgenie/pro ... p?scat=137


no to by som chcel vidieť tie ksichty organov pri bežnej cest. kontrole alebo na STK :-D

Autor:  5ko [ Pon, 21.02.2011, 21:42 ]
Predmet príspevku: 

ja to mam takto:
Obrázok
ked mi vyvstal problem po zdvihnuti (zdvihnute to mam 3,5") tak som zasiel do firmy co mi montovala to tazne. Po telefonickom dohovore, chlap prisiel von s asi 6-timi "gulami" a zacal spekulovat a prirovnavat. potom ukazal na to co tam je teraz namontovane s tym, ze mam odvrtat dieru hore nad origo, ale tak aby bolo hore oprete o zeleznu konstrukciu tazneho - aby sa neoslabila tazna sila. spekuloval a menil gule dlho koliva zahnutiu (ten obluk) z toho dovodu aby som mohol zavriet privesovy klb na voziku a nestracal vozik. nova gula bola tusim 19e
teraz taham normalne aj obytnak ...

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/