Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 14:12
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 3 ] 
 Nissan Patrol GR (Y61) 
Autor Správa
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Historia: -
--------------------------------------------------------------------------------------
Motor: 3.0
Objem: 2953 cm3
Vykon: 116 kW
Zrychlenie (100km/h): 16.9s
Najvys. toc. moment: 354/2000 ot
Maximalka: 160 km/h
Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer): 13,9/9,0/10,8
Rozmery (d/s/v): 5010/1930/1855/ mm
Svetla vyska: 215 mm
Razvor: 2670 mm
Objem nadrze: 95L
Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 2190/730 kg
Pneu: -
Brodivost: 700 mm
Stupavost: 39°
Prechodovy uhol: 27°
Bocny naklon: 48°
Polomer zatacania: 6.1m
Zatazenie strechy: 75 kg
--------------------------------------------------------------------------------------
Konstrukcia - ramova
Pohon - zadny, priraditelny predny + redukcia
Medzinapravovy diffrencial - nie
Uzavierky - ano (vzadu)
Predna naprava - tuha
Zadna naprava - tuha

Predny nahon je mozny radit do rychlosti 40 km/h v priamom smere za pomoci automatickych volnobeziek. Tieto je nutne z casu na cas skontrolovat. Zaujimavou vlastnostou je nutnost cuvania, kedy sa tieto volnobezky odomkli, nestaci len vyradit pohon 4x4. Auto nema medzinapravovy diffrencial, co znamena, ze predny nahon sa nesmie pouzivat na spevnenych povrchoch. Predne volnobezky je mozne natrvalo uzamknut, co je velmi dobra vec v terene, kedy nedochadza pri velkej zatazi k opotrebovaniu a zniceniu, na rozdiel od AUTO rezimu. Patrol ma moznost uzamknut zadny differencial.

Vybava podla rocniku zahrnala okrem klimy, ostrekovace svetlometov, stresne okno, vyhrievane predne sedacky, vyhrievane spetne zrkadla a 3. radu sedadiel.

Obrázok

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Naposledy upravil finder dňa Pia, 15.12.2006, 21:58, celkovo upravené 1



Pia, 15.12.2006, 18:11
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nebudem pisat o motore 3.0DDTI , ale o 2.8 TD-6 Intercooler, jeho vlastnostiach a skusenostiach s tymto motorom v GRku Wagon.
Tento motor je u offroadistov oblubenejsi , lebo vedia , ze je aj spolahlivejsi ako jeho nastupca 3.0.

Ako je z nazvu kazdemu jasne , ide o 6-valec. Tento motor mal problemy s prehrievanim a trpel absenciou vykonu (130k) oproti nastupcovy , ktory ma uz 158 ale je 4-valec.
Ako som uz pisal , 130k sa niekomu zda malo , niekomu nie. Moja osobna skusenost je , ze auto na ceste nie je ziaden "trhac asfaltu" , kto by cakal sportove vlastnosti od offroadu viac ako 2 tony vaziaceho ? malokto.
Aj ked sa da ist bezproblemovo na dialnici 130km/h , tak tento velky offroad zvlada aj vyssie rychlosti.No snazte sa ist rovnakou rychlostou , kvoli uz spominanym zmenam teploty , ktore mozu sposobit velku financnu skodu na vasom motore.
Skusenost z terenu je taka,ze ked sa ide na redukcii a mate spravne obutie,tak sa dostanete kam potrebujete (nepisem o extremnych brodoch apod.).
Nalavo od volantu je tlacitko STABI - on/off. Na ceste sa pouziva on , v terene je idealne mat off. Pomozete tym lepsiemu krizeniu zadnej napravy a tym lepsiemu "zdolavaniu" terenu.
V terene kde zaradeny len zadny nahon je nedostacujuci a 4HI slabe pomoze redukcia 4L.Ak sa potrebujete rychlejsie presuvat kludne zaradte 4 prevodovy stupen a chodte okolo 40km/h co je niekedy potrebe k rychlejsiemu presunu.
Ak sa dostanete do uzkych , tak pod stredovym panelom vedla zapalovaca je koliesko DIFF on/off. Ked ho zapnete , zaradte spiatocku a mierne tocte volantom naprv do jednej strany a nasledovne do druhej kym budete pocut "cvak" a je to ! Uzavierka uzamknuta - overite si to na palubovke tym,ze kontrolka diff bude svietit spolu s kontrolkou ABS - ktore sa sucastne vypne.
Neodporuca sa uzamykat uzavierku na asfalte , ale kto by to robil ? je to zbytocnost.
Nezabudnite pred vstupom do terenu prehodit volnobezky na prednych kolesach z polohy AUTO do polohy LOCK a uz stastnu cestu ;-) ahoj


Sob, 20.01.2007, 13:37
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21
Príspevky: 705
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ake je presne oznacenie motora v tomto Patrole 2.8 TD-6 Intercooler r.v.1999?

RD28ETi ?

_________________
Patrol GR Y61, 2,8TD


Uto, 24.08.2010, 19:17
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 3 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: