4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Patrol GR s motorom Toyota 4.2td http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=6&t=9445 |
Stránka 1 z 9 |
Autor: | jaroD40 [ Uto, 24.11.2009, 23:50 ] |
Predmet príspevku: | Patrol GR s motorom Toyota 4.2td |
Dnes som objavil toto: http://otomoto.pl/nissan-patrol-4-2-tdi ... 45170.html Myslím že radoffroad bude o tom vedieť viac tak nech nám tuto upravu predstaví trochu viac ak môže. Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo. Pár motorov som našiel,cena okolo 3000eur a to nieje ani zdaleka všetko ale tak zvedavosť mi nedá neopýtať sa.Tých 500Nm po uprave by stálo za to. |
Autor: | dindaj [ Str, 25.11.2009, 0:19 ] |
Predmet príspevku: | |
V seredi jeden jazdi. |
Autor: | Kapo [ Str, 25.11.2009, 0:36 ] |
Predmet príspevku: | |
No, objav obrovský. Potrebuješ len motor s prevodovkou a patrola. Keď nezoženeš patrola, ta bude stačiť aj landcruiser100. |
Autor: | michi [ Str, 25.11.2009, 1:37 ] |
Predmet príspevku: | Re: Patrol GR s motorom Toyota 4.2td |
jaroD40 píše: Mna by zaujímalo či by sa to dalo urobiť aj v Y60 namiesto pôvodneho 2.8td a čo všetko by to obnášalo. Nebuď leňoch a trochu poňúraj po fóre. nie si prvý koho to napadlo a už sa to tu rozoberalo. |
Autor: | Martin 4 [ Str, 25.11.2009, 11:09 ] |
Predmet príspevku: | |
... lenže tým prídeš o hlavnú výhodu Patrola - nezničiteľný podvozok. Patrol než by si sám ublížil, radšej postojí. Keď do neho nabasltíš taký motor, tak budeš lúskať diferenciály, lámať poloosy a homokĺby tak isto často ako tojotníci. |
Autor: | finder [ Str, 25.11.2009, 11:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Citam - Toyota Land Cruiser HDJ 80 - Nie je to nahodou verzia s dvomi tuhymi napravami a 2x uzavierka v serii ? Ak ano, naco to pchat do Patrola ? Kvoli pohodliu novsej karoserii, imidzu, alebo ... ??? |
Autor: | janotoyotak [ Str, 25.11.2009, 13:56 ] |
Predmet príspevku: | |
HDJ 80 má stály náhon 4x4 a má 3 uzávierky. Takáto transplantácia má zmysel len vtedy, ak máš silno rozbitú Toyotu s dobrým motorom a prevodovkou a na dvore ti postáva nevyužitý Patrol. Dá sa to aj do GR 60. Ale Miki tam má tuším automatickú prevodovku. Onehdá, veľmi dávno aj Spajki mal závodný špeciál s nápravami z Patrola a motor a prevody z Toyoty. Diferáky a homokĺby na HDJ 80 sú dosť pevné. Určite niesú slabšie, ako na Patrole. Problém nastáva vtedy, keď je zdvihnutý výkon a šofér veľmi tvrdo jazdí aj so zapnutou prednou uzávierkou na 35"-38"gumách. Vtedy sa vylámu zuby na tanierovom kolese a hruške predného difu. Zadný dif vydrží. A Finderko, posledné Patroly sú určite novšie, ale nie pohodlnejšie a ani imidžovejšie. Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | pejo [ Str, 25.11.2009, 14:20 ] |
Predmet príspevku: | |
miky má manuál. A ešte môže byť jeden dôvod prečo do patrola: krátka 80tka asi neexistuje a nie každý chce po lese jazdiť s autobusom. |
Autor: | janotoyotak [ Str, 25.11.2009, 14:32 ] |
Predmet príspevku: | |
Máš pravdu. |
Autor: | finder [ Str, 25.11.2009, 14:38 ] |
Predmet príspevku: | |
janotoyotak píše: HDJ 80 má stály náhon 4x4 a má 3 uzávierky. Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere ![]() ![]() ![]() ![]() 3x uzavierka - Myslel som si, ale nebol som si isty, a linky na googli ma presviedcali o dvoch ... A inac - starsie vozitko ta 80-tka, ale mat love asi viem do coho zainvestujem ![]() Pejo - moze byt, ale to co je nafotene hore vyzera na 5 dverak ... |
Autor: | Tyky [ Str, 25.11.2009, 18:32 ] |
Predmet príspevku: | |
jasne, ale foto je len ako inspiracia. chalan chce kupit motor a vrazit do Y60. Miki ma urcite manual? |
Autor: | Robert [ Str, 25.11.2009, 23:53 ] |
Predmet príspevku: | |
no nedávno se prodal na ebay Y60 s motorem 4,2D. Není to do patrola lepší volba? Je to levnější, určitě lepší než 2,8 TD a míň práce než s toytím motorem. A ještě je hromada ND |
Autor: | pejo [ Štv, 26.11.2009, 9:31 ] |
Predmet príspevku: | |
ako pre koho. Patrol 4,2d má nižší výkon. Zase je výhoda, že je staršej koncepcie, nemá remeň, počítač a je opraviteľný v domácich podmienkach. |
Autor: | Tomrs [ Štv, 26.11.2009, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: Keby som mal HDJ 80, tak by som Patrolákom závidel akurát vertikálne delené piate dvere 80-tky boli aj s vertikálne delenými zadnými dverami ![]() to len aby si nemusel závidieť ![]() ![]() |
Autor: | janotoyotak [ Štv, 26.11.2009, 12:59 ] |
Predmet príspevku: | |
80-tky boli aj s vertikálne delenými zadnými dverami ![]() to len aby si nemusel závidieť ![]() ![]() Lenže to nieje HDJ 80, ale HZJ 80. Je to pracovné auto do rozvojových krajín. Má predkomôrkový radový šesťvalec objemu 4,2 bez turba a výkon je cca 131 PS. Niekoľko takýchto áut behá vo Francúzsku a v Beneluxe. Na trhu s ojazdenými autami sa takmer nevyskytujú. Na tie zadné delené dvere existuje originálny toyoťácky nosič rezervy, ktorý unesie aj veľkú gumu (toto nieje samozrejmosť u mnohých offoch) a potom sa miesto pôvodnej rezervy dá pod auto domontovať prídavná nádrž až 170L !!! Inakšie jedna zaujímavosť: Na poslednej Transsiberian Rally skončili na prvých siedmich miestach posádky na Porsche Cayenne a na ôsmom mieste nemecká súkromná ženská posádka na HZJ 80. Super výkon na tak ťažké auto so slabým motorom. Na hladkom dieseli sa výkon dá zdvihnúť len trošičku a priebeh krúťaku tiež. |
Stránka 1 z 9 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |