Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 23:58
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 47 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší
 reklamacia notebook 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
kolegovia, neni tu nahodou niekto, kto by mal nastudovane prislusne predpisy vztahujuce sa na vybavovanie reklamacii a vedel by poradit?
popripade, ci existuju nejake judikaty..

v skratke ide o to, ze na zaklade odborneho posudenia zamietli reklamaciu notebooku..odborne vyjadrenie robil servisny technik a jeho zaver je nasledovny:

" do zariadenia vnikla neznama tekutina, nasledkom coho bol poskodeny pevny disk "

nechcem to cele zbytocne rozpisovat, ak by niekto vedel pomoct, tak detailnejsie..dik

_________________
LC 80, zatial v serii


Sob, 15.01.2011, 20:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.07.2010, 20:34
Príspevky: 1298
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
romantoyota píše:
kolegovia, neni tu nahodou niekto, kto by mal nastudovane prislusne predpisy vztahujuce sa na vybavovanie reklamacii a vedel by poradit?
popripade, ci existuju nejake judikaty..

v skratke ide o to, ze na zaklade odborneho posudenia zamietli reklamaciu notebooku..odborne vyjadrenie robil servisny technik a jeho zaver je nasledovny:

" do zariadenia vnikla neznama tekutina, nasledkom coho bol poskodeny pevny disk "

nechcem to cele zbytocne rozpisovat, ak by niekto vedel pomoct, tak detailnejsie..dik


V pripade ze si ten notebook naozaj utopil , oblial reklamaciu neuplatnis urcite,

aj ked vyskratovanim dosky by disk nemusel odist ale vsetko ostatne ano.

_________________
Pepe K160 3,3TDi + Red Banditos Y60 4,2 D, Hyena V8 6.2D + Audi A6 2,5TD
UTE Y60 TD42 vo výstavbe
"ked motor tak kladivo, ked smrad tak z diesla"
td42@safe-mail.net


Sob, 15.01.2011, 21:47
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
On to ale doma nemôže overovať a vŕtať sa v tom. Porušil by záručné podmienky :?

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Sob, 15.01.2011, 21:57
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
romantoyota píše:
" do zariadenia vnikla neznama tekutina, nasledkom coho bol poskodeny pevny disk "



Toto sa stalo kolegini, ale z mobilom. Nicim ho neobliala. Reklamovala ho 4x. Potom to uznali.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Sob, 15.01.2011, 22:53
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
napis mi do pm vyrobcu a datum kupi ntb. skusim sa ti na to kiknut. "rad pomozem led mozem"

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Sob, 15.01.2011, 23:18
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no jo, dik za ochotu..takze trosku detailnejsie:

notebook zakupeny 18.12. 2009 v NAY ( cize stale v zaruke, ale po uplynuti 12 mesiacov )

zacal sa prehrievat, pri zatazeni az na 90 st.C a raz stalo, ze az na 113 st.C, nasledne odisiel HDD ( obrazovka najprv zmodrala, potom scernala a vypisal HDD not exist )

reklamovane 04.01.2011 s oznacenim zavady: neda sa zapnut, vypisuje chybu HDD

vybavenie reklamacie 14.01.2011: predajca reklamaciu neuznanal, pricom sa stotoznil so stanoviskom servisneho technika, ktore znelo: " zistene vniknutie neznamej tekutiny do zariadenia nasledkom coho bol poskodeny pevny disk - foto prilozena k zariadeniu"

ide o to, ze z obsahu vyssie uvedeneho stanoviska servisu vobec nie je zrejme, ze by uvedena zavada vznikla zlym pouzivanim zariadenia zo strany kupujuceho a taktiez absolutne ignoruje skutocnost, ze tekutina sa vnutri zariadenia mohla vytvorit prehrievanim ( vraj tam vyrobca dava nejaku pastu na odvadzanie tepla ) a nasledne zapricinit poskodenie HDD. som si uplne isty, ze notebook nebol nicim obliaty. okrem toho podla mnou zistenych informacii by pod klavesnicou mala byt ochranna folia, ktora ma sluzit proti obliatiu, takze k HDD by sa tekutina pri obliati nemala dostat..

tento problem ma velmi vela HP-ciek, ako som sa docital na pc forach..prehrievanie a nasledne umretie HDD

podstatna otazka, ktora sa podla mna naskyta je, ze ci je takto zamietnuta reklamacia odovodnena. odovodnenie zamietnutia reklamacie vyzaduje zakon o ochrane spotrebitela. lenze problem je, ze ziadny predpis nestanovuje ako ma ten servisny technik postupovat pri posudeni vady. fasak sa na to pozrel a jednoducho povedal, ze to bolo obliate a hotovo ( to je moj nazor )..v podstate svoj vyrok nijako neodovodni, ale predajca sa o to opiera pri zamietnuti reklamacie..

chore je uz len to, ze po novele uvedeneho zakona staci predajcovi odborne vyjadrenie servisneho technika, niekedy to museli robit akreditovane osoby..cize riadne zistovania, merania, skusania a pod.

skusim prilozit aj foto co spravil ten technik, naozaj tam nejake biele flaky su, ale ani boh nevie ako kedy a preco vznikli..takze foto nejde prilozit, je moc velka..

a teraz babo rad..nenasiel som ziadne rozsudky k takejto problematike, tak ak sa niekto vyzna, budem rad za dobru radu..

_________________
LC 80, zatial v serii


Ned, 16.01.2011, 0:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45
Príspevky: 3148
Bydlisko: VYCHOD PO
Odpoveď s citáciou
Poslať 
..teoreticky by si mohol vyrobok dat preverit do štatnej skušobne na nezavisle posudenie vady...lenže ,tu ked prehraješ tak znašaš všetky naklady :? ..a inač poznam aj ja zopar pripadov s mobilnymi telefonmi ,ked je reklamacia zamietnuta s odovodnenim,že v mobil bol oliaty neznamou tekutinou :smt078

_________________
My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.

ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk


Ned, 16.01.2011, 0:57
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
co to mas v pm a teraz idem oslavovat dalej a to este tibor nevie, ze zajtra bude musiet ist mojim autom ;-)

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Ned, 16.01.2011, 0:58
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Riesenim by mohlo byt (na vlastne naklady, ktore ale nemusia byt), dat to na diagnostiku do oficialneho servisu.
(Toshiba to ma vymakane, robi diagnostiku zadarmo, platis maximalne dopravu ak to nedopravis osobne).
Poprosit technika aby fakt skusil zistit co je s tym, (kludne neoficialne vyjadrenie, ze ano, tieto notebooky zdochynaju na to a to) a rozporovat to s Nayom ...
Podla toho na koho natrafis (lajdak, poctivec) sa mozno dozvies, co je s tym naozaj, predpokladam, ze technici samozrejme disponuju databazami pri rieseni problemov, kde skusia nazriet, ci uz niekto podobne nieco neriesil s podobonymi symtomami.

Ak by si nasiel niekde na forach nestastnikov s tym istym modelom, si este na lepsej ceste.

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Ned, 16.01.2011, 11:51
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
hp servisuje napr. aj tato firma: www.swisshp.sk - daval si to do takejto servisnej firmy priamo, ci si to len strcil do nay, nam sa raz pokusili v nay vratit uplne iny televizor a dokonca mal zadny dekel inej farby - cu d aci....

inak za posledny rok som v hpswiss reklamoval asi 3-4 PC zn HP a ani jeden mi nevratili so zamietavym stanoviskom


inak ked si pozries stranku soi.sk, tak za zle vybavene reklamacie sa tam dost casto davaju pokuty, cize sa mozno staci postazovat

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Ned, 16.01.2011, 12:40
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Servisne strediska HP (len cast):
SWISS, Wolkrova 2, Bratislava 851 01, Petržalka, Tel: 02/67202080, Fax: 02/67202081, kontakt Pivovarči, Obročník, servis@swisshp.sk
SWISS, spol. s r.o., Gemerská 3, 04011, Košice, Tel:055/7894358-9, Fax: 055/7894360, kontakt serviske@swisshp.sk
SWISS, spol. s r.o., Hurbanova 6 - areál SPŠ J. Murgaša, 974 01 Banská Bystrica, Tel. č.: 048 / 415 1768, Fax č.: 048 / 415 1769 servisbb@swisshp.sk
Datalan, Púchovská 8, 831 06 Bratislava, Tel.: 02 / 4920 7155, Fax: 02 / 4920 7166 servis@datalan.sk
Datalan Kapitulská 12, 974 01 Banská Bystrica Tel.: +421 48 415 39 33 Fax: +421 48 415 39 35 datalanbb@datalan.sk
Datalan Popradská 68, 040 01 Košice Tel.: +421 55 640 51 90 +421 55 640 52 46, Fax: +421 55 640 51 89 datalanke@datalan.sk
Datalan Bytčická 16, 010 01 Žilina Tel.: +421 41 500 62 30 Fax: +421 41 500 62 31 datalanza@datalan.sk
Datalan Námestie sv. Egídia 40/57, 058 01 Poprad , Tel.: +421 905 603 364 datalanpp@datalan.sk
PosAm, Odborárska 21, 831 02 Bratislava, Tel.: 02 / 4923 9384, Fax: 02 / 4923 9399, posam@posam.sk
PosAm, Odborárska 21, 83102 Bratislava, Tel.: 02/49239 384, Fax: 02/49239 399, posam@posam.sk
PosAm, Medený Hámor 15, 97401 Banská Bystrica, Tel.: 048/4714 393, Fax: 048/4714 390, vitalis@posam.sk
PosAm, Vozárova 5, 04017 Košice, Tel.: 055/7241 700, Fax: 055/7241 777, posam@posam.sk
PosAm, Rosinská cesta 11, 010 08 Žilina, Tel.: 041/5005 713, Fax: 041/5640 069, posam@posam.sk
Shark, Einstienova ul AUPARK, 851 01 Bratislava , 0908/ 999162 , aupark@shark
Shark, Farského ul. TPD, 851 01 Bratislava , 0908/ 999163 tpd@shark.sk
Shark, Bottova 7, 810 00 Bratislava 0908/ 999171 technik@shark.sk
Shark, Sládkovicova 9, Banská Bystrica , 0908/ 999164 , bb@shark.sk
Shark, Trieda arm. gen. Svobodu 6/A, Košice 0908/ 997846 kosice@shark.sk
Shark, Štúrova 33 ŠEVT, Nitra 0908/ 999168 nitra@shark.sk
Shark, Vihorlatská 2/A, Prešov 0907/ 840051 presov@shark.sk
Shark, M.R.Štefánika MAX, Trenčín 0908/ 999167 trencin@shark.sk
Shark, F. Urbánka 9 MAX, Trnava tt@shark.sk
Shark, Prielohy 979 MAX, Žilina zilina@shark.sk

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Ned, 16.01.2011, 13:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.06.2009, 21:23
Príspevky: 394
Bydlisko: ZH
Odpoveď s citáciou
Poslať 
NAY je len predajca bez zmluvy na servis. Preto som chcel vidiet papiet co ti k tomu dali. ;-)

_________________
Patrol GR 3.O TDi Wagon, maxis crawler 35x12.5 R15, IM, navijak, CB, PMR


Ned, 16.01.2011, 13:46
Profil
Az to tu zije
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 25.03.2010, 23:24
Príspevky: 222
Bydlisko: Báhoň
Odpoveď s citáciou
romantoyota píše:
" do zariadenia vnikla neznama tekutina, nasledkom coho bol poskodeny pevny disk "

Tak toto je u nas bohuzial bezny postup servisov ked nestihaju vybavovat reklamacie, alebo sa im nechce, alebo uz z akehokolvek dovodu. Hlavne u mobilnych telefonov. 95% ludi si to neriesi a proste kupi novy. Tyh 5% ktori su si isti ze ho neobliali to nakoniec po dlhom dopisovani a kope nervov dostanu opravene, alebo novy kus.


Ned, 16.01.2011, 15:33
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja som to reklamoval u predajcu a ten to nasledne zaslal do ich pravdepodobne zmluvneho servisneho strediska ( do SWISSu ) s tym, ze reklamacia je na posudeni technika. no a vratilo sa to s tym stanoviskom, ako som uz vyssie uviedol..

do sudneho sporu sa s nimi pustim v kazdom pripade, lebo primarne mi uz nejde len o ecka ( opravu mi ponukli za 137,-e co nie je az take strasne ), ale aj o to, aby za takyto podla mna lajdacky pristup niesli zodpovednost..to si samozrejme bude vyzadovat nejake tie naklady, s tym ratam ( znalec, atd )..

zatial je to v takom stadiu, ze ntb som formalne prevzal a vzapati som podal druhu reklamaciu s tym, ze sa prehrieva..tak uvidim, ako sa vysporiadaju s druhou reklamaciou, ked ntb nejde spustit ;-) a potom sa rozhodnem co dalej..len zatial som sa nikde nestretol a ani som na nete nenasiel judikaty k obdobnym pripadom, teda co sa tyka toho posudzovania servisakmi ( ci musia, alebo nemusia dodrziavat nejake metody, postupy, cinnosti pri vyhotoveni odbor. posudkov )..lebo take stanovisko co dali, ma podla mna daleko od odborneho posudenia..

_________________
LC 80, zatial v serii


Ned, 16.01.2011, 16:41
Profil
Učeň

Registrovaný: Pon, 09.02.2009, 22:55
Príspevky: 64
Bydlisko: bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
a este pridam jednu perlicku, co ma prave napadla..

ked som tam prisiel prebrat ntb, tak mi fesak hovori, ze im servis nauctoval 30,-eciek za dopravu, ze aby som to zaplatil :smt126

_________________
LC 80, zatial v serii


Ned, 16.01.2011, 16:45
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 47 ]  Choď na stránku 1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: