Dnes je sobota 15. júna 2024, meniny má Vít a zajtra Blanka
Autor |
Správa |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Vie mi niekto povedať referenčnú hodnotu pri kontrole tlakov vo valcoch GR Y60 motor RD28?
Ďakujem.
|
Str, 30.07.2008, 23:39 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
a inak sa tam píše:
požadovaný tlak 3,04 kPa (30,4 bar)
Hraničná hodnota 2,452 kPa (24,52 bar)
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 31.07.2008, 6:23 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Ka: teda nie ze by si mal tie jednotky nejak pomotane...
3,04 MPa (3.040 kPa) proste asi tridsat atm
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Štv, 31.07.2008, 7:34 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Dobré, veď som na jedno oko spal, keď som to hľadal a fakt som nad obsahom nepremýšľal... Michi chcel hodnotu, tak ju má
ale inak vďaka za upozornenie, je to presne tak ako si napísal
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 31.07.2008, 7:49 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Jj páni, ďakujem za bleskovú odpoveď. Presne toto som potreboval.
|
Štv, 31.07.2008, 8:30 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Inak Michi, je to strana 108 z CD čo máš - dielenská príručka Y60
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 31.07.2008, 8:37 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Karlito píše: Inak Michi, je to strana 108 z CD čo máš - dielenská príručka Y60 -ka-
Napadlo ma to keď som videl tvoj obrázok.
|
Štv, 31.07.2008, 10:46 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... michi a kolko si nameral ?...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 31.07.2008, 11:12 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Tlaky platia predpokladám aj na hladkáča-bezturbasráča.
A tiež ma zaujíma výsledok.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Štv, 31.07.2008, 11:17 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Kapo,
kompresný tlak je daný objemom pred stlačením vs po stlačení... a vyjadruje mieru tesnosti systému. Ideálom je kompresný pomer, ale je to prepočtové číslo. V reáli je to na motore kontrolované tzv. kompresným tlakom = schopnosťou tesnenia spaľovacieho pomeru.
Ak sú RD28 a RD28T konštrukčne identické (veľkosť a tvar piestu, veľkosť a tvar dutiny v hlave, hrúbka tesnenia pod hlavou a zdvihom piestu) tak majú aj rovnaký kompresný pomer a platia aj rovnaké hodnoty kompresných tlakov.
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 31.07.2008, 12:01 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Martin 4 píše: ... michi a kolko si nameral ?...
28 až 30. Takže pohoda.
|
Štv, 31.07.2008, 12:50 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Karle, to my je jesnô. Len mi nie uplne jasné, či sú motore identické. Jedny vravia tak, iný onak.
Tož, a výška nameraného tlaku , vzhladom k rozdielnym meradlám nemusí byť dramatická.
Najdôležitejšie je rovnaký tlak na všetkých valčekoch.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Štv, 31.07.2008, 13:11 |
|
|
Karlito
CVOK HOBBISTA
Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53 Príspevky: 1442 Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
|
Kapo,
podľa mojho skromného názoru je rodina motorov RD a k tomu 28 identická. T bude niesť odlišnosť v managemente motora - vstrekovanie paliva, reguláciu vstrekovania paliva, lebo rozdielny režim plnenia motora vzduchom a aj chladenie piestov zospodu, pretože vácej zmesi dá vácej energie, teda motor je živší, ale tak isto aj viac kúri
-ka-
_________________ Červená je tiež farba...
+420 604 240 223
|
Štv, 31.07.2008, 14:16 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
RD28t má dosť soft turbo, ale vo všeobecnosti majú prepĺňané motory namerané nižšie kompresné tlaky ako atmosférické. To preto, že časť kompresie naženie práve dúchadlo a to sa pri meraní neprejavuje. V extrémych prípadoch (popravde... čítal som len o jednom) je plniaci tlak turba tak velký, že motor je problém naštartovať. Kompresia bez pomoci turba nestačí na zohriatie vzduchu vo valci dostatčné na vznietenie nafty. Už si nepamätám, či ten motor nahadzovali nejakým pomocným palivom, alebo externým kompresorom či ako...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 31.07.2008, 16:49 |
|
|
shark03
Učeň
Registrovaný: Pon, 27.01.2014, 11:45 Príspevky: 27
|
Prispejem aj ja mojimi nameranymi hodnotami 1valec 3.2bar,2 valec 2.8 bar 3 valec 2.6 bar, 4 valec 2.8 bar, 5 valec 2.7 bar,6 valec2.8 bar este by to malo byt v norme
_________________Dajte ma na styri ja uz pojdem sam Patrol y60
|
Str, 20.08.2014, 18:01 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|