Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 20.05.2024, 11:15
Dnes je pondelok 20. mája 2024, meniny má Bernard a zajtra Zina




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 portály na patrola-prieskum 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38
Príspevky: 284
Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
Odpoveď s citáciou
Poslať 
toto retazove riesenie aj mne niekedy chodilo po rozume-dvojradova retaz,spanovak cez koliesko na pruzine.zadny kryt na tri casti, aby sa dala vymenit retaz aj v terene.....tiez som to nedotiahol do konca a menil som diff.minuly rok vsade kde som jazdil :-D

_________________
ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')


Ned, 01.03.2009, 9:44
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
otáčky by reťázka zniesla... (na motorkách jazdia reťaze vyše dvesto ) ale aká by asi musela byť reťaz na momenty aké sú u terénnych áut... :roll: ... resp. aké by to vyšlo široké... :roll:

_________________
SLOW & FURIOUS


Ned, 01.03.2009, 11:15
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 30.01.2008, 6:38
Príspevky: 284
Bydlisko: krupina-/nemusite sa pfkovat -staci PETER,petko atd/
Odpoveď s citáciou
Poslať 
na starych polnohospod.strojoch bolo casto vydat dvoj retazove pohony a rozbiehalo to rozne snekove podavace.obsluha priblbla ;-) nasypali kolko voslo a zapli-fungovalo to,max.zhorel motor prevod drzal....

_________________
ked to nejde silou,skus to este silnejsou silou...pripadne si precitaj navod na pouzitie...........REBELY FOREVER-AND YOU?(':smt134')


Ned, 01.03.2009, 12:42
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 11.11.2006, 23:49
Príspevky: 243
Bydlisko: okolie Žiliny
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko píše:
Problém zmeny zmyslu otáčania pri čelnom súkolesí je možné obísť tak že z dvojice pastorok-koleso bude mať koleso vnútorné ozubenie. Neverím že to už niekde niekto takto nepoužil.

Takto to má aj uaz
Obrázok

_________________
UAZ 469 2.3D :-D Kde zatočím, tam ide.


Ned, 01.03.2009, 13:05
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34
Príspevky: 1800
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
A preto ma rozdiel vysky len 7 cm.Na Samika ideal.
Preco by V3S neboli dobre?Myslim len reduktory.Napravu tam vlozis aku chces a ze treba otcit zmysel otacania?Ked ju tam budes vkladat tak ju otocis a je to.Od Peja je to chvalyhodna iniciativa len by som sa bal vychytavania detskych chorôb.
Co toto?
http://www.portal-tek.com/shop.html
Skor sa spolahnem na profi riesene.Kedze na to nemam tak rokmi (alebo 10rociami)vyskusanu technologiu.

_________________
Bývalý offroadak


Ned, 01.03.2009, 18:26
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
pejo,neskusal si dify s bendzami z honeckera,neviem ci tam nie je prevod 2 alebo 3 k tomu predky z vejdy,su mensie ako zadky,je ich dost,dify by sa dali naopak,maju uzavierky ,cize koncovy prevod by bol 4,4 alebo 6,6 vsetko spolahlive,za par penazi.akurat by honeckery zacali byt v kurze.hadam to tak skusim na emku.vie niekto aky je prevod na ife?mam 4 naprvy doma ale je na nich meter snehu


Ned, 01.03.2009, 19:31
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nad reťazovým prevodom som uvažoval aj ja. Ale chcelo by to 3/4´´ 3radovú reťaz. Sú tam veľké ťahy. A bez šponovákov, lebo smer otáčania sa mení. Osová vzdialenosť musí byť presne vypočítaná, podobne ako na škodovici rozvody a po vyťahaní reťaz vymeniť.
Bahno, čo je honeker? IFA, alebo Robur? Myslím, že na patrola sú to ťažké kusy.
Dindaj, ako si ďaleko s portálmy? Budeme chodiť na rozumy k tebe.
Vnútorné ozubenie som použil na reduktory na bronco. Je to zložitá a drahá výroba. Zdvihnutie je malé, cca 4cm. Zase musíš použiť rôzne IM, XT a pod, čo pri portáloch netreba.
Obrázok

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Ned, 01.03.2009, 20:35
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2495
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
honecker sa nazyva ifa,z nej by sa pouzilo bendzo,na bokoch ma priruby na ktore by sa prikrutili nohavice predne z vejdy.su tensie a mensie ako zadne.neviem presne aky prevod v dife ma ifa 2 alebo 3 na jar zmeriam.ide o to ze bendzo z ify je male,ma uzavierku,na prirubu prikrutis hocico,da sa dat naopak takze nezmenis smer a ani moc rychlost len sa riadne zvacsi svetla vyska a budes tam musiet dat kosti ako ma vejda aby ti neodpalilo pera.ide o to ze by to bolo lacne a doma dobre uskutocnitelne.kto ma podmienky ,mohol by skusit vyrobit jemnejsie stranove prevody ale aspon kolieska by boli hotove aj ked trochu hlucnajsie.rovne zuby


Ned, 01.03.2009, 20:56
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vymyslené je čokolvek. Najschodnejšia cesta je buď kopírovať, alebo upraviť hotvý kus.

http://www.marks4wd.com/products/gearma ... istory.htm

http://66.102.9.104/translate_c?hl=cs&s ... A33cuKiMFA

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 02.03.2009, 22:18
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 24 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: