Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Autor |
Správa |
tomi852
Čumil
Registrovaný: Str, 21.01.2009, 13:56 Príspevky: 4 Bydlisko: SLOVAKIA
|
planujem kupit patrola a zaujima ma spolahlivost tohto motora, ci sa nieco zlepsilo oproti tomu 116 kw ? a co sa najcastesjsie kazi.
|
Str, 21.01.2009, 21:35 |
|
|
Haldir
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.02.2007, 15:29 Príspevky: 675 Bydlisko: stranske
|
lepsi je 2.8 tdi aj ked je slabsi, mozno budem mat na buduci tyzden jeden kus,dlhy
_________________ a prejdem ...skype: haldir53
|
Str, 21.01.2009, 21:49 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
O prasknutych hlavach a neodbornej obsluhe je tu tona prispevkov. Hladaj.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 21.01.2009, 21:54 |
|
|
tomi852
Čumil
Registrovaný: Str, 21.01.2009, 13:56 Príspevky: 4 Bydlisko: SLOVAKIA
|
Haldir píše: lepsi je 2.8 tdi aj ked je slabsi, mozno budem mat na buduci tyzden jeden kus,dlhy
diki ale ja by som chcel nejakeho 2006/2007
|
Str, 21.01.2009, 22:07 |
|
|
HONZA.S
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 10.10.2006, 22:26 Príspevky: 324 Bydlisko: Benešovsko CZ
|
_________________Když auto tak 4x4, teď si pujčuji Patrol GRY61 4.2TD, Nissan X trail 2.0 4 x 4 , Nissan Almera N16 1.5 a Nissan Primastar 2.5 TDi . janskrceny@seznam.cz tel. +420 723 485 738
|
Str, 21.01.2009, 23:20 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
... to je vcelku ľahké ... radšej podvyživený motor náchylný na prehriatie, ako síce silnejší motor, ktorému ale skôr či neskôr vyletí piest výfukom.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Str, 21.01.2009, 23:44 |
|
|
Haldir
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.02.2007, 15:29 Príspevky: 675 Bydlisko: stranske
|
Martin 4 píše: ... to je vcelku ľahké ... radšej podvyživený motor náchylný na prehriatie, ako síce silnejší motor, ktorému ale skôr či neskôr vyletí piest výfukom. ja mam tu 2.8ku,ale az to nezakriknem ,nemal som s tym ziaden problem a tez niekedy dostane zabrat
_________________ a prejdem ...skype: haldir53
|
Štv, 22.01.2009, 10:10 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
zatial som na 2,8 odjazdil (ja osobne) 220 tkm (auto dokopy 270 tkm) bez akéhokoľvek problému. Podľa obvyklých skúseností by som pri takomto prejazde km už mal tretí motor 3,0Di.
A okrem toho má 3,0Di príšerný hlas ... asi ako postarší poľnohospodársky stroj bez kapoty.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Štv, 22.01.2009, 10:41 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
fiiiiha
to som sa dozvedel veciii !
4M4 = hehe dik za nazor ,
Realie :
moj 3,0 ma 180tisic , prvy kus , zatial bez problemov , jedine co som teraz riesil bola vymena zhavicov
zvuk je naozaj hrmotny ,ale nikoho nenechy na pochybach ! tie styri hrnce tam musia byt pocut
jazdim do 2500otacok ( = cca 130km/h aj to nie casto a v terne ho nesetrim kratkodobo aj 4000ot (2ka redukovana dlhy tiahly vyjazd s preradenim do 1ky)
teoria hovori :
- tie kusy , ktora boli montovane od 06/2001 boli po uprave vodnej a olejovej cesty v motore (skor sa domnievam , ze islo iba o hlavu)
- tie motory nemaju radi dlhodoby ustaleny rezim nad 3000otacok ( leto, dialnica, tahas lod do croatie a letis 140 celou cestou ) a hned po odstaveni vypnes motor
Zaver = zatial by som nemenil... koniec koncov 6valcov jazdii hrozne vela a aj hrozne vela ich repasovalo hlavu po prasknuti ( urcite viac ako polovica ) = proste 6V radovo , cize to je asi vlastnost a nie chyba
_________________ OFF the ROAD
|
Štv, 22.01.2009, 11:46 |
|
|
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
Prve motorceky z generacie 3.0Di sice byvali chorucke,ale sucasne,t.j. spomenute rocniky 2006/2007 su OK a hlavne maju jednu nepostradatelnu vlastnost oproti mojmu RD28 a sice výkon a ťah.
No a ak sa k tomu prida nejaky vhodny elektronicky doping.....
Co je u kravy patrolovskych rozmerov vacsi benefit ako pekne bublanie a dunenie sestvalca....aj ked to bubla a duni a piska pekne.
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 22.01.2009, 13:21 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
Igor píše: pekne bublanie a dunenie sestvalca....aj ked to bubla a duni a piska pekne.
nechcem rýpať, ale bublanie a dunenie u RD28???
na to je ten motor príliš malý a má nesprávne palivo.
Ak chceš bublavý a dunivý zvuk, tak 5 a viac ltr V8 benzín, alebo 6,5 a viac ltr V8 diesel
Zas to má jednu výhodu, ktorá získala patrolu povesť robustného auta.
RD28 so svojimi 115 Hp je tak slabý, že nedokáže tomu autu nijak výrazne ublížiť. Takže to potom vyzerá tak, že Patrol je nezničiteľný.
ale napríklad pokus skombinovať nápravy z Y60 s karosériou a motorom 4.0 I6 z Jeepa skončil deštrukciou poloosi, homokineťáku a satelitov. A to má Jeep skoro o tonu menej
(tak a teraz bude zasa vojna )
|
Štv, 22.01.2009, 17:10 |
|
|
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
Ozvena turba do vyfuku vyludzuje celkom pekne dunenie okolo 1200rpm.
Turbo tiez v istych intervaloch pekne popiskuje.
Ked si to predstavujes ako u nejakeho US V8,tak mas dost besnu fantaziu...
Konkretne moj RD28ETi ako je jeho oznacenie, disponuje zavratnymi 129k a tusim 252Nm (aj Jimny 1,5 diesel ma tusim vacsi krutak ).
K zivotnosti,je mi to fuk....aj k celym pokusnym krizencom a podobnym volovinkam.
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Štv, 22.01.2009, 19:29 |
|
|
tomi852
Čumil
Registrovaný: Str, 21.01.2009, 13:56 Príspevky: 4 Bydlisko: SLOVAKIA
|
Igor píše: Prve motorceky z generacie 3.0Di sice byvali chorucke,ale sucasne,t.j. spomenute rocniky 2006/2007 su OK a hlavne maju jednu nepostradatelnu vlastnost oproti mojmu RD28 a sice výkon a ťah. No a ak sa k tomu prida nejaky vhodny elektronicky doping..... Co je u kravy patrolovskych rozmerov vacsi benefit ako pekne bublanie a dunenie sestvalca....aj ked to bubla a duni a piska pekne. Laughing
diki moc, tak uz staci len vybrat spravny kus a o chiptuningu som sa uz informoval malo by to mat 140 kw/190 koni a 445 N.m. celkom slusny motor
|
Štv, 22.01.2009, 19:57 |
|
|
toudy
Učeň
Registrovaný: Uto, 24.10.2006, 10:42 Príspevky: 61 Bydlisko: BA
|
tomi852 píše: planujem kupit patrola a zaujima ma spolahlivost tohto motora, ci sa nieco zlepsilo oproti tomu 116 kw ? a co sa najcastesjsie kazi.
Skus si zaobstarat casopis http://www.auto4x4.cz/archiv/042008.htm. V sekcii bazar...su tam aj + aj - modelu s popisom motora....
_________________ TYT J120, ARB, Asfir, snorkel, K&N, SW 12000, SW 9500, OME, GY Wrangler MTR 32x10,5x17
LRD3 SE, Asfir, K&N, T-MAX 12000
|
Štv, 22.01.2009, 20:30 |
|
|
KAKTUS4X4
Koumák
Registrovaný: Sob, 16.06.2007, 21:16 Príspevky: 197 Bydlisko: SK
|
Ja momentalne dennodenne jazdim na svojom GR Y61 2.8 TD-6, bol som v Prahe, 2x na vychode, teraz som v ZA a som maximalne spokojny , samozrejme dodrziavam tepelne rezimy. Auto ma sice podla Huga "motorcek" - dodrbal ma vcera osobne v PP, ale ako auto by som mozno Patrol vymenil len za Toyota LC 100, inac zatial spokojnost.
_________________ KAKTUS
|
Pia, 23.01.2009, 0:42 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|