4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
multicar M22 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=76&t=12071 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | alena25 [ Ned, 26.12.2010, 17:33 ] |
Predmet príspevku: | multicar M22 |
zdravím chcel by som nahradiť motor z M22 motorom z fiatu 126p prírubou a redukciou priamo na prevodovku M22 výkonove motor z fiatu je o niečo silnejší iba mám obavy či spojka vydrží resp. aká spojka by mala pasovať namiesto fiaťackej, myslím silnejšia M22 používam na prevoz porezaného dreva, takže min. záťaž dik slavo ![]() |
Autor: | pejo [ Ned, 26.12.2010, 18:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Musíš sa pozerať na otáčky a krútiaci moment. Výkon je druhoradý. Podľa môjho názoru sa s motorom z fiatky v muline ani nerozbehneš z miesta. Aj keď má vyšší výkon. |
Autor: | alena25 [ Ned, 26.12.2010, 20:30 ] |
Predmet príspevku: | |
velmi sa do toho nerozumiem, rozpraval som sa s kámošmi tak hovorili, že by to malo šlapať ale pre istot som to dal aj tu na porovnanie http://www.multicar22.cz/archiv/dpm68/8dpm68.jpg http://www.126fan.cz/tech/tech.php |
Autor: | petriiik [ Ned, 26.12.2010, 22:06 ] |
Predmet príspevku: | |
krutak, vykon aj otacky ma vacsie ten fiat ak sa rozhodnes pre fiat tak spojkovu lamelu z M22, mozno to pojde mozno nie, preco si sa takto rozhodol? |
Autor: | alena25 [ Ned, 26.12.2010, 22:17 ] |
Predmet príspevku: | |
motor z M22 potreboval komplet GO, veľmi nákladné, tak som rozmýšlal niečo dopasovať, fiat je malý vzduchom chladený zdal sa mi byť celkom ok, ale nemusí, rozmýšlal som aj o dieslovom motore, niečo menšie aby som to tam vtlačil, je to stará jednokabínka, sused ju chcel dať do šrotu, tak trocha repasujem |
Autor: | tibik [ Ned, 26.12.2010, 23:32 ] |
Predmet príspevku: | |
na taku multikaru sa dajuzohnat este celkom v dobrom stave aj motori niekde na bazosovy alebo autobazareu som nedavno vydel kompletny |
Autor: | pejo [ Pon, 27.12.2010, 13:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi by to išlo aj s tou 126tkou. A lepšie, ako s pôvodným motorom. Budeš predbiehať mopedy. Myslel som, že mulina ná vyšší výkon. Výhoda by bola, že je vzduchom chladený. |
Autor: | alena25 [ Pon, 27.12.2010, 14:49 ] |
Predmet príspevku: | |
ved preto, že je vzduchom chladený a vošiel by bez problémov ale veľmi sa nevyznám, /vysokootáčkové, nízkootáčkové, krútiaci moment.../ tak sa pýtam skúsených velmi s tým behať aj tak nebudem dik |
Autor: | pejo [ Pon, 27.12.2010, 16:26 ] |
Predmet príspevku: | |
mulina 22 má tak pomalé prevody, že zvládne aj vyššie otáčky fiatky. Pôjde ako raketa ![]() |
Autor: | alena25 [ Pon, 27.12.2010, 16:54 ] |
Predmet príspevku: | |
tak zatiaľ dik idem na to ![]() |
Autor: | alena25 [ Ned, 08.01.2012, 23:58 ] |
Predmet príspevku: | |
ono to funguje..... ![]() trocha oneskorene ale predsa, komplet motor s prevodovkou vonku zmontované a vošlo to ani neviem ako dnu zatiaľ testujem /po teste, lak a nejaké úpravy, šipaky vzadu už mám ale aj tak chcelo by to uzavierku, hrabe/ ale ani nebadať žeby to išlo nejako rýchlejšie takže dakujem všetkým za radu slavo ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |