Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 21:17
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Mitsubishi L200 Došla nafta, nastali problémy... 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Pon, 06.12.2021, 8:14
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
Nazdar, prosím o cenné rady.Mam L200 98kw K_6,K_7 a stala sa ni taká blbá vec že som šiel naložený+príves,zasvietila mi kontrolka rezervy bohužiaľ najbližšia benzínka bola az ďalších 50km ale došiel som az k nej.Dotankoval som ale už som auto neštartol.Auto mamuz v druhom servise.Presli mi komplet palivový systém,vymenili cidla,objednal s nové čerpadlo no nič ho neozivilo...Auto stále nejde... ☹️


Pon, 06.12.2021, 11:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Edvenčr666 píše:
Auto mamuz v druhom servise

Obcas to nevijde hlavne ked je zvysena spotreba ale tomuto az nemozem verit ze nejde.Ved idem postupne od trisiek a toho boha nie je aby to neislo ked to pred tym fungovalo :smt017

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Uto, 07.12.2021, 21:10
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
To čo za "servisy" ? kde nevedia naštartovať auto ? Treba písať konkrétne lebo to čo sa stalo tebe sa stane druhému a v tých "servisoch" pochodí ako ty. To vari nevedia ani identifikovať príčinu ? Chápem, že niečo nedokážu zvládnuť ale pokiaľ ani nedokážu identifikovať problém, tak sa zbytočne budú vŕtať v motore, ešte ho viac rozhasia.

Včera som pozeral toto videjko.
Utopil čisto novú Ladu Nivu v jame s vodou v Brezne, auto vytiahli, vybrali sviečky, pretočili motor, vytlačili vodu, motor naštartoval a išli domov.
https://www.youtube.com/watch?v=D0gWH--2d4E


Uto, 07.12.2021, 22:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Ogo a po tyzdni alebo dvoch tyzdnoch sa stane ,ze ta lada zase nenastartuje :-D Mne sa stalo,ze po dokladnom vyvapkovani auta aj motora -benzinoveho v patrole som po dvoch tyzdnoch videl na palubovke zltu kontrolku a auto islo len na 5 valcov .A pricina? Benzin a elektrika a voda nejde dokopy lebo voda si cesticku vzdy najde a potom kontakty zoxiduju a robi to sarapatu :smt018 Inak stalo ma to cele poobede kym som vsetky napichovacky porozpajal a prestriekaval sprejom na kontakty kym to neblblo :mrgreen:


Uto, 07.12.2021, 23:37
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
JOE66 to videjko si asi neskukol, lebo tam čávo vysvetľuje že čo bolo ďalej.

Ano máš pravdu, čo do motora nepatrí, to motoru škodí.
Ale ja som chcel len poukázať na to, že v Mitsu došla nafta a nedokážu ho naštartovať už v druhom servise. Tu utopili nivu, partia amatérov vonku v teréne ju spojazdnila. To som chcel povedať a napísať.


Str, 08.12.2021, 0:05
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
To vypada ako keby si z nas autor tematu robil prdel :smt139 .


Str, 08.12.2021, 8:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
Príspevky: 1052
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Edvenčr666 píše:
..Auto stále nejde... ☹️


Keď sa už chceš na niečo opýtať bolo by vhodné aj lepšie opísať problém.

Došiel si na pumpu natankoval a auto neide.
Ako sa má chápať že aute neide?
- motor sa ani nepretočí (štartér)
- točí ale nenaskočí


OGO píše:
utopili nivu, partia amatérov vonku v teréne


OGO neviem či by som Rasťa Chválu označil prívlastkom "amatér" :smt126 ..... je síce motoristický novinár, rally pretekár ale rovno amatér :smt139

_________________
Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik


Str, 08.12.2021, 8:34
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
Fefe – toho amatéra som myslel tak, že nie je profesionálny mechanik – autoopravár, t.j neživí sa opravovaním automobilov.


Ale aby som k veci napísal aj niečo konkrétneho, síce som to už písal v inom vlákne ale v skratke:
Mne sa tiež prihodila podobná skúsenosť ale len podobná a síce, mal som minimum paliva, a začala mi blikať kontrolka motora, potom mi motor aj zhasol., tak som dotankoval kuš šťavy čo som doniesol v bandasky, motor sa naštartoval ale bol v nudzovom režime, išiel som do servisu, dali na diagnostiku a zvestovali mi, že sa mi cviká vstrekovacie čerpadlo, treba repas alebo vymeniť, lebo skôr neskôr sa položí. Teda má mechanickú časť a elektronickú. Mechanická časť sa mi začala pridierať, a riadi to tá elektronická, ktorá musela vynakladať väčšie úsilie, ampére, aby dokázala ďalej riadiť vstrekovač, a na to už reagovala elektronika a motor hodila do núdzového režimu. Teda tak mi to v servise povedali. No potom som sa tu dočítal o tej „mastnej zmesy“ tak som ju použil aj ja a čuduj sa svete, čerpadlo sa prebralo z kómy a veselo si žilo ešte nejakých 50.- tisíc kilometrov !


Str, 08.12.2021, 11:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
Príspevky: 1052
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
OGO píše:
Fefe – toho amatéra som myslel tak,.....


:smt156

_________________
Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik


Str, 08.12.2021, 12:09
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 06.12.2021, 8:14
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
Takže ešte raz... točil som klucikom, štartér tocil ale nenaskocilo ani za boha....ked som držal dlhšie tak konečne naskocilo ale oatalo v minimálnych otáčkach, šliapanie na plyn nerobilo nic, skôr ho dusilo a a otáčkomer tiež vobec neragoval bol doslovne na nule...v prvom servise mi vraveli že diagnostika vykazovala nieco zo vzduchom..prezreli hadice a neviem čo a vzdali to... Druhý servis vybrali nádrž,vymenili naftu, palivový filter,čidla, palivové čerpadlo,natlakovali palivový systém a žiadna zmena...auto chvíľu bežalo ale nemalo ťahy a teraz uzho ani neštartoval... posledná možnosť co mi vravel že pozrie vstreky a potom uz neviem....


Str, 08.12.2021, 12:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
,,,,,,Druhý servis vybrali nádrž,vymenili naftu, palivový filter,čidla, palivové čerpadlo,natlakovali palivový systém a žiadna zmena...auto chvíľu bežalo ale nemalo ťahy a teraz uzho ani neštartoval... posledná možnosť co mi vravel že pozrie vstreky a potom uz neviem....

Trysky z minúty na minútu sa nevedia pokaziť. Najprv zle prášia, potom začnú síkať, ale to sa už zle štartuje, trasie motorom, nepravidelný chod, môže ti prepáliť piest. (piesty)
Ak v prvom servise ti vraveli že diagnostika vykazovala niečo zo vzduchom, tak od toho motor musí bežať aspoň na voľnobeh,, vzduchový problém (váha vzduchu, a ost.) sa prejaví, keď motor zaťažíš.

Ostalo ešte vstrekovacie čerpadlo.
Neviem aký typ je na Mitsu L200., ale ak je mazané naftou, tak sa pridrelo a preto robí to, čo robí. Ak je čerpadlo riadené elektronicky, tak diagnostika to musí ukázať !


Str, 08.12.2021, 14:07
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 06.12.2021, 8:14
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
Čo to je ta "mastná zmes"?


Str, 08.12.2021, 15:21
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 06.12.2021, 8:14
Príspevky: 6
Odpoveď s citáciou
OGO píše:
,,,,,,Druhý servis vybrali nádrž,vymenili naftu, palivový filter,čidla, palivové čerpadlo,natlakovali palivový systém a žiadna zmena...auto chvíľu bežalo ale nemalo ťahy a teraz uzho ani neštartoval... posledná možnosť co mi vravel že pozrie vstreky a potom uz neviem....

Trysky z minúty na minútu sa nevedia pokaziť. Najprv zle prášia, potom začnú síkať, ale to sa už zle štartuje, trasie motorom, nepravidelný chod, môže ti prepáliť piest. (piesty)
Ak v prvom servise ti vraveli že diagnostika vykazovala niečo zo vzduchom, tak od toho motor musí bežať aspoň na voľnobeh,, vzduchový problém (váha vzduchu, a ost.) sa prejaví, keď motor zaťažíš.

Ostalo ešte vstrekovacie čerpadlo.
Neviem aký typ je na Mitsu L200., ale ak je mazané naftou, tak sa pridrelo a preto robí to, čo robí. Ak je čerpadlo riadené elektronicky, tak diagnostika to musí ukázať !

Čerpadlo som kúpil nové,namontovali mi ho a ževraj stále problém.. naštartuje ale len dym a žiadne otáčky....


Str, 08.12.2021, 15:25
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
Príspevky: 1827
Odpoveď s citáciou
....Čerpadlo som kúpil nové,namontovali mi ho a ževraj stále problém.. naštartuje ale len dym a žiadne otáčky....

Toto mi pripomína zlé časovanie.

Mastná zmes - olej M2T v pomere 1:200 do nafty kvôli zvýšeniu jej mazacej schopnosti. Niektoré čerpadlá sú citlivé na mazanie napr. Bosch VP44 a kvôli suchej nafte sa znižuje ich životnosť.


Str, 08.12.2021, 16:35
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Edvenčr666 píše:
posledná možnosť co mi vravel že pozrie vstreky a potom uz neviem....

A kontrola ako dopadla?A tiez ma napadlo rozstelovane casovanie :smt139

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Str, 08.12.2021, 21:43
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: