4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

IPC
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=4301
Stránka 1 z 1

Autor:  vladlm [ Pon, 09.05.2011, 22:04 ]
Predmet príspevku:  IPC

starsie motory s radovym cerpadlom,ako napr. SD33,SD22,TD42 mali takyto Injection Pump Controller,ktore posuvalo packu na cerpadlo(3 polohy:START,RUN,STOP),mozno povedat,ze cosi podobne ako rucny plyn na Zetore
Obrázok
Obrázok
dost casto sa to preraba,ked sa to zacne babrat,ze jednoducho sa vyhodi(vyhoda-dalsia vec,co sa moze pokazit,je prec) a
a: startuje sa len na poziciu RUN
b: zhasanie motora len potiahnutim cez snurku a pod.

toto by nebol problem,ale na druhej strane malo by mat originalne riesenie aj ine vyhody:
1:ak by motor mal z akehosi dovodu umriet,napr. opacny chod motora,pokles tlaku oleja,..tak system by mal sam dat packu do polohy STOP a vypnut motor
2:lepsi start v zime

kedze to nemam z vlastnej hlavy,nie vsetkemu rozumiem,stretol sa uz niekto s tym? napriklad ze motor moze ist opacnym smerom pocujem 1x


----------------------

nechcem zakladat nove vlakno a toto vlakno ma taky neurcity nazov,tak som to dal sem....navrhujem,ze by sa mohli take jednodnove temy,alebo otazky,ktore nevedomo kde dat,mohli davat tu....nazov vlakna sa moze zmenit,aby to bolo jasne pre kazdeho,napr. Nissan-potrebujem poradit,alebo cosi podobne...hm?

Autor:  medal41 [ Pon, 09.05.2011, 22:40 ]
Predmet príspevku:  Re: IPC

napriklad ze motor moze ist opacnym smerom pocujem 1x


na jawe sa to stávalo bežne ked nebol dobre nadstavené zapalovanie a hned začalo svietiť dobíjanie :lol:
ale na aute som o tom naozaj nepočul :roll:

Autor:  efendi [ Pon, 09.05.2011, 23:11 ]
Predmet príspevku: 

no moze sa to stat, na tatrovkach to neraz sa podarilo, a nedavno sa nam to stalo na opel frontera td cku..

Autor:  Karlito [ Uto, 10.05.2011, 8:09 ]
Predmet príspevku: 

Dvojtaktné motory (hlavne staršie bublajúce nízkootáčkové koncepcie) dokázali vrčať naopak.
Videl som jawa250, traboš, vrtbrg, minor, motor rotax 250.
štyrtakty - prehriate svíčky dokázali na chvíľu vrtnúť starým motorom, ale napríklad T148 bežne pri dotáčaní a šklbnutí bežala na opačnú stranu

-ka-

Autor:  vladlm [ Uto, 10.05.2011, 8:17 ]
Predmet príspevku: 

ked pretoci motor naopak,dochadza aj k nejakemu poskodeniu?...ked pisete,ze sa to bezne stavalo....a ja som si myslel,ze ked raz pretoci opacne,ze motor uz je kaput
teraz sa hlavne pytam kvoli TD42,skoda by bolo takeho motora

Autor:  efendi [ Uto, 10.05.2011, 8:48 ]
Predmet príspevku: 

no anoi, treba ho hned vypnuut, ponevac toci sa opacnee, , motor saje z vyfukuu a tlaci do filtraa,, a nema tlak olejaa,, ponevac sa ozubene kolesa tocia opacne, a nie ze by sali oleej ale vytlacaju co je este zbytok v olejovej sustave..


u ludi je to ako keby si jedol analnym otvorom, a prdel , stolil, ustama :smt126 :smt121

Autor:  Karlito [ Uto, 10.05.2011, 11:20 ]
Predmet príspevku: 

No a opačne točiaci motor poznáš hneď - na jednotku cúva :-D

Neboj, 4,2 je dosť rezistentná na to aby čapla - musela by žrať olej, aby sa udržala v chode.

-ka-

Autor:  bacaono [ Uto, 10.05.2011, 19:51 ]
Predmet príspevku: 

Na tej T148 to bolo zaujimave ked zacala dymit cez tie cyklonove filtre na blatnikoch. :smt077
Ale ten podivny zvuk je nezamenitelny a normalnemu cloveku hned trkne ze to nieje v poriadku , tak to radsej ihned zdochne a skontroluje co sa deje.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/