4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

štartér
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=2173
Stránka 1 z 1

Autor:  dlabos [ Štv, 19.07.2007, 0:08 ]
Predmet príspevku:  štartér

chalani ako vam chytajú patroly???mne dosť ťažko ako keby sa mu nechce.štarter pomaly pretáča.......to má tak byť alebo je už chytený???

Autor:  MAICO [ Štv, 19.07.2007, 6:55 ]
Predmet príspevku: 

No mne točí pekne rýchlo

Autor:  HONZA.S [ Štv, 19.07.2007, 7:13 ]
Predmet príspevku: 

Pokud vyloučíme špatnou baterku, špatně ukostřený motor a zoxidované kabely a jejich oka, tak to chce vyndat startér ven a rozebrat. Pořádně vyčistit, vyfoukat, a většinou prohlédnout , namazat a včetně volnoběžky a vyměnit uhlíky. Prace na odpoledne, toho bych ser nebál.

Autor:  dlabos [ Štv, 19.07.2007, 16:38 ]
Predmet príspevku: 

počuj maico mohol by si dať aj podrobnejšie foto tvojho patrola????vhvel by som si ho obzreť.ja mojho idem ešte napojiť na počítač či ide turbo ako má bo sa mi tonezdá.........idem napríklad do kopca na trojke 3000 otáčok krásne ide pýta si preradičť a ked preradím tak sa mu nechce...............aj ked mu pridáš sa nechce na takom vysokom kvalte zobrať.možno to tak má bať neviem lebo ho mám ešte asi len 2 týždne...........tebe ako ide???

Autor:  finder [ Štv, 19.07.2007, 16:42 ]
Predmet príspevku: 

Ked ho mas este len 2 tyzdne nezacnes od zaciatku napriklad vzduchovym filtrom ? Mozno ze ako navonok vazna chyba bude len nejaka prkotina ...

Autor:  MAICO [ Štv, 19.07.2007, 17:10 ]
Predmet príspevku: 

dlabos píše:
počuj maico mohol by si dať aj podrobnejšie foto tvojho patrola????vhvel by som si ho obzreť.ja mojho idem ešte napojiť na počítač či ide turbo ako má bo sa mi tonezdá.........idem napríklad do kopca na trojke 3000 otáčok krásne ide pýta si preradičť a ked preradím tak sa mu nechce...............aj ked mu pridáš sa nechce na takom vysokom kvalte zobrať.možno to tak má bať neviem lebo ho mám ešte asi len 2 týždne...........tebe ako ide???

Čo konkretne by si chcel pofotené? Inak presne tak ako opisuješ fakčí aj mne. Má problém alebo sa vobec nechce zobrat po preradení do otáčok. Alebo mu to dlho trvá.

Autor:  Karlito [ Štv, 19.07.2007, 17:40 ]
Predmet príspevku: 

Dlabos,

jedna vec čo by si mal vedieť, že Patrol nie je najväčším výkvetom práve v odstupňovaní medzi 3tím a 4tým rýchlostným stupňom.

Než napojíš na PC, tak kontroluj to čo ako majiteľ, offroadista musíš vedieť! Vzduch filter (už to niekto písol), hadičky od turba na rôzne regulátory, a tak isto aj škrtenie klapkou na výstupe z turba! Ta priškrcuje turbo pri max tlaku (otáčkach) a nemusí sa vracať úplne...

A tuším máš Y61 a intercoolerom - nemáš ho zasratý? Bo sa prehreje v ťahu a potom je to na houbajz

-ka-

Autor:  cico [ Štv, 19.07.2007, 22:20 ]
Predmet príspevku: 

dlabos píše:
počuj maico mohol by si dať aj podrobnejšie foto tvojho patrola????vhvel by som si ho obzreť.ja mojho idem ešte napojiť na počítač či ide turbo ako má bo sa mi tonezdá.........idem napríklad do kopca na trojke 3000 otáčok krásne ide pýta si preradičť a ked preradím tak sa mu nechce...............aj ked mu pridáš sa nechce na takom vysokom kvalte zobrať.možno to tak má bať neviem lebo ho mám ešte asi len 2 týždne...........tebe ako ide???

Nevzrusuj sa, asi kazdy Patrol tak ide, aj ten moj. Ako pise Karlito, Patrol v odstupnovani medzi 3.a4.rychl. stupnom isto nieje vykvet :-D :smt148

Autor:  dlabos [ Pia, 20.07.2007, 0:01 ]
Predmet príspevku: 

chalanui to ma teší.bo som sa bál že to bude chyba.....ale 4 a 5 su už kvalty na cesty................aj sa stretneme niekedy na nerjakom off zraze???

Autor:  dlabos [ Pia, 20.07.2007, 0:21 ]
Predmet príspevku: 

maico ten podvozok a bližšie zabery aj z predu.a karlito ako pozrem ten intercooler či je čistý a palivový filter???tak sda do toho ešte neviznám

Autor:  Karlito [ Pia, 20.07.2007, 10:53 ]
Predmet príspevku: 

Dlabos... máš auto po niekom a máš ho krátku chvíľu. Výmenov filtrov, olejových náplní, rozvodu nič nepokazíš, stojí to pár tisícoviek (mohol by si sa dostať do 10 - 13 t. CZk (píšem českú korunu, prtože tu žijem dlhšie a viem aké su tu ceny... na slovensku, pardon)

Intercooler - otvoriš kapotu a tam ba sa mal na Teba škľabiť taký hliníkový bazmek s mriežkovaním - tadiaľ prechádza vzduch naberaný náfukom a chladí tento element (chladnejší vzduch pri rovnakom tlaku zaberá menšie množstvo a tým pádom sa ho viac vojde do valcov a tým pádom tam môžeš nastriekať viac paliva pri zachovanom pomere palivo/vzduch). Pri čistení daj bacha na silné wapíky - môžu Ti poškodiť to mriežkovanie!!!!Problémom môže byť práve deformácia mriežok, mastnota a nalepený prach (izoluje to ako hovado), alebo semená, lupienky bylín...

Palivový filter obsahuje čidlo, ktoré kontroluje hladinu vody - máš kontrolku na prístrojovke ale to ešte o nej nevieš, opatrne zo spoda filtra povol ten plastový skritka a hadičkou odpusti. To je jediné čo môžeš urobiť, inak len výmena za nový a čistý. Mimo iné vrele doporučujem! A nejaký blbníčekm alebo PC súbor, kam si budeš jednotlivé výmeny značiť, a budeš vedieť kedy čo a ako meniť.

-ka-

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/