4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=7&t=23902
Stránka 1 z 1

Autor:  matoffroad [ Str, 25.12.2019, 12:21 ]
Predmet príspevku:  Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

založil som tuto temu ohladom tej novej benzínovej sračky E10 , výrobca sa vyjadril : Mitsubishi všetky modely okrem tých, ktoré sú vybavené motorom GDI do roku 2007

mám pajero 3.5 v6 a neni so si istý či je tam MPI laebo GDI , preto sa pýtam či teda musím prejsť na drahši 100oktán kde ostáva zachovaná E5 alebo môžem dať aj ten bordel e10 a nič mi v motore nebude odchádzať.

Autor:  Tomáš V - mrT [ Str, 25.12.2019, 13:10 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

výrobcovia PHM upokojili majiteľov áut, že prechod na ten nový bordel bude plynulý.
takže bez obáv, ešte nejaký ten rok potrvá, kým to zrušia úplne.

a čo sa týka 100 oktánov, ja by som do 3.5 V6 tankoval iba ten. motor menej žere a má lepší výkon.
hlavne 4 ventily na valec to vedia oceniť. ak sa nemýlim, tvoj motor má 24 ventilov.
RJ to vie rozoznať a upravuje podľa toho vstrekovanie.

niektoré staršie motory mali manuálne prestavenie na iné oktánové číslo, len sa prehodila nejaká pätica a bolo.
našiel som to v mojom návode, možno to robil iba GM, neviem

Autor:  matoffroad [ Str, 25.12.2019, 14:34 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

Tomáš V - mrT
že niekto niekoho uspokojil ma nejako netankuje alebo skor ma nezaujímaju teké ich debilné reči . a za dalšie časom a myslím si že je to chvíla čo sa už nebude vôbec predávať e5 a nie plynule .

o spotrebu mi nejde ale o kvalitu , keby riešim spotrebu tak si nekúpim pažravca :-D viem že to mpi nevadí a gdi nesmie tak preto som sa pýtal lebo som v týchto motoroch našiel oboje len neviem ktoré ročníky čo majú.
či sa dá prehodiť oktánové čislo otom nemám ani šajnu.

Autor:  Tomáš V - mrT [ Str, 25.12.2019, 15:04 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

E10 sa má predávať ako 95 oktán, ale E5 95 sa neprestane hneď predávať.
E5 100 oktán tu bude ešte dlho.

to sa nedá zistiť podľa čísla motora, alebo RJ, čo tam máš?

my benzíňáci máme smolu, že je nás málo.

skús tuto:
https://www.mitsubishi-motors.com/en/corporate/pressrelease/corporate/detail215.html

Autor:  JOE66 [ Štv, 26.12.2019, 2:52 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

Priame vstrekovanie -gdi od mitsubishi pajero malo tusim az od 2000roku a to v 3pajeru. Najlepsie by bolo tankovat tu 100vku ale je zbytocne drahsia a motor s nou nejde neako citelne lepsie ako s 95-overene na benzinovych pajerach-len sa zbytocne predrazi tankovanie . To nove palivo bude obsahovat tusim ,ze len o 5 percent vacsi podiel tej biozlozky oproti uz teraz srackovej 95. Ze ked nebude 95 tak tankovat tu e10 a na plnu nadrz dotankovat neakych typnem 10az 20litre 100vky . Tak by som to riesil ja tankovanie do takychto starych benzinovych aut . A do novsich tankujem len tu skurevene drahsiu 100vku kvoli priamemu vstrekovaniu a citlivosti novsej palivovej sustavy na tie biosracky .

Autor:  matoffroad [ Štv, 26.12.2019, 12:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

Tomáš V - mrT , dik za link . ako som sa dočítal tak priame vstrekovanie GDI je v motore od 97 ja mám 96 ale aj tak radšej prejdem na drahšiu stovku ako by som mal ryskovať nejakú ujmu na motore alebo palivovom systéme čapovaním sračkyE10.

Autor:  JOE66 [ Pia, 27.12.2019, 4:33 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

Od 97 roku pisu,ze 3,5gdi ale v praxi+ na europskych inzeratoch som este nevidel aby do Dvojkoveho pajera bol naimplantovany motor 3,5gdi s priamim vstrekovanim. 3,5gdi sa daval do 3rady pajer a zaroven do 3rady pajer sa montoval aj starsi 3,5 l motor alebo 3l motor bez priameho vstrekovania-vhodny na plyn a potom do 4rady sa uz daval 3,8l s nepriamym vstrekovanim alebo s 3l este nepriamim starsej konstrukcie vhodnej na plyn . A ked si kupil to strieborne pajero 3,5 co bolo za lacne prachy tak tam mas urcite este staru 3,5 :D A ked budes jazdit na 100oktanovom benzine tak motoru neuskodis ale zeby s tym benzinom bol motor zivsi tak zazraky necakaj len budes viac platit.

Autor:  matoffroad [ Pia, 27.12.2019, 15:25 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

JOE66 . dik moc toto som potreboval počuť. je mi úplne jasné že 100vka nijako nezlepší výkon (mal som už vela benzínov a výkon sa dvíha inak nie benzínom to je len taká čerešnička na torte) išlo mi len o to aby sa nedosral motor tým bordelom E10.preto som zistoval či je tam prieme alebo neprieme vstrekovanie.

Autor:  Tomáš V - mrT [ Pia, 27.12.2019, 20:38 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

JOE, pozri si ten link a prečítaj si, čo tam píše výrobca.
hodnoty motora, ktoré vidíš na grafe sú pri použití bezolovnatého prémiového (vyskooktánového) paliva, ale motor môže používať aj bežné bezolovnaté palivo (klasika 95 oktánov)

(*)Specification is for unleaded premium grade gasoline but will run on either unleaded premium or unleaded regular gasoline.

takéto informácie udáva každý výrobca viac ventilovej technológie, pretože sú vyvinuté na takéto palivo

ide hlavne o to, že motor menej trpí, väčšia životnosť a lacnejší servis

asi o tom je lacnejšie tankovanie

Autor:  JOE66 [ Sob, 28.12.2019, 0:26 ]
Predmet príspevku:  Re: Typ vstrekovania Pajero 3.5 V6 r.v 1996 MPI alebo GDi

Pajero II generacie je uz stare auto a kusy co sa predavaju maju uz davno cez 300 000km natocene,ze ci budes tankovat drahsie alebo lacnejsie palivo tak vacinou tesnenie pod hlavu -hlavami + bizuteria okolo toho ako vstrekovace atd ta neminie ak auto by u teba zostalo par rokov :-D Ze tankovat len drahsi benzin je do takeho auta zbytocny luxus :-D :-D

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/