4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Anglia vs. Europa - riadenie a pripadna uprava
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=3845
Stránka 1 z 3

Autor:  MoostanQue [ Štv, 21.02.2008, 0:46 ]
Predmet príspevku:  Anglia vs. Europa - riadenie a pripadna uprava

rozdelene by petertn

No ja mam pravostranku (som v UK), a zatial to neriesim.

Hmm, aby sme si rozumeli... pravostrankou myslim RHD (right hand drive), teda volant napravo. Tych je mrte. Opacnych ... prvy som videl v tom inzerate co sa tu preberal.

tu je 4,2D automat za cca 1.700 GBP
TU
iny tam prave teraz neni (este kratas ale za moc penazi), ale budu.
Myslis ze to prekopes? Ja som to zatial moc neriesil, casom.

A na auto bez spz (traktor, na zrazy, alebo na zavody) je dost jedno kde to ma volant.

edit: viď vyššie
diesel

Autor:  Martin 4 [ Štv, 21.02.2008, 13:14 ]
Predmet príspevku: 

:roll: :roll: :roll: ... preložiť na pravostranku lavostrannú budku ... ?

Musela by sa prehodiť aj prevodka riadenia... ale inak by to malo fungovať... možžžžno... :roll:

Autor:  Kapo [ Štv, 21.02.2008, 13:26 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
:roll: :roll: :roll: ... preložiť na pravostranku lavostrannú budku ... ?

Musela by sa prehodiť aj prevodka riadenia... ale inak by to malo fungovať... možžžžno... :roll:


Keby bol doma, tak najmenší problém.
Ale tento je automat, aja radšej manuál :cry:

Autor:  MoostanQue [ Štv, 21.02.2008, 17:07 ]
Predmet príspevku: 

Nesedi predna naprava (jelikoz je servo na opacnej strane - treba cely zaves kola na pravu stranu - tunajsi ma iba uchyt na spojovacku za kolom, uchyt na tyc riadenia (od serva) je na lavom kole vpredu - takze treba to one s dvomi uchytmi na pravu stranu, samotna naprava aj crievka mozu ostat).

Neviem ako sa tam spracu posilovace a hlavne valce, ten motor je tam dost nacpany. Ked budem doma, je mozno nahliadnut.

Skrizenim LHD 2.8 a RHD 4.2 by to malo ist, vystane kopa bordelu (RHD kasna, nejake sasi, napravy, 2.8 so vsetkym... co by sa dalo zase rozpredat.

4.2D ma ine prevody v diferakoch. Neviem ci sedi priruba prevodovky na motor, ale 2.8TD getriben je aj tak slabsia, takze lepsie menit aj s prevodovkou. Nesedia uchyty na motor na sasi - prevarat. Nie vsetky prevodovky maju dieru na pto.

Kilometre su uplne jedno, tem motor je neznicitelny. Inac tam ide 10 litrov oleja, dva filtre, zere to 10 dialnica, 15 bezne, 20 mesto, asi 300 v terene :-D. Akceleracia asi ako Liazka, ale utiahne to aj kostol. Nema to rado otacky nad 2500 (bezne jazdim 1100 - 1800), ked ho dujem tak sa hreje a zere. Hlava i blok su zelezo, rozvody koleckami (nie guma nie retaz - dozivotne). Ja mam 300tkm a motor je sepot kvetin. Jo a ma to o hodne lepsiu vanu ako dvaosma (kto nebude lenivy sa plazit moze si ocihat).

Su samozrejme aj manualy (ja mam), vzadu spera (na mojom, neviem ako ine). 4.2 benzin/lpg nebrat.

Keby sa tym chcel niekto vaznejsie (a hromadnejsie) zaoberat, je moznost nejakej spoluprace. Aj tak ma to tu uz nebavi.

Autor:  Majod [ Štv, 21.02.2008, 17:44 ]
Predmet príspevku:  re

Mustang su tam nejake spoločne črty s 3,3 SD33 nejake porovnanie týchto motorov?

Autor:  konik [ Štv, 21.02.2008, 18:03 ]
Predmet príspevku: 

co ma zaujalo ze je ta znacka SA cize Sala zhruba niekedy okolo leta som zhanal trola a videl som jeden zo sale 4.2ku za cca 200k na inzerat v avize...hned bol prec... mozno zhoda okolnosti... ale ten pan znel v telefone naozaj starsi :-D :-D :-D ....no je to uz jedno mam 2.8 tak to neriesim...

Autor:  rado nd [ Štv, 21.02.2008, 18:10 ]
Predmet príspevku: 

Kua, Mustang, ty si to vystihol ,ako keby si sa tým vážne zaoberal.

To s tým krížením druhov a výrobou klonu už dlho máta aj mňa, ale nejsou lidi, matroš a bubáky.

Dá sa o tom, čo zhrnul Mustang, počítať tu a tu.(BTW, Mustang, špehuješ?)

Autor:  MoostanQue [ Štv, 21.02.2008, 19:06 ]
Predmet príspevku: 

Majod: netusim, prveho patrola mam tohoto, a odvtedy som bol doma dva tyzdne, a fakt som nemal cas objizdet ludi a skumat patroly (so stastim som stihol rozborku prednej napravy pred cinzakom), takze netusim. Napis nejake udaje o 3.3 a porovname.

Konik: to je jedno kto to predava, to auto sa neda normalnym sposobom znicit. Sasi bude hrdzaviet aj na dvore, a loziska, simeringy, a silentbloky sa daju vymenit. Dtto hadicky atd., to proste starne aj fararovi - ale generalka naprav, podvozku a prevodovky neni taka katastrofa. Skor je podstatne, jak casto sa menil olej - ale to nezistis, aj keby si sa pokrajal na takovyyhke kousicky. Ale naftova 4.2 robi cez 6ootkm. To mam ja tak do penzie. A potom to prekruzkujem. Ako krasne povedal niekto vedla, az okolo toho motora zhrdzavie stvrta kasna, tak to hodis na stojan z jokloviny, a este vnucata tym budu krmit elektrocentralu na chate.

RadoND: no, rozmyslal som nad tym.. a semtam som nejake auto opravoval, takze kuknem a vidim. Nozno su tam este nejake ine zadrhele, ale nic co by sa v dielni nedalo spravit. Komplikacia je ze nemam dielnu, a pred panelakom sa do toho pustat nejdem - musel by som dochodcov utlct monterajznou.

Okrem toho v tejto bohom zabudnutej krajine (to tu nejaky chu.j povedal, ze toto je God's country..idiot) nebudem naveky, a traktorovity patrol je presne auto pre mna, takze vyhladovo to budem riesit aj vaznejsie. Inac mne ten volant na nespravnej strane nevadi, v poho sa da zvyknut, ale SPZky... a na anglickych sa s tym jazdit nechystam.

Nespehujem, pan nemluvi po polsku. A to ze mam panhardku opacne vidim aj po slovensky :-D

Autor:  rado nd [ Štv, 21.02.2008, 19:20 ]
Predmet príspevku: 

MoostanQue píše:
Nespehujem, pan nemluvi po polsku. A to ze mam panhardku opacne vidim aj po slovensky :-D

Mne je úplne egál, ako mluvíš. Si ma mal pochváliť za tie schované linky.

Autor:  MoostanQue [ Štv, 21.02.2008, 19:27 ]
Predmet príspevku: 

Lahniiiiiiiiiiii :-D

Autor:  Majod [ Štv, 21.02.2008, 21:24 ]
Predmet príspevku:  re

mustang ak si dlhšie vonku -teraz neviem kolko je to mesiacov a kupis si tam auto a dovezieš ho domov aj s pravostranným riadením ti musia dať značky,ma to u nas sused už niekolko rokov a vždy sa na tom zasmejemked ho vidim upalovať bez šofera :D ta sd 33 ma liatinovy blok aj hlavu ,radove cerpadlo ,24v,a vahu jak svina.

Autor:  MARTINO [ Štv, 21.02.2008, 22:36 ]
Predmet príspevku:  Re: re

Majod píše:
mustang ak si dlhšie vonku -teraz neviem kolko je to mesiacov a kupis si tam auto a dovezieš ho domov aj s pravostranným riadením ti musia dať značky...............


Nechcem sa robit mudry,ale NEVERIM tomu že Ti daju auto s pravostrannym riadenim na slovenske Eč ;-) :x

Autor:  Martin 4 [ Pia, 22.02.2008, 8:51 ]
Predmet príspevku: 

tak tak.... mám pocit že kdesi kde je na začiatku riadku paragraf je napísané, že schválenie vozidla s pravostranným riadením je neprípustné a ani nesmie byť ani udelená výnimka.

Asi na tom niečo bude, pretože áut bez šoféra utešene pribúda, ale ešte som nevidel také na našich číslach (chodte sa pozrieť na ďaleký vývchod... napr. okolo Sobraniec. Keď som stretol šieste auto za sebou zo žltými číslami ktoré karoval spolujazdec, pochytila ma pochybnosť či náhodou nejdem po zlej strane cesty a za rohom mi dá Boby v typickej prilbe traffic ticket za 20 libier)

Autor:  Majod [ Pia, 22.02.2008, 10:26 ]
Predmet príspevku:  re

Musím sa ospravedlniť ,lebo aj ten sused na tej škodovke ma žlte čísla,su to roky co sa nanho dívam a toto som prehliadol,každopadne platí s tým pobytom,je tam vynimka na vek auta a podobne nie na pravostranne riadenie,ale pýtal som sa na toa je to možné oficialne prestavať.

Autor:  Kapo [ Pia, 22.02.2008, 13:45 ]
Predmet príspevku: 

V NMn/V na dopravnom inšpektoráte majú takú nástenku, a tam sú vypísané všelilen aké múdrosti ohladom prestavieb, prihlasovania do evidencie, aj čo všetko k tomu treba.
A pamätám si, že auto s pravostranným riadením ee :smt009 . To je jednoduchšie si vyrobiť a otypovať prototyp.

Kedysik s bratom sme chcely vyrobiť také sranda afto, čo by malo ešte jeden volant, ale v zadu. 8)

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/