Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 19.04.2024, 1:57
Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Problém s chladičom 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Paní a dámy potreboval by som poradiť. Mám taký problém, vytláča mi vodu s chladiča do prepadovej nádobky, poteboval by som čím to môže byť. Štupel??? alebo niečo iné??? Najhorší problém je v tom že ako náhle je tam menej vody tak auto sa začne dosť hriať a bojím sa až mi nepraskne hlava lebo už je to tiež robená.

Dikes

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Sob, 06.12.2008, 20:58
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Nemusíš sa bať ,ťe ti praskne hlava lebo už zrejme je prasknutá.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Sob, 06.12.2008, 21:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslím že to ešte asi nie. Voda v oleji neni, ani auto nedymí ani žiadne príznaky prasknutia, viem ako sa to správa kúpil som to auto s prasknutou hlavou. Asi som sa zle opýtal.

Opýtam sa ešte takto. Ako sa to správa ked štupel neplní svoju úlohu??? lebo ked tam dávam štupel dosť ľahko sa zatvára úplne ináč ako na iných chladičoch.

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Sob, 06.12.2008, 21:17
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 07.09.2008, 14:43
Príspevky: 28
Bydlisko: Poprad
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som na svojom patrole mal podobny broblem tiez mi to tlacilo vodu do prepadovej nadrsky resp. tej virovnavacej a tiez sa to riadne hrialo. Vymontovali sme to dali do servisu gde opravuju hlavy a tam zistili ze je to cele popraskane... vlasne nebola tam jedna velka prasklina ale milion malinkych ( a pri tomto ukone sa aj zistilo ze tam nebola oreginal hlava) takze som kupil novu hlavu oreginal. a tiez som nemal vodu v oleji a ani auto nedymilo proste nic...

_________________
Nissan Patrol GR Y60 Vagon


Sob, 06.12.2008, 22:22
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7906
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacob píše:
Myslím že to ešte asi nie. Voda v oleji neni, ani auto nedymí ani žiadne príznaky prasknutia, viem ako sa to správa kúpil som to auto s prasknutou hlavou. Asi som sa zle opýtal.

Opýtam sa ešte takto. Ako sa to správa ked štupel neplní svoju úlohu??? lebo ked tam dávam štupel dosť ľahko sa zatvára úplne ináč ako na iných chladičoch.


ked je hlava prasknuta, nemusi ti od teho tiest voda do oleja,,, to zalezi podla toho na ktorom mieste je prasknuta,,mozno je tesnenie pod hlavou vadne, ale kazdopadne ked uz bola hlava prasknuta abola zvarovana,, ta nema taku zivotnost ako riadna hlava co nebola robena teda neprasknuta, a co sa tyka teho stupla tak on musi ist troska natesno aby tesnil, bo ked sa motor zohreje v chladiacom obehu nastane mensi tlak a moze ti vytlacat vodu,, skus si vymenit zatku, a potom uvidis ze co je.. :smt017

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Sob, 06.12.2008, 23:28
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dostávajú sa plyny pod tlakom zo spaľovacieho priestoru do chladiacej kvapaliny. Preto ten tlak do chladiča. Nechcem strašiť, ale Majod má asi pravdu. Obával by som sa najhoršieho. Zvary v Al zliatinách bývajú niekedy pórovité ako kostná dreň.


Sob, 06.12.2008, 23:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No zatial skúsim dať teda druhý štupel a uvidíme ako ďalej, prišlo mi na um že by to mohľa byť aj tá hlava ale veď prečo, nedal som nikdy autu tak nafrak, práveže som si dával až moc veľký pozor aby som mu neublížil tak dúfam že to nebude tým.

Podám potom ďaľšie info ako to vyzerá. Zatial ďakujem za pomoc.

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Sob, 06.12.2008, 23:53
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 10.05.2008, 12:03
Príspevky: 240
Bydlisko: Kordíky (obec pri BB)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja tiez hlasujem za hlavu.
Clovek to nerad pocuje, ale myslim si ze robit cokolvek ine je v tomto momente strata casu a mozno aj penazi. A istotu mam o to vacsiu ked hovoris, ze hlava uz bola opravovana. Druhy krat ju uz robit nedavaj. Radsej vymen uplne novu a nezabudni na riadne tesnenia. Na tom sa usetrit neda.

_________________
http://www.pajero-club.sk http://www.rcepedition.sk http://www.hmsro.sk http://www.hmsro.mitsubishi.sk
L200 2,4 DI-D MY2016 (dievca pre vsetko)
OME, Asfir kryty podvozku
pneu: BF Goodrich Mud terrain 255/85R16, BF Goodrich All terrain 265/70R17


Ned, 07.12.2008, 1:53
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tesnenie pod hlavou mas origo nie nejake silikonove zazraky vsak?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Ned, 07.12.2008, 1:53
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 0:39
Príspevky: 91
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Doporučuju zašábrovat nebo ofrézovat i blok motoru.

Na 1000% je křivej a "padá" doprava dozadu :( :( :(
Ma to tak snad každej Patrol. Je to problém toho dlouhého motoru.


Obrázok

Taky se mi to nevyhnulo a dělal sem hlavu :D

_________________
Obrázok


Ned, 07.12.2008, 2:22
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 04.12.2006, 15:26
Príspevky: 1254
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja mam nastastie komplet sadu tesni na cely motor, takze cast investicii uz mam za sebou, uz len tu hlavu urobit pokial prdne :D

mas tvrde hadice chladenia ked ide motor?

_________________
na cestach umiera cim dalej tym viac ludi...budem radsej jazdit po chodniku...
Nikdy nesúper s blbcom.
Stiahne Ťa na svoju úroveň a tam Ťa prevalcuje svojimi skúsenosťami....
"Byť človekom nie je fakt, ale možnosť ..."


Ned, 07.12.2008, 10:09
Profil ICQ
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7906
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
dostávajú sa plyny pod tlakom zo spaľovacieho priestoru do chladiacej kvapaliny. Preto ten tlak do chladiča. Nechcem strašiť, ale Majod má asi pravdu. Obával by som sa najhoršieho. Zvary v Al zliatinách bývajú niekedy pórovité ako kostná dreň.




no ked mas plynove tlaky v chladiacom obehu tak hlavu daj dole , a pravdepodobne je v prdeli, ako Majod pisal, sak som ti taktiez pisal, ze opravovana teda uz raz zvarana hlava nema dlhu zivotnost,,ta je len docasna , , aj ked to zvarovali pred tym ja neviem kde a kto...

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 07.12.2008, 10:23
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 19.03.2007, 14:55
Príspevky: 768
Bydlisko: PU - PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko: nie tesnenie je kvalitné bral som ho aj s hlavou od Chrásteckého z Ostravy ten mi ju aj zložil a nachystal. Lenže ked som ju vtedy potreboval bolo mi lepšie kúpiť už robenú hľavu podľa investící.

petertn: tie hadice no neviem to som neskúšal ale pôjdem to vyskúšať.

Ale ešte som nedostal otázku na to ako sa správa auto aj ten chladiaci systém keď štupel neplní svoju úlohu?? Nestretli ste sa s tým niekto??? Aj to by ma zaujímalo pretože neviem či štupel nemá už moc vymačaknú pružinu a prepúšťa vodu aj pri min. tlaku a to môže byť tiež jeden z problémov.

_________________
Nissan Patrol Y61 4.2TD Only Black


Ned, 07.12.2008, 13:10
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7906
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jacob píše:
masurko: nie tesnenie je kvalitné bral som ho aj s hlavou od Chrásteckého z Ostravy ten mi ju aj zložil a nachystal. Lenže ked som ju vtedy potreboval bolo mi lepšie kúpiť už robenú hľavu podľa investící.

petertn: tie hadice no neviem to som neskúšal ale pôjdem to vyskúšať.

Ale ešte som nedostal otázku na to ako sa správa auto aj ten chladiaci systém keď štupel neplní svoju úlohu?? Nestretli ste sa s tým niekto??? Aj to by ma zaujímalo pretože neviem či štupel nemá už moc vymačaknú pružinu a prepúšťa vodu aj pri min. tlaku a to môže byť tiež jeden z problémov.


citaj pozorne uz som ti pisal ze ma to uzavretu chladiacu sustavu a ked sa motor zohreje na spravnu prevadzkovu teplotuuuu, tak nastane urcity tlak v chladiacom systeme,,, a tym padom sa zvysuje aj bod varu vody teda chladiacej zmesy, a ked tu zatku mas spatnuu tak ti nebude dostatocne tesnit a urcite mnozstvo chladiacej zmesy ti motor pocas prevadzky vytlacii a nie malo,,, skus najprv novu zatku a potom uvidis...

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Ned, 07.12.2008, 13:30
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.10.2008, 21:13
Príspevky: 366
Bydlisko: Drienica - ŠOMA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Netlakuje ti náhodou tu nádržku tak ze s pôvodného objemu ju máš 2x toľkú. :D
Určite sa pripájam k predchádzajúcim poznámkam, že prasklina sa vôbec nemusí prejaviť vodou v oleji a naopak. Skôr sa voda dostala cez tesnenie do válca a ty jedného dňa zistíš že štartér nepretočí s motorom.

_________________
Život je prikrátky na to, aby som všetko skúmal sám, preto ďakujem za radu.
{ PAJERO 3,5L V6, 37",navijak + ostatné potrebné OFF vybavenie...}


Ned, 07.12.2008, 14:01
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 28 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: