4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
G vs. M http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=72&t=18327 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | pepo_ba [ Uto, 17.12.2013, 12:57 ] |
Predmet príspevku: | G vs. M |
G verzus M ![]() http://automoto.cas.sk/clanok/193730/me ... j-ci-volba Pepo. |
Autor: | Luther [ Uto, 17.12.2013, 12:59 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Akurát som to pozeral, Géčko má stále čo ukázať ![]() |
Autor: | visby [ Uto, 17.12.2013, 13:38 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
ktore je to Mko? |
Autor: | Luther [ Uto, 17.12.2013, 14:02 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Ani jedno, ale biele je MLko ![]() |
Autor: | Luky [ Uto, 17.12.2013, 18:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Na G jazdim v podstate kazdy den, ML som mal pozicane s tymto motorom este ten starsi typ W164 a aj ked je to strasne skarede auto z mojho pohladu, bol som prekvapeny, ako to na ceste pekne jazdi. Jedina skoda, ze najlacnejsie G teraz uz okolo 90 tisic stoji a nemaju nic podobne, ako je napr. Land Cruiser okolo tych 40-45 tisic, v pohode aj so 4-valcom. |
Autor: | Rubi [ Str, 18.12.2013, 11:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Mercedes G je stará klasika,spolu s Jeepom Wrangler a Land Roverom Defenderom tvoria "troch králov terénu".V minulosti tam patril aj Nissan Patrol,kým sa vyrábal s pevnými nápravami -žial ![]() ML resp.M je vyslovene luxusné SUV triedy BMW X5,Audi Q7.Tieto autá sú na ceste fakt dobré-robustné,masívne,pohodlné. |
Autor: | Rubi [ Str, 18.12.2013, 12:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Ja by som si to dovolil poopraviť G vs.ML,na G do terénu a ML na cestu. Hoci,nie je to bohvie čo mať dva autá od jedného výrobcu, hoci je to Mercedes. |
Autor: | thunder [ Str, 18.12.2013, 15:33 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
ak sa nemylim, tak z troch kralov ostane uz len jeden, kedze defender vraj definitivne konci s vyrobou a G sice pokracuje, ale uz napriklad redukciu radi elektronicky, co nie je uz celkom to prave trojkralove... snad nam toho wranglera tiez nepoxxxxx elektronikou tam, kde ju teda fakt nepotrebuje... ![]() skusal som nahodou tento rok nove G a noveho wranglera na rovnakom polygone a musim uznat, ze G sa javilo take nejake kultivovanejsie a pokojnejsie... ale na dvoj az trojnasobok ceny wranglera to asi nebolo ![]() ale ten uklepany wranglerovy stvorvalec by si fakt zasluzil poslat do dochodku a nahradit ho V6 z granda, ked uz teda musime jazdit na tych naftakoch... |
Autor: | JOE66 [ Str, 18.12.2013, 15:34 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Len do terenu skor starsie G-cko lebo ked som na servise v mercedese tak G-cka co tam vidim-co servisuju tak teren videli akurat z cesty ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Janciak [ Str, 18.12.2013, 15:46 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
ked da clovek tolke peniaze za G-cko tak mu je trocku luto to hned za nova znicit... a pravda je aj ze kolko % majitelov G-cka si ho kupilo preto ze je dobre v terene a kolko %percent len pre to ze to auto ma svoj styl... povedal by som ze dakych 80% majitelov nevie ani co tie 3uzavierky a redukcia vobec robia ![]() |
Autor: | Rubi [ Str, 18.12.2013, 15:52 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Klasiku Defender by mal v roku 2015 nahradiť model s nezávislým zavesením kolies a samonosnou karosériou s pracovným označením Defender 100.Ak sledujete v zámorí prebieha diskusia o nasledovníkovi Wranglera v roku 2016,kde sa uvažuje o znížení hmotnosti a to nahradením pevných náprav nezávislým zavesením kolies a pohonom z nového Granda. Nerozumiem teda načo nám budú potom dva Grandy. |
Autor: | Luky [ Str, 18.12.2013, 20:33 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
thunder píše: ak sa nemylim, tak z troch kralov ostane uz len jeden, kedze defender vraj definitivne konci s vyrobou a G sice pokracuje, ale uz napriklad redukciu radi elektronicky, co nie je uz celkom to prave trojkralove... Redukcia na novsich G funguje na uplne rovnakom principe, ako na starsich autach pred r.v. 2001 resp. 2003, vnutrajsok rozvodovky je ulne rovnaky. Akurat uz netahas za salt paku, ale stlacis tlacitko a za salt paku zatiahne servomotorcek. Pre uplnost treba povedat, ze tento system mal zozaciatku (auta od r.v. 2001 do cca. 1. polrok 2003) muchy, motorcek zvykol odchadzat a viem o ludoch, ktori zostali v terene visiet na neutrale. |
Autor: | OGO [ Štv, 19.12.2013, 13:22 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Rusi majú tiež svoje "géčko"... http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/30 ... nezastavi/ |
Autor: | Janciak [ Štv, 19.12.2013, 14:14 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
http://www.conquestvehicles.com/knight-xv.html ked uz sme pri luxusnych SUV |
Autor: | Rubi [ Štv, 19.12.2013, 15:49 ] |
Predmet príspevku: | Re: G vs. M |
Rusi vyrábajú tzv.spec techniku "offroad auta" http://www.madeinrussia.cz/ ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |