4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara - by tek24ss
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=74&t=952
Stránka 1 z 1

Autor:  finder [ Pon, 05.02.2007, 23:13 ]
Predmet príspevku:  Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara - by tek24ss

Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara


Ine oznacenie ako Nissan pickup 133 cv,Nissan pickup D22,D23

Fotogaleria - http://www.nissanpickup.org/photos.htm


Motor: 2.5 Turbo s medzichladicom
Objem: 2488 cm3
Max. výkon motoru kW(k) 98(133)
Zrychlenie (100km/h): 13,3s
Max. kroutící moment 304/2000 [Nm/min]
Maximalka: 160 km/h
Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer):11.8 / 7.5 / 9.1
Rozmery (d/s/v): 4955/1825/1715mm
Svetla vyska:230mm
Razvor:2950mm
Objem nadrze: - 75 l
Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 1780/1080 kg
Pneu: 255/70 R16
Brodivost: 450 mm
Stupavost: - 38
Predny najazdovy uhol: 31
Zadny najazdovy uhol: 31
Prejazdovy uhol: 25
Bocny naklon: 48
Polomer zatacania: 6,7 m
Zatazenie strechy:
--------------------------------------------------------------------------------------
Konstrukcia - ramova
Pohon - zadny, priraditelny predny + redukcia
Medzinapravovy diffrencial - nie
Diferencial zadnej napravy so zvysenou svornostou
Predna naprava - samonos
Zadna naprava - tuha


Predny nahon je mozny radit do rychlosti 40 km/ za pomoci automatickych volnobeziek. Tieto je nutne z casu na cas skontrolovat. Auto nema medzinapravovy diffrencial, takze nie je vhodne pouzivat predny nahon na spevnenych povrchoch.

Obrázok


skusenosti z diskusnych for:


Vlado, 15.6.2006

Mam ho 6 rokov, 160 tis. km chodí bez problémov jedina závada pri 150tis. mi odisiel autom zámok na prednom kolese ( asi mojou vinou pri zaradovaní za jazdy ... moc nedoporučujem)
Inak preskákal tažke tereny prakticky po celom Slovensku, uzavierky nemám ale retaze vzdy zabrali...
Hodnotim ho dobre, s jednou pripomienkou k prevodovke, .. Ta 5ka by mohla byt viac do rychla pripadne by sa zišla 6-tka spotreba dlhodobo okolo 10,5 az 11l/100km .. co nije az take zle.... si myslim


luboš, 27.12.2004
jezdil jsem již s mnoha vozidly určenými pro práci v terénu (pracuji v lesnictví a myslivosti),ale vlastnosti tohoto vozidla-NISSAN PICK UP 2,5tdi ,mně vzhledem k poměru ceny,užitných vlast.,jednoduchému servisu,a velmi dobré terénní dostupnosti neustále překvapují.Je mi jasné že to není abs.špice v offroadu,ale je to dobrý dělník,který mně přiveze kam potřebuji,třeba i do města za zábavou.



Karel, 30.9.2004
Uvažuji o nákupu tohoto auta. Po zveřejnění nedostatků a to špatných jízdních vlastností prázdného auta v zatáčkách ,snaha předbíhání zadní části jsem navštívil majitele, který má najeto 200 tis km. Nic takového mi nepotvrdil, k žádnému uskakování při rychlém projíždění zatáček s prázdným vozem nedochází.

Z inych recenzii

Vpředu pruží pickup měkce, komfortně a ladně, vzadu je naopak připravený na zatížení, takže je tvrdší a na nerovnostech víc poskakuje. Při rychlé jízdě po cestě s výmoly se záď vozu stěhuje a je třeba korigovat směr volantem. To je ovšem už extrém, protože na běžné silnici, ale i třeba městské dlažbě, drží směr bez problémů a dává pocit jízdy opravdu velmi pohodlné.

Jen upozorňuji na nutnost mít v pětasedmdesátilitrové nádrži dostatek nafty. Při extrémním náklonu, hlavně střemhlavém sjezdu, se palivo odlije a motor zastaví. Pak je nutné sjet bez motoru a čekat až se nafta do palivového potrubí zase natáhne. Taková situace se může vymstít v okamžiku, kdy není možné bez motoru vůz do stabilizované polohy dopravit – například v silně zvlněném reliéfu terénu..

Autor:  Cukrik [ Pia, 09.03.2007, 20:42 ]
Predmet príspevku: 

Pozdravujem. Mam 104 konovu verziu. Spotreba naozaj priemer 10,5. Este nejak extra nejazdena v terene. Dalsie skusenosti casom. :smt039

Autor:  tek24ss [ Pia, 09.03.2007, 21:28 ]
Predmet príspevku: 

Som rad ze sa niekto ozval. :D Ake mas skusenosti s nou?Bez problemov?Bola kupena nova,alebo ojazdena?Skusenosti pri servise...

Autor:  Milos [ Sob, 10.03.2007, 13:46 ]
Predmet príspevku: 

tu na fore je uzivatel TOMRS ten ma toto auticko...

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 10.03.2007, 16:28 ]
Predmet príspevku: 

takuto sme teraz upravovali, budu foto, ale nejazdil som s nou v terene

Autor:  marcek4x4 [ Sob, 10.03.2007, 16:29 ]
Predmet príspevku: 

ja jazdím v robote tiež na takom r.v. 98 tuším 74Kw.tá zadná náprava nieje taká komfortná ako napr na terrane,ale v zásade nič hrozné.ono keď to testujú novinári tak sami nevedia čo od toho auta vlastne chcú.automatické voľnobežky sú už tiež v prdeli,mám tam manuálne a v pohode.

Autor:  marcek4x4 [ Sob, 10.03.2007, 16:32 ]
Predmet príspevku: 

rado si ma o sekundu predbehol :cry: nóó som zvedavý na upravený pickup

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 10.03.2007, 16:58 ]
Predmet príspevku: 

nic extra nie je to offroudak

len pevnostak vpredu, vzadu dva navijaky a naslapy a svetla

Autor:  DanoDEF [ Sob, 10.03.2007, 18:29 ]
Predmet príspevku: 

Problemom tohoto auta je predna naprava....pravidelne treba robit geometriu lebo staci jedna poriadna diera a geometria je v cudu ...vsimnes si to az ked zerie gumy a zvlast ak su tam kustik väcsie boticky.

Autor:  Tomrs [ Pon, 12.03.2007, 11:49 ]
Predmet príspevku: 

Milos píše:
tu na fore je uzivatel TOMRS ten ma toto auticko...

No ja mám staršiu verziu D21 ´97 mám ho 9 rokov a som plne spokojný.

Citácia:
Problemom tohoto auta je predna naprava....pravidelne treba robit geometriu lebo staci jedna poriadna diera a geometria je v cudu ...vsimnes si to az ked zerie gumy a zvlast ak su tam kustik väcsie boticky.

Je nutné sa stým trochu pohrať a zosilniť niektoré diely, ja mám 32x11,5R15 MT a je to v pohode a geomtriu robím po 10.000 km, väčšie starosti mi robili odklony, ktoré mi nikde nevedeli uspokojivo spraviť, štelujú sa podložkami na hornom ramene, u novšých verzí je už štelovací šroub.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/