Dnes je sobota 21. septembra 2024, meniny má Matúš a zajtra Móric
Autor |
Správa |
Kristian
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 23.03.2008, 0:33 Príspevky: 100 Bydlisko: Želiezovce
|
A keď je niekto mantavý tak prevrati auto na rovnej ceste pripadne aj s privesom.
|
Uto, 24.02.2009, 12:34 |
|
|
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
|
Pon, 02.03.2009, 8:38 |
|
|
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
onééé ... nemôžem ti do toho kecať (ešte som sám lepšie neurobil) ... ale uváž namáhanie toho jekla na ktorom je os kola. Bude to namáhané ako votknutý nosník váhou vozíka aj s nákladom na ramene dlhom ako je tá oska. Ono má význam, keď sa robí náprava ako jeden kus priebežne na celú šírku vozíka. Továrenské voziky majú kolá na kľuke, ale tá kľuka je výkovok zo zápustky.
Aspoň často rob podpor ležmo za rukami a kontroluj zvary, aby nedošlo k nepeknému prekvapeniu.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pon, 02.03.2009, 10:09 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
Martin 4 dobre píše, budú tam pôsobiť dosť veľké sily, hlavne keď to bude poskakovať po lese s nákladom
Ináč tiež do toho nechcem mudrovať , ja len že tá guľatina čo je s ňou uchytené koleso, bude to stačiť? Keď to bude bez tlmičov tak tam budú vznikať dosť veľké preťaženia, aj keď guma niečo utlmí..
Ale páči sa mi to, musí to byť kopec roboty, ale už teraz to vyzerá super, som zvedavý na finálny výsledok, držím palce
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
|
Pon, 02.03.2009, 10:28 |
|
|
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
ono to nedrží iba na tej guľatine, na nej to je už iba vystužené, hlavná nosná časť toho náboja je zasunutá asi 40cm vo vnútri toho jokla, a ten je hrubostenný, nebojte sa, vydrží to dosť, toto nieje prvý takýto vozík, čo som postavil a zatial chodia všetky do dnes bez problémov
|
Pon, 02.03.2009, 10:43 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
Super, tak potom asi nieje čo riešiť Zdá sa že to máš premyslené
Teraz máš vlastne podvozok komplet hotový aj s výstuhami?
PS: Tá svetlá výška nemá chybu
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
|
Pon, 02.03.2009, 10:55 |
|
|
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
presne ako hovoríš, podvozok je hotový už len ponatierať a urobiť bočnice a je to na komplet
|
Pon, 02.03.2009, 11:00 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
Natierať budeš čím?
Klasika nejaká farba, alebo polyuretán? Žeby kaučuk?
Asi ten kaučuk by bol naj
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
|
Pon, 02.03.2009, 11:04 |
|
|
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
neviem, čo by bolo najvhodnejšie ale asi klasika, syntetický základ + vrchná farba tak isto syntetika
|
Pon, 02.03.2009, 11:12 |
|
|
Richard B
Učeň
Registrovaný: Pia, 27.10.2006, 20:11 Príspevky: 96 Bydlisko: Stupava
|
Mirecm5 píše: neviem, čo by bolo najvhodnejšie ale asi klasika, syntetický základ + vrchná farba tak isto syntetika
Ja by som to dal žiarovo pozinkovať a máš pokoj navždy cena u nás v Malackách za to asi 50Eur. Mám stým skúsenosť tiež som vyrábal a vlečka do 2 mesiacov zhrdzavela a oškrábala sa. Zinok 2 roky a bez problémov
V Žiline je žiarové zinkovanie.
_________________ LAND ROVER DISCOVERY ESQUIRE 300TDI Automat
|
Pon, 02.03.2009, 11:16 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7942 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
pekna pracicka len co je pravda,, ale spytal bi som sa ze tie loziska na naboji maju aku zivotnost? bo ak je naprava odpruzena tak ma vacsiu ako ked neni?
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pon, 02.03.2009, 11:21 |
|
|
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
Richard B píše: Mirecm5 píše: neviem, čo by bolo najvhodnejšie ale asi klasika, syntetický základ + vrchná farba tak isto syntetika Ja by som to dal žiarovo pozinkovať a máš pokoj navždy cena u nás v Malackách za to asi 50Eur. Mám stým skúsenosť tiež som vyrábal a vlečka do 2 mesiacov zhrdzavela a oškrábala sa. Zinok 2 roky a bez problémov V Žiline je žiarové zinkovanie.
teraz si mi dal chrobáka do hlavy, to je výborný nápad, idem zistiť kde to robia a čo by to stálo
|
Pon, 02.03.2009, 11:29 |
|
|
Mirecm5
Ťažký Profík
Registrovaný: Pia, 28.11.2008, 16:39 Príspevky: 263 Bydlisko: Žilina
|
efendi píše: pekna pracicka len co je pravda,, ale spytal bi som sa ze tie loziska na naboji maju aku zivotnost? bo ak je naprava odpruzena tak ma vacsiu ako ked neni?
no uvidíme koľko vydržia ale je to náboj s orig. fabrického vozíka tak dúfam, že je na to stavaný, tiež nebol odpružený, iba ak nepočítam tie gumy v púzdre, čo mali skôr asi iba tlmiť ako pružiť, však uvidíme, nevydrží vymeníme
|
Pon, 02.03.2009, 11:32 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
Veru to zinkovanie je dobrý nápad Ak to spravia dobre tak trvanlivosť je vysoká a aj to pekne vyzerá
Efendi veru tak životnosť bude určite nižšia ako pri odpružení Ale zas také ložisko nemusí byť moc drahé. A zas určite niečo vydrží.
EDIT: Sorry efendi za ten Y
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
Naposledy upravil Martin dňa Pon, 02.03.2009, 11:50, celkovo upravené 1
|
Pon, 02.03.2009, 11:37 |
|
|
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 7942 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
Martin píše: Veru to zinkovanie je dobrý nápad Ak to spravia dobre tak trvanlivosť je vysoká a aj to pekne vyzerá Efendy veru tak životnosť bude určite nižšia ako pri odpružení Ale zas také ložisko nemusí byť moc drahé. A zas určite niečo vydrží.
no ved heej, enom ja som mal tez taku vlecku s onou napravouuu a sem tam som ju pretazil a lozisko bolo fuc, a pritom to aj kusok pruzilo v tych cudnych gumickach, su tam kolo teho profilu 4 kusi, a trochu to aj pruzilo,, no ale loziska nejsu zas az tak drahe,,a ta vlecka je dobre spravena,
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pon, 02.03.2009, 11:47 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|