Historia:
--------------------------------------------------------------------------------------
Motor: 3.0D, 4.6
Objem: 2982/- cm3
Vykon: 120/- kW
Zrychlenie (100km/h): 12.7/- s
Najvys. toc. moment: [343 /1600-3200]/ -
Maximalka: 165 km/h
Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer): [11.6/8.2/9.5]/-
Rozmery (d/s/v): 4850/1875/1905 mm
Svetla vyska: 215 mm
Razvor: 2790
Objem nadrze: 87l
Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 2055 / 795 kg
Pneu: 265/65 R17
Brodivost: 700 mm
Stupavost: 42°
Prechodovy uhol: °
Bocny naklon: -
Polomer zatacania: -
Zatazenie strechy: -
--------------------------------------------------------------------------------------
Konstrukcia - ramova
Pohon - stadardne 4x4, modely 80 existovali aj s priraditelnym predkom a tieto nemali medzinapravovy diiferencial
Medzinapravovy diffrencial - ano
Uzavierky - ano (vzadu+ medzinapravovy)
Predna naprava - nezavisla alebo tuha
Zadna naprava - tuha
Auto ma medzinapravovy diffrencial, co znamena, ze v pripade potreby mozete jazdit na akomkolvek povrchu so zapnutym pohonom 4x4 a tiez je ho mozne uzamknut.
Jazdne rezimy:
4H - pohanane obe napravy.
4H+Lc - 4x4 + uzamknuty medzinapravovy diferencial
4L+Lc+Lr - ako predchadzajuci rezim ale s pouzitim redukcie a uzamknuteho zadneho differencialu.
Vybava podla rocniku zahrnala okrem klimy, ostrekovace svetlometov, stresne okno, vyhrievane predne sedacky, vyhrievane spetne zrkadla a 3. radu sedadiel.
Auto spolahlive, treba mat pri brzdeni na zreteli jeho znacnu vahu ...

_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda

.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html