4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara - by tek24ss http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=74&t=952 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | finder [ Pon, 05.02.2007, 23:13 ] |
Predmet príspevku: | Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara - by tek24ss |
Nissan Pick-up Double Cab 2.5 TDi Navara Ine oznacenie ako Nissan pickup 133 cv,Nissan pickup D22,D23 Fotogaleria - http://www.nissanpickup.org/photos.htm Motor: 2.5 Turbo s medzichladicom Objem: 2488 cm3 Max. výkon motoru kW(k) 98(133) Zrychlenie (100km/h): 13,3s Max. kroutící moment 304/2000 [Nm/min] Maximalka: 160 km/h Spotreba 100 km (mesto/mimomesto/ priemer):11.8 / 7.5 / 9.1 Rozmery (d/s/v): 4955/1825/1715mm Svetla vyska:230mm Razvor:2950mm Objem nadrze: - 75 l Pohotovostna hmostnost/uzitkova: 1780/1080 kg Pneu: 255/70 R16 Brodivost: 450 mm Stupavost: - 38 Predny najazdovy uhol: 31 Zadny najazdovy uhol: 31 Prejazdovy uhol: 25 Bocny naklon: 48 Polomer zatacania: 6,7 m Zatazenie strechy: -------------------------------------------------------------------------------------- Konstrukcia - ramova Pohon - zadny, priraditelny predny + redukcia Medzinapravovy diffrencial - nie Diferencial zadnej napravy so zvysenou svornostou Predna naprava - samonos Zadna naprava - tuha Predny nahon je mozny radit do rychlosti 40 km/ za pomoci automatickych volnobeziek. Tieto je nutne z casu na cas skontrolovat. Auto nema medzinapravovy diffrencial, takze nie je vhodne pouzivat predny nahon na spevnenych povrchoch. ![]() skusenosti z diskusnych for: Vlado, 15.6.2006 Mam ho 6 rokov, 160 tis. km chodí bez problémov jedina závada pri 150tis. mi odisiel autom zámok na prednom kolese ( asi mojou vinou pri zaradovaní za jazdy ... moc nedoporučujem) Inak preskákal tažke tereny prakticky po celom Slovensku, uzavierky nemám ale retaze vzdy zabrali... Hodnotim ho dobre, s jednou pripomienkou k prevodovke, .. Ta 5ka by mohla byt viac do rychla pripadne by sa zišla 6-tka spotreba dlhodobo okolo 10,5 az 11l/100km .. co nije az take zle.... si myslim luboš, 27.12.2004 jezdil jsem již s mnoha vozidly určenými pro práci v terénu (pracuji v lesnictví a myslivosti),ale vlastnosti tohoto vozidla-NISSAN PICK UP 2,5tdi ,mně vzhledem k poměru ceny,užitných vlast.,jednoduchému servisu,a velmi dobré terénní dostupnosti neustále překvapují.Je mi jasné že to není abs.špice v offroadu,ale je to dobrý dělník,který mně přiveze kam potřebuji,třeba i do města za zábavou. Karel, 30.9.2004 Uvažuji o nákupu tohoto auta. Po zveřejnění nedostatků a to špatných jízdních vlastností prázdného auta v zatáčkách ,snaha předbíhání zadní části jsem navštívil majitele, který má najeto 200 tis km. Nic takového mi nepotvrdil, k žádnému uskakování při rychlém projíždění zatáček s prázdným vozem nedochází. Z inych recenzii Vpředu pruží pickup měkce, komfortně a ladně, vzadu je naopak připravený na zatížení, takže je tvrdší a na nerovnostech víc poskakuje. Při rychlé jízdě po cestě s výmoly se záď vozu stěhuje a je třeba korigovat směr volantem. To je ovšem už extrém, protože na běžné silnici, ale i třeba městské dlažbě, drží směr bez problémů a dává pocit jízdy opravdu velmi pohodlné. Jen upozorňuji na nutnost mít v pětasedmdesátilitrové nádrži dostatek nafty. Při extrémním náklonu, hlavně střemhlavém sjezdu, se palivo odlije a motor zastaví. Pak je nutné sjet bez motoru a čekat až se nafta do palivového potrubí zase natáhne. Taková situace se může vymstít v okamžiku, kdy není možné bez motoru vůz do stabilizované polohy dopravit – například v silně zvlněném reliéfu terénu.. |
Autor: | Cukrik [ Pia, 09.03.2007, 20:42 ] |
Predmet príspevku: | |
Pozdravujem. Mam 104 konovu verziu. Spotreba naozaj priemer 10,5. Este nejak extra nejazdena v terene. Dalsie skusenosti casom. ![]() |
Autor: | tek24ss [ Pia, 09.03.2007, 21:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Som rad ze sa niekto ozval. ![]() |
Autor: | Milos [ Sob, 10.03.2007, 13:46 ] |
Predmet príspevku: | |
tu na fore je uzivatel TOMRS ten ma toto auticko... |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 10.03.2007, 16:28 ] |
Predmet príspevku: | |
takuto sme teraz upravovali, budu foto, ale nejazdil som s nou v terene |
Autor: | marcek4x4 [ Sob, 10.03.2007, 16:29 ] |
Predmet príspevku: | |
ja jazdím v robote tiež na takom r.v. 98 tuším 74Kw.tá zadná náprava nieje taká komfortná ako napr na terrane,ale v zásade nič hrozné.ono keď to testujú novinári tak sami nevedia čo od toho auta vlastne chcú.automatické voľnobežky sú už tiež v prdeli,mám tam manuálne a v pohode. |
Autor: | marcek4x4 [ Sob, 10.03.2007, 16:32 ] |
Predmet príspevku: | |
rado si ma o sekundu predbehol ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Sob, 10.03.2007, 16:58 ] |
Predmet príspevku: | |
nic extra nie je to offroudak len pevnostak vpredu, vzadu dva navijaky a naslapy a svetla |
Autor: | DanoDEF [ Sob, 10.03.2007, 18:29 ] |
Predmet príspevku: | |
Problemom tohoto auta je predna naprava....pravidelne treba robit geometriu lebo staci jedna poriadna diera a geometria je v cudu ...vsimnes si to az ked zerie gumy a zvlast ak su tam kustik väcsie boticky. |
Autor: | Tomrs [ Pon, 12.03.2007, 11:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Milos píše: tu na fore je uzivatel TOMRS ten ma toto auticko... No ja mám staršiu verziu D21 ´97 mám ho 9 rokov a som plne spokojný. Citácia: Problemom tohoto auta je predna naprava....pravidelne treba robit geometriu lebo staci jedna poriadna diera a geometria je v cudu ...vsimnes si to az ked zerie gumy a zvlast ak su tam kustik väcsie boticky. Je nutné sa stým trochu pohrať a zosilniť niektoré diely, ja mám 32x11,5R15 MT a je to v pohode a geomtriu robím po 10.000 km, väčšie starosti mi robili odklony, ktoré mi nikde nevedeli uspokojivo spraviť, štelujú sa podložkami na hornom ramene, u novšých verzí je už štelovací šroub. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |