Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 10:14
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 6 ] 
 Padnutie otacok pri studenom starte Nissan Primera 1,8i 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Cafte chlopi,
uz isty cas sedlam Nissan Primera P11-144 1,8i a ked nastartujem studene auto, zhruba po 10 sekundach od startu mi padnu otacky na cca 300-400ot/min niekedy aj nizsie. Po cca 20 sekundach sa to vrati do normalu a otacky vybehnu naspet na cca 1300-1500ot/min. Ze to asi bude problem v automatickom sytici mi je viac menej jasne, ale nemate niekto podobnu skusenost s poznatkom co moze byt na tom sytici zle? Nemal som to este rozobrate, je sytic sucatou skrtiacej klapky alebo je to zvlast sranda?
Dikes :wink:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 08.07.2010, 17:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zvyklo to byt sucastou skrt klapky a malo by to byt ovladane takym trapnym servomotorcekom . U mitsubishi som to riesil manualnym nastavenim do teplej polohy tj zavrety obtok klapky nakolko bol nefunkcny motorcek a odpojenim konektoru ale toto sa da urobit len pri viacbodovom vstreku pretoze jednobod by si musel drzat pri starte pod plynom z jednobodovych dovodov. V lete to chyta na brnk akurat sa neudeju zvysene otacky tj hned ide vo volnobehu a prvu pol minutu je reakcia na plyn trozku slabsia ale nic desne. či? v zime nemam vyskusane este nebola od vtedy.

ak to rozoberies vycistis rozchodis a vyskusas ,uvidis ak to nepomoze treba ho dat do tej teplej polohy a odpojit od elektriky.
katalyzator sa ti sice nepodakuje ale ono to je najlacnejsi variant. (predpokladam ze do emisnej to zahodis:-D)

su to len mozne sposoby a zavisle od modelu roku a pod. popr.skus diagnozu

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Štv, 08.07.2010, 19:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Roland, chova sa to podla tvojho popisu. Takze pravdepodobne je ten servomotor v haji, len mi nejde do hlavy preco sa to po tej polminute unormalni a bezi to na zvysenych otackach. Ak by mal bezat na klasickom volnobehu tak by boli otacky po tej polminute niekde okolo 750ot/min a nie 1200ot/min nie? :?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Štv, 08.07.2010, 19:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42
Príspevky: 521
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ten motorcek ma po zohriati motora na urcitu hodnotu uzavriet obtok klapky a volnobezny obtok vzduchu je mechanicky nastaveny jednym srobom ktorym sa len prida alebo uberie vzduch ktory obieha oakolo klapky a podla mnozstva obtekajuceho vzduchu riadiacka miesa podla udajov vahy vzduchu zmes.
takze pokial ide do motora viac vzduchu vaha to vidi a da signaj riadiacke ze moze striekat palivo. Takto to funguje aj pri pridani plynu. vlastne otvoris skrtiacu klapku a vaha dava signal kolko vzduchu je k spaleniu a podla toho davkuje rj palivo.
inak toto radenie po internete je celkom na prd lebo pri takejto zavade je dobre pocut a vidiet reakcie motora aj pri akceleracii aby sa dali vylucit ine chyby alebo ich kombinacie.

pretoze v suvislosti s tvojou zavadou su v hre :spinava skrtiaca klapka,snimac polohy klapky a aj vaha vzduchu, a tieto cleny treba tiez vylucit aby sa ti nestalo ze vymenis za drahy peniaz ovladanie obtoku a zavada bude stale ta ista ,preto je vhodne to nejakym sedliackym rozumom ogabat ze treba ten obtok zapchat a skusit to akoby bez neho. ak to prestane je zavada na tom obtoku ALEBO aj v elektroinstalacii ktora ho ovlada.

jak stare je to auto?

_________________
R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS


Pia, 09.07.2010, 9:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tak auto je rocnik 2000. Minuly tyzden v piatok som nastartoval bez kolisania otacok, ale po prejdeni par km a pri teplom strate to zacalo uz robit stale a znacne sa to zhorsilo. Pri nastartovani (nezalezi ci je teple alebo studene) klesaju otacky hned na cca 100 ot.min-1 a keby nepridam tak zdochne. Pridat nejde skoro vobec, ked slapem na plyn tak sem tam sa o malicko zvysia otacky ale nevytocim to na viac ako na 1000 ot.min-1. Pri teplom motore sa udrzia na tych cca 650ot.min-1 ale pridat nejde aj tak. Ked prepne na plyn tak to ako tak ide ale tiez chvilami uplne strati vykon a potom zase naskoci. Diagnostika nehlasi absolutne ziadnu chybu. Zacinam byt s toho zufaly. :?

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pon, 26.07.2010, 21:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No tak som to mal dnes na poriadnej diagnostike a tam sme sa dostali k chybe P0300 cize Random/Multiple Cylinder Misfire Detected. Udaje z MAFka su pri otackach cca 3500 max 20 g/s co je zalostne malo (kedze rozsah je az do cca 200g/s pri plnom otvoreni klapky) ale aj napriek tomu som prelustroval X anglickych nemeckych a americkych for a takmer v 80% podobnych pripadov to koncilo vymenou rozvodovej retaze a potom to prestale robit problemy. Chcem sa spytat ci myslite, ze je nutne menit aj napinak zaroven, alebo staci ked vymenim tu retaz (neni som lakomy ale momentalne napinak okrem nissanu nejde zohnat nikde). Napinak by mal byt hydraulicky ak sa nemylim a tym padom ak su neni zapchate kanaliky mal by byt v poriadku je tak? Dakovala :)

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Str, 11.08.2010, 10:30
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 6 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: