Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel
Autor |
Správa |
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
Paní a dámy potreboval by som poradiť. Mám taký problém, vytláča mi vodu s chladiča do prepadovej nádobky, poteboval by som čím to môže byť. Štupel??? alebo niečo iné??? Najhorší problém je v tom že ako náhle je tam menej vody tak auto sa začne dosť hriať a bojím sa až mi nepraskne hlava lebo už je to tiež robená.
Dikes
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Sob, 06.12.2008, 20:58 |
|
|
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Nemusíš sa bať ,ťe ti praskne hlava lebo už zrejme je prasknutá.
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Sob, 06.12.2008, 21:03 |
|
|
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
Myslím že to ešte asi nie. Voda v oleji neni, ani auto nedymí ani žiadne príznaky prasknutia, viem ako sa to správa kúpil som to auto s prasknutou hlavou. Asi som sa zle opýtal.
Opýtam sa ešte takto. Ako sa to správa ked štupel neplní svoju úlohu??? lebo ked tam dávam štupel dosť ľahko sa zatvára úplne ináč ako na iných chladičoch.
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Sob, 06.12.2008, 21:17 |
|
|
banshee
Učeň
Registrovaný: Ned, 07.09.2008, 14:43 Príspevky: 28 Bydlisko: Poprad
|
ja som na svojom patrole mal podobny broblem tiez mi to tlacilo vodu do prepadovej nadrsky resp. tej virovnavacej a tiez sa to riadne hrialo. Vymontovali sme to dali do servisu gde opravuju hlavy a tam zistili ze je to cele popraskane... vlasne nebola tam jedna velka prasklina ale milion malinkych ( a pri tomto ukone sa aj zistilo ze tam nebola oreginal hlava) takze som kupil novu hlavu oreginal. a tiez som nemal vodu v oleji a ani auto nedymilo proste nic...
_________________ Nissan Patrol GR Y60 Vagon
|
Sob, 06.12.2008, 22:22 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7906 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Jacob píše: Myslím že to ešte asi nie. Voda v oleji neni, ani auto nedymí ani žiadne príznaky prasknutia, viem ako sa to správa kúpil som to auto s prasknutou hlavou. Asi som sa zle opýtal.
Opýtam sa ešte takto. Ako sa to správa ked štupel neplní svoju úlohu??? lebo ked tam dávam štupel dosť ľahko sa zatvára úplne ináč ako na iných chladičoch.
ked je hlava prasknuta, nemusi ti od teho tiest voda do oleja,,, to zalezi podla toho na ktorom mieste je prasknuta,,mozno je tesnenie pod hlavou vadne, ale kazdopadne ked uz bola hlava prasknuta abola zvarovana,, ta nema taku zivotnost ako riadna hlava co nebola robena teda neprasknuta, a co sa tyka teho stupla tak on musi ist troska natesno aby tesnil, bo ked sa motor zohreje v chladiacom obehu nastane mensi tlak a moze ti vytlacat vodu,, skus si vymenit zatku, a potom uvidis ze co je..
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Sob, 06.12.2008, 23:28 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
dostávajú sa plyny pod tlakom zo spaľovacieho priestoru do chladiacej kvapaliny. Preto ten tlak do chladiča. Nechcem strašiť, ale Majod má asi pravdu. Obával by som sa najhoršieho. Zvary v Al zliatinách bývajú niekedy pórovité ako kostná dreň.
|
Sob, 06.12.2008, 23:46 |
|
|
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
No zatial skúsim dať teda druhý štupel a uvidíme ako ďalej, prišlo mi na um že by to mohľa byť aj tá hlava ale veď prečo, nedal som nikdy autu tak nafrak, práveže som si dával až moc veľký pozor aby som mu neublížil tak dúfam že to nebude tým.
Podám potom ďaľšie info ako to vyzerá. Zatial ďakujem za pomoc.
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Sob, 06.12.2008, 23:53 |
|
|
hollyml
Frajer
Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03 Príspevky: 240 Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
|
Ja tiez hlasujem za hlavu.
Clovek to nerad pocuje, ale myslim si ze robit cokolvek ine je v tomto momente strata casu a mozno aj penazi. A istotu mam o to vacsiu ked hovoris, ze hlava uz bola opravovana. Druhy krat ju uz robit nedavaj. Radsej vymen uplne novu a nezabudni na riadne tesnenia. Na tom sa usetrit neda.
_________________http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.skL200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko) OME, Asfir kryty podvozku pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17
|
Ned, 07.12.2008, 1:53 |
|
|
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
tesnenie pod hlavou mas origo nie nejake silikonove zazraky vsak?
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Ned, 07.12.2008, 1:53 |
|
|
Petr4x4
Učeň
Registrovaný: Str, 30.01.2008, 0:39 Príspevky: 91 Bydlisko: Praha
|
_________________
|
Ned, 07.12.2008, 2:22 |
|
|
petertn
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26 Príspevky: 1254 Bydlisko: Trenčín
|
ja mam nastastie komplet sadu tesni na cely motor, takze cast investicii uz mam za sebou, uz len tu hlavu urobit pokial prdne
mas tvrde hadice chladenia ked ide motor?
_________________ na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."
|
Ned, 07.12.2008, 10:09 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7906 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
pejo píše: dostávajú sa plyny pod tlakom zo spaľovacieho priestoru do chladiacej kvapaliny. Preto ten tlak do chladiča. Nechcem strašiť, ale Majod má asi pravdu. Obával by som sa najhoršieho. Zvary v Al zliatinách bývajú niekedy pórovité ako kostná dreň.
no ked mas plynove tlaky v chladiacom obehu tak hlavu daj dole , a pravdepodobne je v prdeli, ako Majod pisal, sak som ti taktiez pisal, ze opravovana teda uz raz zvarana hlava nema dlhu zivotnost,,ta je len docasna , , aj ked to zvarovali pred tym ja neviem kde a kto...
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 07.12.2008, 10:23 |
|
|
KUBIK
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55 Príspevky: 768 Bydlisko: PU - PB
|
masurko: nie tesnenie je kvalitné bral som ho aj s hlavou od Chrásteckého z Ostravy ten mi ju aj zložil a nachystal. Lenže ked som ju vtedy potreboval bolo mi lepšie kúpiť už robenú hľavu podľa investící.
petertn: tie hadice no neviem to som neskúšal ale pôjdem to vyskúšať.
Ale ešte som nedostal otázku na to ako sa správa auto aj ten chladiaci systém keď štupel neplní svoju úlohu?? Nestretli ste sa s tým niekto??? Aj to by ma zaujímalo pretože neviem či štupel nemá už moc vymačaknú pružinu a prepúšťa vodu aj pri min. tlaku a to môže byť tiež jeden z problémov.
_________________ Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black
|
Ned, 07.12.2008, 13:10 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7906 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Jacob píše: masurko: nie tesnenie je kvalitné bral som ho aj s hlavou od Chrásteckého z Ostravy ten mi ju aj zložil a nachystal. Lenže ked som ju vtedy potreboval bolo mi lepšie kúpiť už robenú hľavu podľa investící.
petertn: tie hadice no neviem to som neskúšal ale pôjdem to vyskúšať.
Ale ešte som nedostal otázku na to ako sa správa auto aj ten chladiaci systém keď štupel neplní svoju úlohu?? Nestretli ste sa s tým niekto??? Aj to by ma zaujímalo pretože neviem či štupel nemá už moc vymačaknú pružinu a prepúšťa vodu aj pri min. tlaku a to môže byť tiež jeden z problémov.
citaj pozorne uz som ti pisal ze ma to uzavretu chladiacu sustavu a ked sa motor zohreje na spravnu prevadzkovu teplotuuuu, tak nastane urcity tlak v chladiacom systeme,,, a tym padom sa zvysuje aj bod varu vody teda chladiacej zmesy, a ked tu zatku mas spatnuu tak ti nebude dostatocne tesnit a urcite mnozstvo chladiacej zmesy ti motor pocas prevadzky vytlacii a nie malo,,, skus najprv novu zatku a potom uvidis...
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Ned, 07.12.2008, 13:30 |
|
|
Igor_SB
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13 Príspevky: 366 Bydlisko: Drienica - ŠOMA
|
Netlakuje ti náhodou tu nádržku tak ze s pôvodného objemu ju máš 2x toľkú.
Určite sa pripájam k predchádzajúcim poznámkam, že prasklina sa vôbec nemusí prejaviť vodou v oleji a naopak. Skôr sa voda dostala cez tesnenie do válca a ty jedného dňa zistíš že štartér nepretočí s motorom.
_________________ Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu. { PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}
|
Ned, 07.12.2008, 14:01 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|