4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Patrol GR motor ,cerpadlo
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=16395
Stránka 1 z 1

Autor:  off-road [ Štv, 03.01.2013, 11:27 ]
Predmet príspevku:  Patrol GR motor ,cerpadlo

Zdravim mam problem s mojim patrolom Gr 2.8 TD r.v 1996.. Motor už takmer žiadny vykon ... ked dam na ceste 4-ku tak spomalujem nevládze dymy. strasne začne klepat v motore ale iba ked je teply zimny ide pekne . aj štartovanie zimný chiti hned a teply musim dlho tocit.... Neake napady co by to mohlo byt ? ja si myslim ze asi cerpadlo lebo tlak oleja v motore je dobry. Nemate neake stranky na ND ?vopred vdaka

Autor:  Milan FI [ Štv, 03.01.2013, 11:41 ]
Predmet príspevku: 

Keď ti to robí za tepla, ako prvé zmeraj tlaky a vstreky. Pri zohriati stratí kompresiu, tak začni jednoduchou kontrolou a potom zháňaj diely.

Autor:  Little PEPE [ Štv, 03.01.2013, 13:29 ]
Predmet príspevku: 

najlacnejc ta vyde asi vymena komplet motora
ten kupis za cca 600e a generalka ta vide 1000+
čidlo tlaku oleja na starsích patroloch , je neco co ukazuje vatsinou náhodné údaje :-D

Autor:  off-road [ Štv, 03.01.2013, 15:24 ]
Predmet príspevku: 

Little PEPE píše:
najlacnejc ta vyde asi vymena komplet motora
ten kupis za cca 600e a generalka ta vide 1000+
čidlo tlaku oleja na starsích patroloch , je neco co ukazuje vatsinou náhodné údaje :-D


Hej a kupim dalsi pokazeny motor .. racej tento porobim

Autor:  romo11 [ Štv, 03.01.2013, 16:00 ]
Predmet príspevku: 

Ak sú prachy a auto si chceš nechať dlhšie radšej by som šiel cestou GO z nových dielov než tam dať zas nejaký verkel, ktorý bude mať ktovie koľko nabehané. Teda ak bude GO potrebná a neni problém niekde inde :-)

Autor:  Andy NM [ Štv, 03.01.2013, 23:10 ]
Predmet príspevku: 

Najskor by som zmeral tlaky a uvidis na com si, ani jeden valec by si nemal mat pod 2,1, dobry motor okolo 2,6-2,9. Ak bude nejaky valec vyrazne nizsie ako ostatne, asi by som dal ako prve dolu hlavu a skontroloval ci nie su podpalene ventily. Ako dalsie by som dal skontrolovat trysky, potom cerpadlo, tiez zmeraj tlak turba, skontroluj vsetky hadice od turba, ci nemas niektoru prasknutu atd, atd. Az ako posledne by som volil GO celeho motora.

Autor:  mito.al [ Pia, 04.01.2013, 15:03 ]
Predmet príspevku: 

toto vie robiť vybehahané čerpadlo ... Za studena ide ako tak no ked sa nahreje zvačšia sa vôle a stratí sa tlak

Ale ako píšu ostatní ... šiel by som od najlacnejšiej varianty... pomerať tlaky vo valcoch, odskúšať trysky a potom sa vrhnúť na čerpadlo

Autor:  dindaj [ Pia, 04.01.2013, 21:36 ]
Predmet príspevku: 

presne :-D
Vypni teply motor , dobre polej cerpadlo vodou a ak chyti na brnk tak cerpadlo do servisu.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/