Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara
Ine oznacenie ako Nissan pickup 133 cv,Nissan pickup D22,D23
Fotogaleria -
http://www.nissanpickup.org/photos.htm
Motor: 2.5 Turbo s medzichladicom
Objem: 2488 cm3
Max. výkon motoru kW(k) 98(133)
Zrychlenie (100km/h): 13,3s
Max. kroutící moment 304/2000 [Nm/min]
Maximalka: 160 km/h
Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer):11.8 / 7.5 / 9.1
Rozmery (d/s/v): 4955/1825/1715mm
Svetla vyska:230mm
Razvor:2950mm
Objem nadrze: - 75 l
Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 1780/1080 kg
Pneu: 255/70 R16
Brodivost: 450 mm
Stupavost: - 38
Predny najazdovy uhol: 31
Zadny najazdovy uhol: 31
Prejazdovy uhol: 25
Bocny naklon: 48
Polomer zatacania: 6,7 m
Zatazenie strechy:
--------------------------------------------------------------------------------------
Konstrukcia - ramova
Pohon - zadny, priraditelny predny + redukcia
Medzinapravovy diffrencial - nie
Diferencial zadnej napravy so zvysenou svornostou
Predna naprava - samonos
Zadna naprava - tuha
Predny nahon je mozny radit do rychlosti 40 km/ za pomoci automatickych volnobeziek. Tieto je nutne z casu na cas skontrolovat. Auto nema medzinapravovy diffrencial, takze nie je vhodne pouzivat predny nahon na spevnenych povrchoch.
skusenosti z diskusnych for:
Vlado, 15.6.2006
Mam ho 6 rokov, 160 tis. km chodí bez problémov jedina závada pri 150tis. mi odisiel autom zámok na prednom kolese ( asi mojou vinou pri zaradovaní za jazdy ... moc nedoporučujem)
Inak preskákal tažke tereny prakticky po celom Slovensku, uzavierky nemám ale retaze vzdy zabrali...
Hodnotim ho dobre, s jednou pripomienkou k prevodovke, .. Ta 5ka by mohla byt viac do rychla pripadne by sa zišla 6-tka spotreba dlhodobo okolo 10,5 az 11l/100km .. co nije az take zle.... si myslim
luboš, 27.12.2004
jezdil jsem již s mnoha vozidly určenými pro práci v terénu (pracuji v lesnictví a myslivosti),ale vlastnosti tohoto vozidla-NISSAN PICK UP 2,5tdi ,mně vzhledem k poměru ceny,užitných vlast.,jednoduchému servisu,a velmi dobré terénní dostupnosti neustále překvapují.Je mi jasné že to není abs.špice v offroadu,ale je to dobrý dělník,který mně přiveze kam potřebuji,třeba i do města za zábavou.
Karel, 30.9.2004
Uvažuji o nákupu tohoto auta. Po zveřejnění nedostatků a to špatných jízdních vlastností prázdného auta v zatáčkách ,snaha předbíhání zadní části jsem navštívil majitele, který má najeto 200 tis km. Nic takového mi nepotvrdil, k žádnému uskakování při rychlém projíždění zatáček s prázdným vozem nedochází.
Z inych recenzii
Vpředu pruží pickup měkce, komfortně a ladně, vzadu je naopak připravený na zatížení, takže je tvrdší a na nerovnostech víc poskakuje. Při rychlé jízdě po cestě s výmoly se záď vozu stěhuje a je třeba korigovat směr volantem. To je ovšem už extrém, protože na běžné silnici, ale i třeba městské dlažbě, drží směr bez problémů a dává pocit jízdy opravdu velmi pohodlné.
Jen upozorňuji na nutnost mít v pětasedmdesátilitrové nádrži dostatek nafty. Při extrémním náklonu, hlavně střemhlavém sjezdu, se palivo odlije a motor zastaví. Pak je nutné sjet bez motoru a čekat až se nafta do palivového potrubí zase natáhne. Taková situace se může vymstít v okamžiku, kdy není možné bez motoru vůz do stabilizované polohy dopravit – například v silně zvlněném reliéfu terénu..
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda
.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html