Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 10:58
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
 NADS ZD30 - Ochrana motora 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Ako budes vyhladzovat krivku? Budes menit ovladanie turba?

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 29.10.2013, 10:52
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Tu je komplet navod v anglictine. Zaroven tam je aj pekny priebeh tej povodnej krivky v starsich ZD30 - nieco take citim, ked sedim za volantom - ale to este overim budikmi. Ak to tak bude vo vacsine ZD30 tak, ako na tom grafe, asi by som to k budiku turba daval ako odporucany doplnok :)


Uto, 29.10.2013, 11:09
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Toto uz mam prejdene. Ono je to trochu komplexnejsie.
Zadaj si do vyhladavaca "NADS ZD30", alebo prestuduj
http://www.chiptuning.com.au/nissan-zd3 ... rotection/
alebo
http://www.mypatrol4x4.com/topic/57-nad ... tep-guide/

Uz mam par mesiacov zaslepeny EGR, namontovany odlucovac oleja, budik tlaku turba, chyba mi este nahodit budik na teplotu spalin. Mam vyradene elektricke ovladanie turba, ale nie presne podla tej schemy co si sem dal. Regulaciu mam cez dva ihlove ventily, a myslim ze je to lepsie regulovatelne a presnejie ako s dawes ventilom. Ten uz mam tiez, ale este nieje nahodeny. Ale bude tam sluzit len ako bezpecnostna poistka, lebo pri dobrom nastaveni sa mi este nepodarilo prekrocit max tlak, a to som robil vselijake pokusy. Auto ide oproti seriovemu ako z praku, ale mam podozrenie ze ventil el. ovladania turba som asi nemal v poriadku uz odkedy som auto kupil. Nemal som to s cim porovnat.
Zatial som velmi spokojny.
Bol by som rad ak by sa nasiel este niekto kto by to bol ochotny skusit tiez, a potvrdil spravnost tychto krokov. Predsalen mam r.v.2000 a ma uz nieco nabehane, tak netusim ci sa to bude prejavovat rovnako aj na novsich.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Naposledy upravil bacaono dňa Uto, 29.10.2013, 11:48, celkovo upravené 1



Uto, 29.10.2013, 11:40
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Ano, chystam sa na take nieco komplexne ;-) Ale vdaka za odkazy. Mne sa inak paci ten dual mod, ze mas na vyber ci das limit na 10 alebo 15 psi, resp, ako si to nastavis.


Uto, 29.10.2013, 11:43
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Aj tak to nechas nakoniec stale nastavene na tu väcsiu hodnotu, lebo je to navykove. :-D
Momentalne mam nastavene nejaku dobu este o nieco viac(18-19) a je to vo vsetkych rezimoch stale v pohode bez rozsvietenia chyby motora na prekrocenie max plniaceho tlaku.
Jedine co este nemam vyskusane je ako sa to bude spravat pri tahani tazkeho privesu.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 29.10.2013, 11:56
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Asi to bude tak :D Ja mam nejaky neskorsi asi 11-12/2001 zrejme so skratenou merkou oleja (ide ho tam uz o dost viac). Pri tahani by som povedal, ze hlavne stupne EGT. Aj by tuto temu mohol admin supnut niekam inam k Y61, resp rozdelit, lebo uz kecame mimo consult/ecutalk :-)


Uto, 29.10.2013, 12:03
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Jo, pardon. :oops: Ani som si to neuvedomil.
Admin, aby sme to tu nespinili, prosim rozstrihni to a zaloz trebars pod nazvom "NADS ZD30 - Ochrana motora".
Dakujem! :wink:

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Uto, 29.10.2013, 12:12
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Odkial si zohnal ihlovy ventil? Pokusam sa zohnat nejaky obstojnej kvality.

bacaono píše:
Mam vyradene elektricke ovladanie turba, ale nie presne podla tej schemy co si sem dal. Regulaciu mam cez dva ihlove ventily, a myslim ze je to lepsie regulovatelne a presnejie ako s dawes ventilom. Ten uz mam tiez, ale este nieje nahodeny.


Štv, 07.11.2013, 1:43
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Tu. http://www.staf.sk/index.aspx?rubriknr=4125
Je to konkretne druha tabulka a treti riadok pod oznacenim RFO 383-1/8
Ale urcite existuje vela dalsich variantov ihlovych ventilov.

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Štv, 07.11.2013, 9:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
v piatok by ich mali mat na sklade, maju len 1 ks

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Štv, 07.11.2013, 10:06
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Tak nech to tu nezaspi.
Kvoli lenivosti este stale nenahodene dawes ventily.
Obrázok

..a tu je namontovany odlucovac olejovych par.
Obrázok

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Str, 13.11.2013, 14:01
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Jj, presne tak vyzeraju, mne by ventily mali tiez coskoro prist. EGR mam. Treba mi este odlucovacku, budiky na turbo a spaliny a par zmysluplnych hadic mimo dawesa a bude sa prerabat :smt023 Pozeram, ze odlucovac mas nejaky home made alebo ebay? Ja som za Mann & Hummel staci aj Provent 200.


Str, 13.11.2013, 22:14
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Štv, 23.05.2013, 10:49
Príspevky: 388
Bydlisko: mam tiez
Odpoveď s citáciou
Mensi refresh tejto komplexnejsej temy a vela technickych informacii ohladom NADS je zas a znova u kamaratov v klokanove: http://www.patrol4x4.com/forum/zd30-di- ... nfo-88462/

Ja uz zbieram komponenty: Dawesa, Provent 200, KEMO casovac na zhavice, relatka a podobne srandicky a nejake budiky naviac.


Str, 12.03.2014, 9:54
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 09.02.2010, 0:01
Príspevky: 222
Bydlisko: Mojmírovce
Odpoveď s citáciou
Mas nejaku schemu ako zapojit ten KEMO casovač? Jedine co viem je kde mam prerusit ukostrenie relatka zhavicov a zapojit ho na posledne prave dva kontakty casovaca. Mal by to byt ten najtensi cierno-zeleny kablik. Takze mam par otazok.
-Odkial napojit napajanie na ten celkom nalavo + kontakt casovaca?
-Kam pripojit tie dva ovladacie kontakty "start" na casovaci?
-Ak si sa tym uz zaoberal, mozes mi prosim nakreslit nejaku jednoduchu schemu?
Dakujem. ;-)

_________________
Tajomstvo pohody spočíva v umení neznepokojovať sa hluposťami.
Zatial sa ucim, citam, sledujem.
Tak po marnom hladani Pajera3,5V6 som skoncil pri Patrole Y61 3,0DDTi


Str, 02.04.2014, 14:50
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Str, 31.12.2008, 0:27
Príspevky: 462
Bydlisko: Senica ,,Záhorí" SK
Odpoveď s citáciou
Zdar borci :smt162 neznaly Vaseho problemu, sa pýtam, na čo tam davate ten odlucovac olej par a dawes ventily? Dakujem :smt023

_________________
Toyota HDJ 80 4.2TD


Str, 02.04.2014, 19:20
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 50 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: