4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

NADS ZD30 - Ochrana motora
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=18130
Stránka 1 z 4

Autor:  bacaono [ Uto, 29.10.2013, 10:52 ]
Predmet príspevku:  NADS ZD30 - Ochrana motora

Ako budes vyhladzovat krivku? Budes menit ovladanie turba?

Autor:  mk96 [ Uto, 29.10.2013, 11:09 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Tu je komplet navod v anglictine. Zaroven tam je aj pekny priebeh tej povodnej krivky v starsich ZD30 - nieco take citim, ked sedim za volantom - ale to este overim budikmi. Ak to tak bude vo vacsine ZD30 tak, ako na tom grafe, asi by som to k budiku turba daval ako odporucany doplnok :)

Autor:  bacaono [ Uto, 29.10.2013, 11:40 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Toto uz mam prejdene. Ono je to trochu komplexnejsie.
Zadaj si do vyhladavaca "NADS ZD30", alebo prestuduj
http://www.chiptuning.com.au/nissan-zd3 ... rotection/
alebo
http://www.mypatrol4x4.com/topic/57-nad ... tep-guide/

Uz mam par mesiacov zaslepeny EGR, namontovany odlucovac oleja, budik tlaku turba, chyba mi este nahodit budik na teplotu spalin. Mam vyradene elektricke ovladanie turba, ale nie presne podla tej schemy co si sem dal. Regulaciu mam cez dva ihlove ventily, a myslim ze je to lepsie regulovatelne a presnejie ako s dawes ventilom. Ten uz mam tiez, ale este nieje nahodeny. Ale bude tam sluzit len ako bezpecnostna poistka, lebo pri dobrom nastaveni sa mi este nepodarilo prekrocit max tlak, a to som robil vselijake pokusy. Auto ide oproti seriovemu ako z praku, ale mam podozrenie ze ventil el. ovladania turba som asi nemal v poriadku uz odkedy som auto kupil. Nemal som to s cim porovnat.
Zatial som velmi spokojny.
Bol by som rad ak by sa nasiel este niekto kto by to bol ochotny skusit tiez, a potvrdil spravnost tychto krokov. Predsalen mam r.v.2000 a ma uz nieco nabehane, tak netusim ci sa to bude prejavovat rovnako aj na novsich.

Autor:  mk96 [ Uto, 29.10.2013, 11:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Ano, chystam sa na take nieco komplexne ;-) Ale vdaka za odkazy. Mne sa inak paci ten dual mod, ze mas na vyber ci das limit na 10 alebo 15 psi, resp, ako si to nastavis.

Autor:  bacaono [ Uto, 29.10.2013, 11:56 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Aj tak to nechas nakoniec stale nastavene na tu väcsiu hodnotu, lebo je to navykove. :-D
Momentalne mam nastavene nejaku dobu este o nieco viac(18-19) a je to vo vsetkych rezimoch stale v pohode bez rozsvietenia chyby motora na prekrocenie max plniaceho tlaku.
Jedine co este nemam vyskusane je ako sa to bude spravat pri tahani tazkeho privesu.

Autor:  mk96 [ Uto, 29.10.2013, 12:03 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Asi to bude tak :D Ja mam nejaky neskorsi asi 11-12/2001 zrejme so skratenou merkou oleja (ide ho tam uz o dost viac). Pri tahani by som povedal, ze hlavne stupne EGT. Aj by tuto temu mohol admin supnut niekam inam k Y61, resp rozdelit, lebo uz kecame mimo consult/ecutalk :-)

Autor:  bacaono [ Uto, 29.10.2013, 12:12 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Jo, pardon. :oops: Ani som si to neuvedomil.
Admin, aby sme to tu nespinili, prosim rozstrihni to a zaloz trebars pod nazvom "NADS ZD30 - Ochrana motora".
Dakujem! :wink:

Autor:  mk96 [ Štv, 07.11.2013, 1:43 ]
Predmet príspevku:  Re: Nissan Consult

Odkial si zohnal ihlovy ventil? Pokusam sa zohnat nejaky obstojnej kvality.

bacaono píše:
Mam vyradene elektricke ovladanie turba, ale nie presne podla tej schemy co si sem dal. Regulaciu mam cez dva ihlove ventily, a myslim ze je to lepsie regulovatelne a presnejie ako s dawes ventilom. Ten uz mam tiez, ale este nieje nahodeny.

Autor:  bacaono [ Štv, 07.11.2013, 9:28 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

Tu. http://www.staf.sk/index.aspx?rubriknr=4125
Je to konkretne druha tabulka a treti riadok pod oznacenim RFO 383-1/8
Ale urcite existuje vela dalsich variantov ihlovych ventilov.

Autor:  bull4x4 [ Štv, 07.11.2013, 10:06 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

v piatok by ich mali mat na sklade, maju len 1 ks

Autor:  bacaono [ Str, 13.11.2013, 14:01 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

Tak nech to tu nezaspi.
Kvoli lenivosti este stale nenahodene dawes ventily.
Obrázok

..a tu je namontovany odlucovac olejovych par.
Obrázok

Autor:  mk96 [ Str, 13.11.2013, 22:14 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

Jj, presne tak vyzeraju, mne by ventily mali tiez coskoro prist. EGR mam. Treba mi este odlucovacku, budiky na turbo a spaliny a par zmysluplnych hadic mimo dawesa a bude sa prerabat :smt023 Pozeram, ze odlucovac mas nejaky home made alebo ebay? Ja som za Mann & Hummel staci aj Provent 200.

Autor:  mk96 [ Str, 12.03.2014, 9:54 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

Mensi refresh tejto komplexnejsej temy a vela technickych informacii ohladom NADS je zas a znova u kamaratov v klokanove: http://www.patrol4x4.com/forum/zd30-di- ... nfo-88462/

Ja uz zbieram komponenty: Dawesa, Provent 200, KEMO casovac na zhavice, relatka a podobne srandicky a nejake budiky naviac.

Autor:  bacaono [ Str, 02.04.2014, 14:50 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

Mas nejaku schemu ako zapojit ten KEMO casovač? Jedine co viem je kde mam prerusit ukostrenie relatka zhavicov a zapojit ho na posledne prave dva kontakty casovaca. Mal by to byt ten najtensi cierno-zeleny kablik. Takze mam par otazok.
-Odkial napojit napajanie na ten celkom nalavo + kontakt casovaca?
-Kam pripojit tie dva ovladacie kontakty "start" na casovaci?
-Ak si sa tym uz zaoberal, mozes mi prosim nakreslit nejaku jednoduchu schemu?
Dakujem. ;-)

Autor:  Jojo GR [ Str, 02.04.2014, 19:20 ]
Predmet príspevku:  Re: NADS ZD30 - Ochrana motora

Zdar borci :smt162 neznaly Vaseho problemu, sa pýtam, na čo tam davate ten odlucovac olej par a dawes ventily? Dakujem :smt023

Stránka 1 z 4 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/