4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Mitsubishi Pajero
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=74&t=496
Stránka 1 z 1

Autor:  finder [ Pia, 15.12.2006, 22:44 ]
Predmet príspevku:  Mitsubishi Pajero

Historia:
4/82 - Zaciatokk vyroby: 3 dv model s platenou i tuhou strechou, diesel 2,3 l s turbom aj bez, benzinový motor 2,0 l
2/83 - Pajero ziskalo ako prvne vo svojej triede statut osobneho auta podle japonskych standardov
7/83 - 5 dv verzia s rozvorem dlhsim o 345 mm
6/84 - Prva modernizacia: kotucove brzdy na vsetkych kolesach, nastavitelne tlmice atd.
4/85 - Prvy krat vo svojej triede automaticka prevodovka
5/86 - Novy diesel 2,5 l
9/88 - V ponuke vidlicovy sestvalec 3,0 l a verzia preplnovaného dieslu s chladicem stlaceneho vzduchu
1/91 - Modelova obmena (facelift). V ponuke su aj motory 2.8 TD a 3.5L
2000 - Facelift
2006 - Facelift
--------------------------------------------------------------------------------------
Motor: 2.5 TD, 2.8 TD, 3.0, 3.5, 3.2 DI-D, 3.5GDI
Objem: -/-/-/-/3199/3497 cm3
Vykon: -/-/-/-/118/149 kW
Zrychlenie (100km/h): -/-/-/-/13.8/12.5s
Najvys. toc. moment: -/-/-/-/373/318
Maximalka: 170/180 km/h
Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer): -/-/-/-/10,5/13,2
Rozmery (d/s/v): 4795/1895/1855/
Svetla vyska: 225 mm
Razvor: 2780 mm
Objem nadrze: 90L
Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 2135/- kg
Pneu: -
Brodivost: 600 mm
Stupavost: 35°
Prechodovy uhol: 24°
Bocny naklon: -
Polomer zatacania: -
Zatazenie strechy: -
--------------------------------------------------------------------------------------
Konstrukcia - ramova, alebo samonosna a ram integrovany do karoserie
Pohon - zadny, priraditelny predny + redukcia
Medzinapravovy diffrencial - ano
Uzavierky - ano (vzadu+ medzinapravovy)
Predna naprava - nezavisle zavesenie
Zadna naprava - tuha alebo nezavisle zavesenie

Predny nahon je mozny radit do rychlosti 100 km/h v priamom smere. Auto ma medzinapravovy diffrencial, co znamena, ze v pripade potreby mozete jazdit na akomkolvek povrchu so zapnutym pohonom 4x4. Pajero ma moznost uzamknut zadny aj medzinapravovy differencial.
Jazdne rezimy:
2H - pohanana zadna naprava
4H - zadna aj predna (medzinapravovy diferencial v cinnosti)
4HLc - 4x4 + uzamknuty medzinapravovy diferencial
4LLc - ako predzhadzajuci rezim ale s pouzitim redukcie
Zadny diferencial bolo mozne uzamknut a pouzivat do rychlosti 25 km/h, kedy sa automaticky odomkol z dovodu neznicenia mechanizmov.

Vybava podla rocniku zahrnala okrem klimy, ostrekovace svetlometov, stresne okno, vyhrievane predne sedacky, vyhrievane spetne zrkadla a 3. radu sedadiel.

Obrázok

Autor:  Kmoter [ Pia, 05.01.2007, 13:55 ]
Predmet príspevku: 

Akým spôsobom bola zapínaná zadná uzavierka?

Autor:  Rudi [ Ned, 14.01.2007, 1:15 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero

Zabudol si ešte na motor 2.6L benzín.Ročník 1984-88.Nechcem robiť múdreho,to len aby sme mali tie Pajerka kompletné. :smt041 Inak je to vyčerpávajúce. :-D

Autor:  Xader [ Sob, 20.01.2007, 13:08 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero

Rudi píše:
Zabudol si ešte na motor 2.6L benzín.Ročník 1984-88.Nechcem robiť múdreho,to len aby sme mali tie Pajerka kompletné. :smt041 Inak je to vyčerpávajúce. :-D


Ak vies o niecom , co by mohlo dalsich obohatit o informacie , tak sem s tym...najlepsie osobne skusenosti :-)

Autor:  Rudi [ Sob, 20.01.2007, 16:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero

Xader píše:
Rudi píše:
Zabudol si ešte na motor 2.6L benzín.Ročník 1984-88.Nechcem robiť múdreho,to len aby sme mali tie Pajerka kompletné. :smt041 Inak je to vyčerpávajúce. :-D


Ak vies o niecom , co by mohlo dalsich obohatit o informacie , tak sem s tym...najlepsie osobne skusenosti :-)
.Ja sa trochu zaoberám značkou Mitsubishi,ale doteraz som sa viac venoval bruchoplazom.Ak na niečo prídem čo pomôže aj iným bude to tu,máš moje slovo. :smt023 Ale zatiaľ sa sám učím a čumím :shock: čo všetko ešte neviem.Prax je prax,tú ničím nenahradíš. :lol: :-D

Autor:  Xader [ Sob, 20.01.2007, 16:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Mitsubishi Pajero

Rudi píše:
Xader píše:
Rudi píše:
Zabudol si ešte na motor 2.6L benzín.Ročník 1984-88.Nechcem robiť múdreho,to len aby sme mali tie Pajerka kompletné. :smt041 Inak je to vyčerpávajúce. :-D


Ak vies o niecom , co by mohlo dalsich obohatit o informacie , tak sem s tym...najlepsie osobne skusenosti :-)
.Ja sa trochu zaoberám značkou Mitsubishi,ale doteraz som sa viac venoval bruchoplazom.Ak na niečo prídem čo pomôže aj iným bude to tu,máš moje slovo. :smt023 Ale zatiaľ sa sám učím a čumím :shock: čo všetko ešte neviem.Prax je prax,tú ničím nenahradíš. :lol: :-D


To je pravda ... jedna vec je nieco pisat , druha vec je skusit to nazivo :-) :D

Autor:  finder [ Sob, 20.01.2007, 19:59 ]
Predmet príspevku: 

Kmoter píše:
Akým spôsobom bola zapínaná zadná uzavierka?

Rucne, prepinacom na palubovke, vpravo od volantu (myslim), a nasledne asi pneumaticky ... Este si matne vybavujem, ze sa automaticky vypla, ak rychlost auta prekonala 20 km/h ...

Autor:  lontree [ Str, 24.01.2007, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

Zajímavá recenze - http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=214

Autor:  Rudi [ Str, 24.01.2007, 19:03 ]
Predmet príspevku: 

lontree píše:
Vééééélmi zaujímavá recenzia.A do konca aj objektívna. :D :D

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/