Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 15.06.2024, 23:58
Dnes je sobota 15. júna 2024, meniny má Vít a zajtra Blanka




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Tlaky RD28 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Vie mi niekto povedať referenčnú hodnotu pri kontrole tlakov vo valcoch GR Y60 motor RD28?

Ďakujem.

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Str, 30.07.2008, 23:39
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Obrázok

a inak sa tam píše:

požadovaný tlak 3,04 kPa (30,4 bar)

Hraničná hodnota 2,452 kPa (24,52 bar)

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 31.07.2008, 6:23
Profil WWW
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ka: teda nie ze by si mal tie jednotky nejak pomotane... :-D

3,04 MPa (3.040 kPa) proste asi tridsat atm

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Štv, 31.07.2008, 7:34
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dobré, veď som na jedno oko spal, keď som to hľadal a fakt som nad obsahom nepremýšľal... Michi chcel hodnotu, tak ju má :-D

ale inak vďaka za upozornenie, je to presne tak ako si napísal :smt023

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 31.07.2008, 7:49
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jj páni, ďakujem za bleskovú odpoveď. Presne toto som potreboval. :smt023

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Štv, 31.07.2008, 8:30
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Inak Michi, je to strana 108 z CD čo máš - dielenská príručka Y60 :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 31.07.2008, 8:37
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
Inak Michi, je to strana 108 z CD čo máš - dielenská príručka Y60 :wink:

-ka-


Napadlo ma to keď som videl tvoj obrázok. :lol:

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Štv, 31.07.2008, 10:46
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... michi a kolko si nameral ?...

_________________
SLOW & FURIOUS


Štv, 31.07.2008, 11:12
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tlaky platia predpokladám aj na hladkáča-bezturbasráča.

A tiež ma zaujíma výsledok. :wink:

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Štv, 31.07.2008, 11:17
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo,

kompresný tlak je daný objemom pred stlačením vs po stlačení... a vyjadruje mieru tesnosti systému. Ideálom je kompresný pomer, ale je to prepočtové číslo. V reáli je to na motore kontrolované tzv. kompresným tlakom = schopnosťou tesnenia spaľovacieho pomeru.

Ak sú RD28 a RD28T konštrukčne identické (veľkosť a tvar piestu, veľkosť a tvar dutiny v hlave, hrúbka tesnenia pod hlavou a zdvihom piestu) tak majú aj rovnaký kompresný pomer a platia aj rovnaké hodnoty kompresných tlakov.

:-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 31.07.2008, 12:01
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17
Príspevky: 2388
Bydlisko: Zálesie
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
... michi a kolko si nameral ?...


28 až 30. Takže pohoda.

_________________
Nissan Patrol GR Y60 "Listnatý les" :smt159

http://www.aloha.sk/
http://www.excursion.sk/
http://picasaweb.google.sk/michi4x4


Štv, 31.07.2008, 12:50
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karle, to my je jesnô. Len mi nie uplne jasné, či sú motore identické. Jedny vravia tak, iný onak. :?

Tož, a výška nameraného tlaku , vzhladom k rozdielnym meradlám nemusí byť dramatická.
Najdôležitejšie je rovnaký tlak na všetkých valčekoch.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Štv, 31.07.2008, 13:11
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kapo,

podľa mojho skromného názoru je rodina motorov RD a k tomu 28 identická. T bude niesť odlišnosť v managemente motora - vstrekovanie paliva, reguláciu vstrekovania paliva, lebo rozdielny režim plnenia motora vzduchom a aj chladenie piestov zospodu, pretože vácej zmesi dá vácej energie, teda motor je živší, ale tak isto aj viac kúri :-D :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 31.07.2008, 14:16
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RD28t má dosť soft turbo, ale vo všeobecnosti majú prepĺňané motory namerané nižšie kompresné tlaky ako atmosférické. To preto, že časť kompresie naženie práve dúchadlo a to sa pri meraní neprejavuje. V extrémych prípadoch (popravde... čítal som len o jednom) je plniaci tlak turba tak velký, že motor je problém naštartovať. Kompresia bez pomoci turba nestačí na zohriatie vzduchu vo valci dostatčné na vznietenie nafty. Už si nepamätám, či ten motor nahadzovali nejakým pomocným palivom, alebo externým kompresorom či ako...

_________________
SLOW & FURIOUS


Štv, 31.07.2008, 16:49
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 27.01.2014, 11:45
Príspevky: 27
Odpoveď s citáciou
Prispejem aj ja mojimi nameranymi hodnotami 1valec 3.2bar,2 valec 2.8 bar 3 valec 2.6 bar, 4 valec 2.8 bar, 5 valec 2.7 bar,6 valec2.8 bar este by to malo byt v norme :-)

_________________
Dajte ma na styri ja uz pojdem sam :-)

Patrol y60


Str, 20.08.2014, 18:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: