Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 16:04
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 47 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 reklamacia notebook 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to marisko:
preplatili ti aj ten posudok?

_________________
LC 80, zatial v serii


Ned, 16.01.2011, 21:48
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ani najdrahsia prepravka neuctuje 15Eur za blaik do 5kg. Tomu sa hovori, ze mate stastie.

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Ned, 16.01.2011, 21:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
kúpou nb mi vznikol záväzkový vzťah s predajcom a je mi ukradnuté ako a kto mu robí garančný background. Nenechám sa dotlačiť do nejakého vzťahu s treťou osobou. Podstrčili mi pri zamietnutí reklamácie papier od toho spomenutého strediska ale neuspeli. Ja nemám čas pátrať po nejakých strediskách, nech sa predajca stará: 1. PÍSOMNE zamietne reklamáciu s udaním dôvodu 2. vybaví reklamáciu kladne.
V prvom prípade keď viem že som v práve okamžite nechávam vypracovať posudok a trvám (v prípade výsledku v môj prospech) na výmene tovaru a refundácii nákladov /posudok, dopravné náklady).

V tomto prípade stačilo pár nepríjemných otázok v predajni:
- máte vlastný notebook?
- viete načo sú na notebooku pánty?
- viete si predstaviť že ho pokazíte otváraním a zatváraním?

atď.

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 16.01.2011, 22:01
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
citujem
V prípade, že chyba bola spôsobená SW problémom, bude Vám účtovaná čiastka 64,37,- € za obnovu operačného systému (tzv. Recovery), prípadne bude zariadenie vrátené späť bez obnovy za poplatok 34.85,- € (preprava, poistenie a manipulácia). Pokiaľ potrebujete asistenciu pri obnove operačného systému, kontaktujte, prosím, Call Centrum Acer. Ak oprava (v súlade so záručnými podmienkami) nebude uznaná ako záručná, bude Vám na opravu zariadenia zaslaná cenová ponuka. V prípade jej odmietnutia Vám bude účtovaný poplatok 34,85,- € (preprava, poistenie a manipulácia).
koniec citátu

Klasické oj.eby na hlúpučkého zákazníka, dôvod prečo treba tlačiť na predajcu ktorému zákon nedovoľuje takéto finty

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 16.01.2011, 22:04
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Marisko: Niekedy je dobre citat letaky co su pribalene pri kazdom zariadeni.
1.Reklamaciu mas vybavenu rychlejsie ked sa o to sam postaras
2.Papier dostanes do ruk.
3.Mas istotu, ze predajca nedopomohol k neuznanie reklamacie.
4.kontaktuju ta hned a nie cez tretiu osobu a ty zjednoduhsia a urychlia cely proces.
Tot moja skusenost hlavne co sa tyka ntb a IT techniky.

Ano kupou hociakej veci ti vznika vztah medzi predajcom a kupijucim a ten riesi potom uz obciansky alebo obchodny zakonik. Je na kazdom z nas ktoru cestu si zvolime. Videl som na vlasne oci ako sa u predajcov dopomahalo k neuznaniu reklamacie a viem, ze po takom zasahu predajcu ti uz ani znalec neda ine stanovisko a pochybujem, ze si pred reklamaciou dokumentujes a fotis cely tvoj produk a hlavne rozobraty. ;-)
Predajca potrebuje predat a nie reklamovat...tvoj je zniceny a povecine si kupis dalsi vsak preco aj nie...predajca predsa za servis nemoze. :-)

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Ned, 16.01.2011, 22:13
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
- 30 dní akceptujem
- to že znalec vydá posudok s výsledkom podľa toho či už bola alebo nebola zamietnutá reklamácia - to je tvoja skúsenosť ?
- ja sa nikdy nenechám odbiť a zatiaľ som sa svojich práv domohol
- áno je na každom zákazníkovi ako sa k svojim právam postaví
- určite si v tom obchode už nič nekúpim a skontaktujem sa s výrobcom a poviem mu svoje (WTF ??)

ten prípad s kvapalinou - nevyznám sa v hw nb ale postavil by som argumentáciu na tom čo niekto spomínal - kade sa tam kvapalina dostala keď je nad tým všetko suché

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 16.01.2011, 22:22
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
tiez si myslim, ze ist do vztahu s tretou osobou prinasa vacsie riziko..a to v podobe toho, ze sa v konecnom dosledku nebudes sudit len s predajcom, ale aj s predajcom aj so servisom ( zial v dnesnej dobe je taketo riziko velmi realne )..

ale co ked znalec nedokaze jednoznacne posudit, ze ci tam tekutina vnikla, alebo sa tam vytvorila??? bude to v moj prospech, alebo v neprospech?

_________________
LC 80, zatial v serii


Ned, 16.01.2011, 22:42
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako pocuvam tak skusenosti mate dost. takze viac netreba pisat, zelam vela stastia.
PS:
Pridam vam jednu osobnu skusenost.
Chlapik si kupil ntb doniesol ho ciastocne nefunkcny k predajcovi (bez autorizovaneho opravnenia na servis ACERu). Predajca to mal hodene cca 2 tyzdne na stole. Po sureni zakaznikom ho rozobral a nasimuloval chyby nezlucitelne s chodom zariadenia a neodsriepitelnymi stopami po vniknuti tekutiny. NTB vratili ako neopravitelny. Zakaznik sa stazoval ale uz nikde nepochodil nakolko ntb mal znamky prieniku tekutiny a presne chyby s tym suvisiace. Zakaznik dal ntb do autorizovaneho servisu kde konstatovali uz to iste (ine sa uz ani nedalo). Isiel s tym na sud ale bohuzial aj sudny znalec konstatoval, ze chyba je ta ako napisal predajca a aj autorizovany servis.
Prehral to a este platil aj sudne trovy.
Ironiou celeho pripadu bolo, ze ked to doniesol k predajcovi bola poskodena len pamet ntb za par eur a stacilo ju len vymenit.

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Naposledy upravil Apop dňa Ned, 16.01.2011, 22:59, celkovo upravené 1



Ned, 16.01.2011, 22:45
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je dobré pred zadaním posudku so znalcom hovoriť a spýtať sa ho na to či to posúdi jednoznačne, či sa s tým stretol a pod. Vo väčšine prípadov ak je znalec seriózny tak ti povie aké su šance ešte pred tým ako sa do toho pustí, keď mu povieš všetky informácie (napr. to so suchou klávesnicou)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Ned, 16.01.2011, 22:50
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skusenosti nikdy nie je dost a kazda rada a nova info je uzitocna..

_________________
LC 80, zatial v serii


Ned, 16.01.2011, 22:52
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Str, 07.04.2010, 6:57
Príspevky: 114
Bydlisko: Lipany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kamaráta prekvapil jeden predajca nasledujúcim:

Kamarátovi sa po niekoľkých mesiacoch od predaja začal kaziť satelitný prijímač - mrzol, niekedy vypadával, alebo sa nedal zapnúť... Išiel si teda ku predajcovi uplatniť reklamáciu. A ten ho zaskočil otázkou: "Upgradovali ste si software?"
- A kamarát, že "nie, ja som do ničoho nešprtal".
- Predajca: "No upgrade SW sa dá stiahnuť zo satelitu cez servisné nastavenia vášho prijímača. Mali ste si to urobiť, lebo toto môže byť na príčine!"
- Kamarát: "Ale prečo by som ja mal niečo upgradovať na výrobku, ktorý je v záruke?"
- Predajca: "Lebo tak sa to robí. - Ja vám to teraz upgradujem, ale celé toto teraz sa nebude chápať ako záručná oprava" ...

Ináč, výrobca upgrade na prijímači urobil, no po nejakých 2 týždňoch sa porucha začala prejavovať opäť. Potom prijímač už zobrali do opravy. Kamarát by tak bol mal už jednu opravu k svojmu "dobru" a keby sa to bolo pokazilo ešte raz, tak išiel by výrobok predajcovi vrátiť...


Pon, 17.01.2011, 17:23
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ale s predajcom suhlasim.
(Az na tu zarucnu opravu - asi by som to sformuloval inac).

Ak ti bude mrznut defaultny telefon (akoze nic extra doinstalovane), tak prve co ti spravia v mobil shope (alebo sa docitas na fore), je ze skusit flashnut novy firmware (resp. treba sa pozriet ci novsi je, a ake veci riesi oproti starsiemu). (resp. flashovaniiu firmwaru bude predchadzat reset do tovarneho nastavenia, co u satelitu preskocime, tak vo vecsine pripadov nie je moc co nastavit - neriesim Dreamboxy a spol).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 17.01.2011, 17:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2047
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako laik sa spýtam, nie sú na nb nejaké plomby na skrutkách? aby som si to po príbehu od Apopa skontroloval než dám zase svoj na reklamáciu...

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Pon, 17.01.2011, 21:48
Profil WWW
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na vecsine notebokov nie.
Cast srobov je aj tak urcena na manipulaciu, nakolko sa pod nimi nachadzaju veci, uzivatelsky vymenitelke bez straty zaruky (RAMka, HDD).

To co by mohol technik kontrolovat je poskodenost srobov v zmysle, strhnuta diera, alebo farba na nej (ze uz to niekto skusal odrobovat).
Hovorim o tych zvysnych sroboch, kde uzivatel bezne nema co zasahovat.

V kazdom pripade ides na to celkom dobre.

Existuju trhacie nalepky "plomby". Ak by si ich mal velmi malicke, a jemne, a prelepil nimi niektore spoje na plastoch a nepouzivanych sroboch, mas urcitu sancu ako s neferovym predajcom vybabrat.
Totizko ak by si sa dostal az k servisnemu technikovi, ktory riesil reklamaciu, a opytat sa ho ci nalepky trhal, alebo uz boli, to by bolo ine kafe ...

Ak by ti potvrdil, ze uz boli, a ty mas zdokumentovane, ze neboli, ktosi sa zacne dost potit ...

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Pon, 17.01.2011, 22:09
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako pise Finder.. na vecine ntb niesu blombovane VSETKY skrutky ale pozor na otlacky vo vnutry ntb. Povrchova uprava je nanasany kov, leskly plast, folie a kov. Nanasany kov nema rad holu kozu takze moja rada...robte to v rukavickach.
To romantoyota: Podla mojich info sa na spomenutom ntb znaky kvapaliny nasli len pri hdd nikde inde. Takze skusit to napadnut, ze si niesi vedomy ako sa tam voda dostala.

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Str, 19.01.2011, 10:49
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 47 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: