4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nový motor pre Nový Patrol...
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=3162
Stránka 1 z 2

Autor:  toudy [ Ned, 16.12.2007, 21:55 ]
Predmet príspevku:  Nový motor pre Nový Patrol...

Pravdepodbne doterajší 3.0Diesel v Patrole (origanálny je od Isuzu) bude nahradený Renault motorom pod označením V9X, je to 3.0V6, 2xDOHC, 24V, 195kW/4000RPM, 550Nm/1750RPM. Vstrekovanie je Bosch s piezo strekovačmi pri tlaku 1800barov a ma rozvodovú reťaz. Kompresný pomer 15,7:1. Turbo chladené vodou. S upchávkou do výfuku splňuje EURO 4,5,6. Neskor mozno bude aj biturbo. Nábeh výroby motora: 10/2008

Autor:  Martin 4 [ Ned, 16.12.2007, 21:58 ]
Predmet príspevku: 

.... a hele... že by konečne do Patrola namontovali motor?

To bude Krocan smúúúúúútnýýý... :cry:

:lol: :lol: :lol:

... tie rozvody reťazou znejú lákavo... :P

Autor:  MoostanQue [ Pon, 17.12.2007, 1:00 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
... ... tie rozvody reťazou znejú lákavo... :P


hmm no ako pre koho :-D

Autor:  george [ Pon, 17.12.2007, 19:34 ]
Predmet príspevku: 

Nevidím objem toho nového motoru, ale jinak to nevypadá špatně

Autor:  Patrol 4x4 [ Str, 19.12.2007, 11:27 ]
Predmet príspevku: 

Len aby to nebolo ako s 3l. :shock:

Autor:  pejo [ Str, 19.12.2007, 12:09 ]
Predmet príspevku: 

Konečne sa v nissane zobudili. Asi im poriadne klesol predaj patrolov. Už ich ani nevozili na autosalóny. V NR mi v stánku tvrdili, že pathfinder je náhrada za patrola. Brrr.
Konkurencia nespí, viď iveco masif, defender, rubicon.
Motor 4,2L sa už nevyrába?

Autor:  Martin 4 [ Str, 19.12.2007, 14:09 ]
Predmet príspevku: 

ak aj, neprejde certifikáciou kvoli emisiám.

Nafta už bez komonrailu, vysokotlakého vstreku, FAP filtra a AddBlue nebude... :x :? :cry:

Autor:  pejo [ Str, 19.12.2007, 14:37 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
ak aj, neprejde certifikáciou kvoli emisiám.

Nafta už bez komonrailu, vysokotlakého vstreku, FAP filtra a AddBlue nebude... :x :? :cry:


Nevadí, bude CNG. Aspoň motory nebudú tak hrkotať.

Autor:  masurko [ Str, 19.12.2007, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D

Autor:  pejo [ Str, 19.12.2007, 14:44 ]
Predmet príspevku: 

masurko píše:
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D


Šak tam všetko začína, aj končí...

Autor:  dado [ Str, 19.12.2007, 19:02 ]
Predmet príspevku: 

masurko píše:
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D


Nie vraj, potvrdili to testy. Najhorsie dopadla Laguna s 1.9 TDCI. Aby najzdili viac ako 150 000 km museli vymenit bud vstrekovace, bud cerpadlo alebo turbo.

Autor:  masurko [ Str, 19.12.2007, 22:24 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
masurko píše:
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D


Nie vraj, potvrdili to testy. Najhorsie dopadla Laguna s 1.9 TDCI. Aby najzdili viac ako 150 000 km museli vymenit bud vstrekovace, bud cerpadlo alebo turbo.

no presne vyber najvecsich poloziek z katalogu nahradnych dielov :-D

Autor:  toudy [ Štv, 03.01.2008, 15:01 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
ak aj, neprejde certifikáciou kvoli emisiám.

Nafta už bez komonrailu, vysokotlakého vstreku, FAP filtra a AddBlue nebude... :x :? :cry:


na emisie sa vysratť, je to len momentálen horúca téma, bez koncepčného riešenia. Na jdnej strane sa síce splní obsah CO2, no na druhej strane za zvýši spoteba a opotrebenie motora. Pri hybridoch (podľa mňa auto na baterky majú iba deti) bud eproblém kam s použitými batériami. Takže jedno svinstvo nahradíme iným a ešte horším svinstvom. Treba aby USA, China, Japonsko znížili obsah CO2 z fabrík a až potom treba útočiť na autá a ke+d u6 tak najpr v na USA veľkoobjemové žrúty benzínu.. BTW, autá sa podieľajú na vznik uCO2 asi 10%....

Autor:  Martin 4 [ Štv, 03.01.2008, 15:32 ]
Predmet príspevku: 

... tooo máš úplnú pravdu ... ale keď ono je to pre politikov taká vďačná agenda... môžu vykázať že sa starajú, aj ich to nič nestojí, aj ich ekológovia všetkých odtieňov pochvália... a len velmi málokomu dokážeš vysvetliť že je to bezvýznamná blbina.

Ale keď už hybryd, tak taký, ako si US ARMY dal vynájsť u továrne OSHKOSH ako upgrade ťažkých taktických náklaďákov HEMTT (to je tá obluda s klinovitou kabínou čo sa občas mihne v telke) Je to dieselelektrička, ale nie je hybridná s baterkami ale má kondenzátory. Takže dokáže v krátkej chvíli vela energie uskladniť (pri brzdení) a zase aj použiť (pri akcelerácii) . Vďaka tomu môže používať diesel v optimálnej časti krivky a pritom im to senzačne jazdí na ceste aj v teréne. Vypustením ťažkých prevodov a hriadelov ušetrili vela hmotnosti (každá náprava má svoj elektromotor) a hlavne pri zachovaní alebo zlepšení všetkých jazdných parametrov zrazili spotrebu o 40% :shock:

Riešia aj takú tipu, že bude mať elektromotory priamo v nábojoch kolies. To by konečne umožnilo plnohodnotnú počítačovú kontrolu trakcie (nie ako tie prapodivné marketingové blafy čo silou mocou montujú na koncepčne staré podvozky)

Takže ak sa bavíme o hybridnej koncepcii budúcnosti, tak tak... dieselelektrika (alebo aj benzínelektrika), kondenzátory, elektromotory v kolách, riadenie všetkými kolesami, maximálna rekuperácia energie, prestorový rám (možno aj kompozitový), výmenné povrchové panely, alebo škrupinová štruktúra. Počítačom riadené všetko, ale účelne...

Autor:  DanoDEF [ Štv, 03.01.2008, 16:50 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
...Počítačom riadené všetko, ale účelne...


no zbohom offroad... hura PCroad. (CTRL + ALT + DELETE)... :-D

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/