Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 31.05.2025, 7:36
Dnes je sobota 31. mája 2025, meniny má Petronela, Petrana a zajtra Žaneta




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Nový motor pre Nový Patrol... 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42
Príspevky: 61
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Pravdepodbne doterajší 3.0Diesel v Patrole (origanálny je od Isuzu) bude nahradený Renault motorom pod označením V9X, je to 3.0V6, 2xDOHC, 24V, 195kW/4000RPM, 550Nm/1750RPM. Vstrekovanie je Bosch s piezo strekovačmi pri tlaku 1800barov a ma rozvodovú reťaz. Kompresný pomer 15,7:1. Turbo chladené vodou. S upchávkou do výfuku splňuje EURO 4,5,6. Neskor mozno bude aj biturbo. Nábeh výroby motora: 10/2008

_________________
TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000


Naposledy upravil toudy dňa Štv, 03.01.2008, 14:55, celkovo upravené 3



Ned, 16.12.2007, 21:55
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
.... a hele... že by konečne do Patrola namontovali motor?

To bude Krocan smúúúúúútnýýý... :cry:

:lol: :lol: :lol:

... tie rozvody reťazou znejú lákavo... :P

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 16.12.2007, 21:58
Profil WWW
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
... ... tie rozvody reťazou znejú lákavo... :P


hmm no ako pre koho :-D

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 17.12.2007, 1:00
Profil
Učeň

Registrovaný: Pia, 03.08.2007, 14:42
Príspevky: 13
Bydlisko: Ivančice, Morava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nevidím objem toho nového motoru, ale jinak to nevypadá špatně

_________________
Nissan Patrol K260+K160+Y60
Motor SD 33T
Listí nad nápravami
BFG MT 33x12,5x15


Pon, 17.12.2007, 19:34
Profil
Čumil
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 18.12.2007, 18:31
Príspevky: 1
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Len aby to nebolo ako s 3l. :shock:

_________________
Patrol na 35"nejede - Romik potvrdí :-)


Str, 19.12.2007, 11:27
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Konečne sa v nissane zobudili. Asi im poriadne klesol predaj patrolov. Už ich ani nevozili na autosalóny. V NR mi v stánku tvrdili, že pathfinder je náhrada za patrola. Brrr.
Konkurencia nespí, viď iveco masif, defender, rubicon.
Motor 4,2L sa už nevyrába?

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 19.12.2007, 12:09
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak aj, neprejde certifikáciou kvoli emisiám.

Nafta už bez komonrailu, vysokotlakého vstreku, FAP filtra a AddBlue nebude... :x :? :cry:

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 19.12.2007, 14:09
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
ak aj, neprejde certifikáciou kvoli emisiám.

Nafta už bez komonrailu, vysokotlakého vstreku, FAP filtra a AddBlue nebude... :x :? :cry:


Nevadí, bude CNG. Aspoň motory nebudú tak hrkotať.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 19.12.2007, 14:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Str, 19.12.2007, 14:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D


Šak tam všetko začína, aj končí...

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Str, 19.12.2007, 14:44
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D


Nie vraj, potvrdili to testy. Najhorsie dopadla Laguna s 1.9 TDCI. Aby najzdili viac ako 150 000 km museli vymenit bud vstrekovace, bud cerpadlo alebo turbo.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Str, 19.12.2007, 19:02
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dado píše:
masurko píše:
uff no renaultacky motor ??? no neviem neviem vraj najkazovejsie auta su renaulty ale co by ste cakali od auta co ma na kapote pi..u :-D


Nie vraj, potvrdili to testy. Najhorsie dopadla Laguna s 1.9 TDCI. Aby najzdili viac ako 150 000 km museli vymenit bud vstrekovace, bud cerpadlo alebo turbo.

no presne vyber najvecsich poloziek z katalogu nahradnych dielov :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Str, 19.12.2007, 22:24
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42
Príspevky: 61
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
ak aj, neprejde certifikáciou kvoli emisiám.

Nafta už bez komonrailu, vysokotlakého vstreku, FAP filtra a AddBlue nebude... :x :? :cry:


na emisie sa vysratť, je to len momentálen horúca téma, bez koncepčného riešenia. Na jdnej strane sa síce splní obsah CO2, no na druhej strane za zvýši spoteba a opotrebenie motora. Pri hybridoch (podľa mňa auto na baterky majú iba deti) bud eproblém kam s použitými batériami. Takže jedno svinstvo nahradíme iným a ešte horším svinstvom. Treba aby USA, China, Japonsko znížili obsah CO2 z fabrík a až potom treba útočiť na autá a ke+d u6 tak najpr v na USA veľkoobjemové žrúty benzínu.. BTW, autá sa podieľajú na vznik uCO2 asi 10%....

_________________
TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000


Štv, 03.01.2008, 15:01
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... tooo máš úplnú pravdu ... ale keď ono je to pre politikov taká vďačná agenda... môžu vykázať že sa starajú, aj ich to nič nestojí, aj ich ekológovia všetkých odtieňov pochvália... a len velmi málokomu dokážeš vysvetliť že je to bezvýznamná blbina.

Ale keď už hybryd, tak taký, ako si US ARMY dal vynájsť u továrne OSHKOSH ako upgrade ťažkých taktických náklaďákov HEMTT (to je tá obluda s klinovitou kabínou čo sa občas mihne v telke) Je to dieselelektrička, ale nie je hybridná s baterkami ale má kondenzátory. Takže dokáže v krátkej chvíli vela energie uskladniť (pri brzdení) a zase aj použiť (pri akcelerácii) . Vďaka tomu môže používať diesel v optimálnej časti krivky a pritom im to senzačne jazdí na ceste aj v teréne. Vypustením ťažkých prevodov a hriadelov ušetrili vela hmotnosti (každá náprava má svoj elektromotor) a hlavne pri zachovaní alebo zlepšení všetkých jazdných parametrov zrazili spotrebu o 40% :shock:

Riešia aj takú tipu, že bude mať elektromotory priamo v nábojoch kolies. To by konečne umožnilo plnohodnotnú počítačovú kontrolu trakcie (nie ako tie prapodivné marketingové blafy čo silou mocou montujú na koncepčne staré podvozky)

Takže ak sa bavíme o hybridnej koncepcii budúcnosti, tak tak... dieselelektrika (alebo aj benzínelektrika), kondenzátory, elektromotory v kolách, riadenie všetkými kolesami, maximálna rekuperácia energie, prestorový rám (možno aj kompozitový), výmenné povrchové panely, alebo škrupinová štruktúra. Počítačom riadené všetko, ale účelne...

_________________
SLOW & FURIOUS


Štv, 03.01.2008, 15:32
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
...Počítačom riadené všetko, ale účelne...


no zbohom offroad... hura PCroad. (CTRL + ALT + DELETE)... :-D

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Štv, 03.01.2008, 16:50
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron