Dnes je štvrtok 10. júla 2025, meniny má Amália a zajtra Milota
Autor |
Správa |
Dora
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 21:46 Príspevky: 339 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
to rdi: tak mu ďakujem, koho som si pamätal tomu som šiel osobne poďakovať... vďaka
_________________ všetko je raz "poprvé" skype: doraskype2918 ex: Suzuki Samurai ex: Jeep Grand Cherokee 2.5TD ex: Jeep Grand Cherokee 5.2 ex: Mitsubishi Pajero Pini 2.0 GDI
|
Pon, 16.04.2007, 12:52 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|

dado píše: ...To Jano JP : „na ťažšiu trať nepustite auto bez navijaku“ – nemozem s tebou uplne suhlasit. Chcem len povedat, ze sa to neda brat takto razne. „Ty ano“ a „Ty nie“ lebo nemas navijak, a co ak nevides“.
Nechapem jednu vec, preco sa na niektore useky, trepali posadky, ktore to evidentne tachnikou zvladnut nemohli.
...čau, Dado, ak pozrieš na časť textu, ktorý som od teba citoval, nájdeš tam aj odpoveď na pripomienku k môjmu názoru. Ja som netvrdil, že treba niekomu nejaký prejazd zakazovať, akurát ak chce ísť napriek upozorneniu na obtiažnosť a jeho zjavne nedostatočnú vybavenosť, treba ho pustiť až na konci...viem, že to nie je jednoduché ani príjemné, ale dá sa tak postupovať...
...nám sa konkrétne stalo, že aj keď sme šli na trať medzi prvými, pri prvej špeciálke (kde niektorí nadržanci zbytočne a nasilu predbiehali, ale inak to nebolo nejak zvlášť dlhé na čakanie a väčšina to zvládala v psychickej pohode) nás popredbiehali tí, čo prvú špeciálku vynechali a do ďalšej špeciálky sa pustili pred nami a zasekli ju na tri hodiny...a najväčšie problémy mali samozrejme tí bez navijakov a bez priateľov ochotných potiahnúť...ale ak pozorne pozrieš, ako som to napísal, tak pochopíš, že ja to nemyslím ako kritiku, ale ako doporučenie...a som presvedčený o tom, že je nefér, ak účastník s vhodnou technikou neprejde celú trať kôli inému s nevyhovujúcou, najmä keď je to už na pohľad zrejmé (absencia navijaka nepotrebuje komentár)
...mimochodom zmienená špeciálka s velikými šutrami bola už tak rozrytá, že ju bez navijaka nedal ani patrol na 35" a nešlo o žiadneho začiatočníka...ale inak proti tebe súhlasím 
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Pon, 16.04.2007, 13:11 |
|
 |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Martin 4 píše: Možny ba bolo načim budúci rok ustanoviť tri trasy : A - sériové neupravené autá B - upravené leštenky C - pre tých, ktorým nie je lúto rozbiť techniku + špeciály
...debatovat mozme ale nechajme Tisovcanov robit trate podla ich gusta.
A-B-C....to by bolo vela vyberania.
....MIRO sak uz napis daco a necitaj iba.... 
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pon, 16.04.2007, 13:13 |
|
 |
Pato Zvolen
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 28.12.2006, 18:59 Príspevky: 586 Bydlisko: Zvolen
|
Martin 4 píše: Možny ba bolo načim budúci rok ustanoviť tri trasy : A - sériové neupravené autá B - upravené leštenky C - pre tých, ktorým nie je lúto rozbiť techniku + špeciály
Bolo by fajn, keby sa dalo v nedelu dojazdiť to, čo sa v sobotu nestihlo.
Zdravím,
Pripájam sa (aj keď sme absolvovali len sobotu - trasa B (do bodu 110) ku gratulácii za (podľa nás) úspešne zvládnutú akciu.
Myslím, že takých, ktorí by ocenili 3 varianty trate by bolo určite viac. Pre vás skúsenejších : Sme to hlavne my, tí, čo nemáme silné autá (max. objem 1,7 a 15'' AT ), ale čo-to sme už svojpomocne upravili a prispôsobili a preto A trasa je pre nás nie až tak zaujímavá-radi by sme súsili aj niečo viac, ale zaz B je moc náročná v niektorých úsekoch(hlavne ak človek nemá naviják napr.)
A s tou nedeľou tktiež súhlasím.
_________________Nikdy nesúťažte s debilom! Stiahne vás na jeho úroveň a tam vás prevalcuje svojimi skúsenosťami!  Ex. Lada Niva 1.6
|
Pon, 16.04.2007, 13:17 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
to Jano JP:
Uz som v obraze, vidim to z tvojho pohladu. Ja som na trati ziadne zdrzanie nezaznamenal. Uznavam, ked si siel medzi prvymi tak sa to lahko na tazkych usekoch zasekne.
Inak zo stretnuti, ktore mam za sebou (10) prichadzam k zaveru, ze najlepsie je jazdit sam.
|
Pon, 16.04.2007, 13:23 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
Dano, ak by priatelia Tisovčania mali chápať námety a pripomienky ako svoju kritiku, tak verím, že väčšina z nás čo tu píšeme by okamžite radšej zmazala svoj príspevok, lebo znehodnocovanie takej akcie a takého úsilia je priam svätokrádež...; našťastie tieto naše reči sú postrehy, aj keď nie vždy vhodne napísané, ale cenné tým, že sa jesto nad čím zamyslieť a dobré námety možno aj do budúcna riešiť - v prospech ešte väčšej spokojnosti väčšiny...a nikto ich nikomu nasilu nevnucuje...
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Pon, 16.04.2007, 13:25 |
|
 |
SFX
OFFROAD PYRO
Registrovaný: Pia, 26.01.2007, 11:50 Príspevky: 297 Bydlisko: BA
|
to>Dado jazdit sam nie je to prave ale nepochybujem o tom ze skym jazdit.Ak mas okolo seba spravnu partu tak to je na nezaplatenie myslim nachytat skusenosti a tak..
|
Pon, 16.04.2007, 13:33 |
|
 |
peter
Učeň
Registrovaný: Str, 06.12.2006, 14:25 Príspevky: 13 Bydlisko: SK
|
Chcem iba poďakovať chalanom z Tisovca za perfektný víkend.Nechcel som reagovať,ale podla mňa trať A,B nebola delená podľa náročnosti,ale aby rozdelili autá idúce za sebou.Neviem podľa čoho rozlišujete špeciáli,ale dalo sa všetko prejsť na slušných MT a nemuseli to byť 35".Viac nejdem rozoberať,ešta raz vdaka a gratulácia organizátorom.
_________________ auto
|
Pon, 16.04.2007, 13:37 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
MARTINO píše: a take ,,fajne vinko -tokajske,, som mal pre Teba,škoda
to mi ani nehovor také strašné veci.
a tiež beriem s5 moje pripomienky k zlahčeniu orientácie. Je pravda, že nenačím to spraviť prehladné aj pre mentálne retardovaných.
Organizátori, ste jednotky. Zlepšovať sa musíme my. 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 16.04.2007, 13:45 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Musim trochu viac popisat okolo veci „jazdit sam“. Nemyslel som tym jazdit sam ako 1 auto. Je uplne super ked ste partia 3 – 6 aut. Ale ty ludia sa musia dobre poznat. A styl, a rychlost prejazdov im musi vsetkym vyhovovat. Vsak aj my sme jazdili 2 auta. Viackrat sme vsak narazili na partiu aut a museli sme ist za nimi. A pomylili sme sa v citani itiku. Spoliehali sme sa na nich. Je lepsie pockat nech prejdu par metrov a stratia sa na trati. Ist potom vlastnym stylom.
K tym tratiam A, B, C. A a B bolo v podstate take iste narocne a kazdy presiel skoro cast aj B aj A. Len tych 160 – 200 aut treba niekde aj rozpustit aby sa netvorili kolony.
A este pre jeepistov :
Moje nove ramena sa osvedcili. Zvary vydrzali a z vypnutym stabilizatorom to auto stvaralo neskutocne veci. Na 4“ lift nemusite vymienat predne brzdove hadice. Ani pri plnom krizeni a vypnutom stabiku. Staci vysunut z blatnikom von cele brzdove potrubie o 9,5 cm.
|
Pon, 16.04.2007, 13:53 |
|
 |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Jano JP píše: Dano, ak by priatelia Tisovčania mali chápať námety a pripomienky ako svoju kritiku, tak verím...
Ja nic nekritizujem ja som spokojny...
...zapchy nas nestretli
...nebludili sme
...aj navijak som pouzil
Takze jednoznacna spokojnost.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pon, 16.04.2007, 14:05 |
|
 |
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|

Citácia: ...mimochodom zmienená špeciálka s velikými šutrami bola už tak rozrytá, že ju bez navijaka nedal ani patrol na 35" a nešlo o žiadneho začiatočníka...ale inak proti tebe súhlasím
Janko (seervus) , bol som prvy, ktory preskocil ten special do kopca okolo korena takym priamym obchvatom okolo zdefektovaneho patrola. Pred nami tam dorazila iba nazbrojena partia (Niva,2xPatrol, Vitara vsetko na MT...) Oni to vsetci preskakali este sami za tu cenu , ze hlina s kamenov isla dole (a to dost). Po nich som isiel ja a moje AT  ... Tie spodne dva kamene som dal este po svojich , ale hore uz som len drel po sutroch ( a vsetci ostatni po mne ) . Tam bez navijaka v partii to bolo uplne na  . Boli sme hore asi po 1/2 hodke (dvaja) s tym ze prvy som sa tahal ja a potom som tahal druheho. Zapchavat sa to zacalo az s prichodom veeelkej skupiny zdola . V tej kolone bolo asi 25 offov a mozno viac... Ak kazdemu trvalo prejdenie useku len 7min ... A tak aj bolo ( mali ste smolu , ze ste boli dost dolu) - ale zas musim povedat , ze radov napad robit vlacik sa mi javi ako optimalne riesenie.
Zaver :
- ak ide skupina 3 az 6 vozov staci ak iba povedzme dvaja maju navijak a musi to ist aj tak.
- bude fajn ak v buducnosti nebudu jazdit kolony 20 a viac vozov
( za seba poviem , ze som rozmyslal ako by som to riesil ja , ale ni jednoduche som nevymyslel = vsetko by vyzadovalo podstatne vacsie organizacne zabezpecenie a zlozitosti ... Ak ma nieco genialne napadne dam vediet  )
_________________ OFF the ROAD
|
Pon, 16.04.2007, 14:38 |
|
 |
Pato Zvolen
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 28.12.2006, 18:59 Príspevky: 586 Bydlisko: Zvolen
|

dado píše: K tym tratiam A, B, C. A a B bolo v podstate take iste narocne a kazdy presiel skoro cast aj B aj A. Len tych 160 – 200 aut treba niekde aj rozpustit aby sa netvorili kolony.
Ahojte o5,
Nedalo mi to tak skúsim zas.
To Dado: Neviem po akej tase si šiel(my so sériovým Samuraiom a Nivou po trase B), ale nesúhlasim s tebou tak úplne, pretože sem-tam sme skĺzli na 2 trasu a ..... bohužiaľ pri našich objemoch 1,3 a 1,7 a sériových prevedeniach - cúvame a späť - vyjsť nemožné - ale ako bývalý NIVKár a teraz JEEPista ten rozdiel v objeme a možnosti určite poznáš  .
To ALL : Niekto tam písal : Na dobrých MT a aj bez 35'' sa to dalo prejsť. Nie každý má potrebu a hlavne záujem mať veľký a silný OFF a MT na ňom. Čo tak trošku menej SOBECTVA a prihliadnuť aj na tých "slabších". Chámem, že ak máte silné, porobené a hrdé autá, je otravné tupo čakať niekde v kolóne ak niekto zapadol, ale proste stane sa, každý raz nejak začínal, prípadne nie každý je tak zdatný vo vedení vozidla v teréne, ale chce to predsa len skúsiť a zažiť atmosféru takéhoto coolového stretnutia. A to nejdem radšej (doteraz som písal iba za tých, čo nemáme potrebu a záujem riešiť vážnejšie úpravy a MT) riešiť okolnosti tých ktorí nemajú na to aby boli hrdejšie vybavení, ale majú chuť prísť na podobné podujatie a zajazdiť si.
To sa potom môže napr. napísať do upútavkyna r. 2008, že je to akcia pre upravené OFF s motormi od 2L vyššie, a kto nespadá aspoň do jednej z predmetných kategórii nech buď čaká (ak už prišiel) na koniec kolóny aby nezdržoval, alebo sa díva povedľa cesty.
Skúste sa niekedy zamyslieť nad tým ako ste začínali vy. Mexce sa mi veriť, že poväčšine st pokúpili zdvihnuté OFF z navijákmi a MT. Ak áno, tak gratulujem a želám veľa šťastných km či už na ceste alebo v teréne.
_________________Nikdy nesúťažte s debilom! Stiahne vás na jeho úroveň a tam vás prevalcuje svojimi skúsenosťami!  Ex. Lada Niva 1.6
|
Pon, 16.04.2007, 14:38 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Paťo Zvolen píše: pretože sem-tam sme skĺzli na 2 trasu a ....
Tomuto velmi nerozumiem. Vsak trat A a B sa krizovali a niektore useky boli rovnake, pripadne sa isli z ineho smeru.
Jasne aj ja som zacinal z Nivou. A na Tisovec v serii nestacila.
|
Pon, 16.04.2007, 14:55 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
To Paťo ZV .... aby si sa nemýlil... išiel s nami jeden mládenec z NR na sériovej Nive (tej polovníckej s takým monštróznym rámom/nosičom na čumáku) na origo kolách a držal sa velmi statočne. Srdnato preskákal aj kamenný potok.... normálne som čumel
To pridanie trasy C som myslel asi v tom zmysle, že bolo vela áut ktorým bola A aj B nudné a tak vymýšlali hovädiny.... všelijaké krížené samuraje bez čísel, Patroly ktoré sa na orginál len vzdialene podobajú a pod. Bolo trocha mrzuté že od nudy krosili mimo trať alebo priamo ohrozovali ostatných. Asi by mali mať vlastný trail ktorý ich dostatočne zamestná.... a ani by nemusle byť nijak dlhý, stačí fest náročný. Domnievam sa, že na takých autách ani tak neocenia desiatky kilometrov prejazdov ako skôr jednu festovnú jamu.
Ja by som práve radšej tie prejazdy jak bolo, ale bez nervóznej svorky lunochodov za chrbtom.
...jo... a ešte ma niečo napadlo....  .... na výjazde z trailu by mali všetci povinne fúkať do Drägra... 
|
Pon, 16.04.2007, 15:58 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|