Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 8 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	 nastavenie podvozku po úprave IM + kasterkit   
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 bull GR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41 Príspevky: 132 Bydlisko: žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Na českom fóre som dostal otázku, či jazdím na takto upravenom podvozku.
 
pochopil som to tak, že niečo nie je správne, keď nie je pružina vo zvislej pozícii, a je zdeformovaná do lukovitého tvaru.
 očakávam posudok toho, kto tomu naozaj rozumie, a vyjadrenie Radofroada ako garanta prestavby môjho trola
   
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.12.2012, 20:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				   
					
						zaklon napravy je bez podlozky presne ako ma byt a s podlozkou je na hranici unosnosti...
 
 ak si pamatas, podlozky sme davali neskor a caster plate som vtedy este nevyrabal a tie od IM boli neskutocne drahe...
 
 ...napriek tomu ako to na tejto foto vyzera, je to v pohode, preco je na tejto foto trochu ako luk neviem, musel by som vidiet auto nazivo, ale rad by som bol ak by to tak bolo na vsetkych, lebo to znamena, ze struna ide po prirodzenej drahe, skor je opacny problem, ak je predok pretazeny...
 
 standardne je pomerne rovno, okom nezistitelny priehyb, je to fotene na rovine , ci ?
 
 inak ak mas nespravny zaklon napravy, zistis to jednoducho, auto je pomerne tazko ovladatelne, akoby nevedelo, ci chce ist doprava alebo dolava, predovsetkym ked prejdes priecnu nerovnost...
 
 mudrlantovi na CZ fore odkazujem, nech si poriadne pozrie foto, predpokladam, ze si nevsimol, kde mas podlozku a narazal na to, ze by nemala byt pod strunou, vtedy sa geometria struny pri prepruzeni zvyraznuje "esickovitym" tvarom struny 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.12.2012, 21:01 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 este doplnim, ze takuto foto viem spravit ak mierne tu fotenu stranu odlahcim a do istej miery tomu pomoze aj vytocenie kolesa 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.12.2012, 21:04 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull GR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41 Príspevky: 132 Bydlisko: žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 
toto je pozícia pri fotení, t.j. bez náklonu
 podľa Teba Rado je teda pozícia nápravy po úprave v poriadku ?  
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.12.2012, 21:18 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ????????????
 
 pochybujes o tom ? 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 10.12.2012, 22:03 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull GR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41 Príspevky: 132 Bydlisko: žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 No minimálne ma zneisťuje pozícia a prehnutie pružiny, čiže áno, mám pochybnosti, že takto sú súčasti podvozku navzájom v správnej polohe. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 11.12.2012, 16:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 RADOFFROAD 
				Nikdy nespokojny úpravca 
				
					 Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4322 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ak sa ti to nezda, zavolaj v pondelok a mozeme to dat na dielnu skontrolovat... 
					
						_________________www.allmetal.sk       www.madoffroad.sk
kontakt:  allmetal@allmetal.sk , 0905658233 
 Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt    
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 11.12.2012, 16:48 | 
			
				
					 
					
					 
				      
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull GR 
				Začínajúci koumák 
				
					 Registrovaný: Uto, 18.11.2008, 23:41 Príspevky: 132 Bydlisko: žilina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 o.k. zavolám hneď, keď budem môcť dobehnúť. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 11.12.2012, 17:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 8 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |