4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

pomoc s bixenonom patrol gr Y60
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=77&t=16680
Stránka 1 z 2

Autor:  hasicineslusa [ Štv, 14.02.2013, 23:51 ]
Predmet príspevku:  pomoc s bixenonom patrol gr Y60

prosim Vas mam na patrole bixenony a jeden odisiel su dorabane a neviem kde mam zohnat nahradu mozete mi nejako pomoct dakujem za kazdu radu

Autor:  JOE66 [ Pia, 15.02.2013, 0:21 ]
Predmet príspevku:  Re: pomoc s bixenonom patrol gr Y60

alebo ti odisla vybojka alebo balast?-napis ci je tam len klasicka ziarovkaH4 nahradena vybojkou H4bixenon alebo tam je neake svetlo tuningove s sosovkou a budeme mudrejsi a podla toho ti poradim alternativu za lacne prachy :-D

Autor:  Milan [ Pia, 15.02.2013, 21:18 ]
Predmet príspevku: 

Mas k tomu zapojene aj gyroskopy?

Autor:  hasicineslusa [ Sob, 16.02.2013, 0:01 ]
Predmet príspevku:  Re: pomoc s bixenonom patrol gr Y60

su tam origo svetla a v nich ziarovka tenka dlha a s modrym dratikom vedla prepijenym so ziarovkou a taka velka obymka ktora sa zatoci do svetla a nemozem to zohnat dakujem za nejaku uziticnu radu popripade nafotim s cim je problem lebo tomu sa nejako nerozumiem tym xenonom

Autor:  BlackBear [ Sob, 16.02.2013, 0:06 ]
Predmet príspevku: 

Svetluška JOE 66 ti určite najlepšie poradí.Už 20 rokov sa venuje svetlu.. :D

Autor:  jankarol [ Sob, 16.02.2013, 2:01 ]
Predmet príspevku: 

BlackBear píše:
Svetluška JOE 66 ti určite najlepšie poradí.Už 20 rokov sa venuje svetlu.. :D
:-D pandik v staršom prevedeni :-D

Autor:  JOE66 [ Sob, 16.02.2013, 3:17 ]
Predmet príspevku: 

co je na tom zle ak clovek sa niecim zaobera-napriklad svetlami a vie poradit hm? Jan Karol ak nieco proti mne mas alebo som Ti nieco urobil tak mi to vysvetli,lebo sa spravas ako K.O.K.O.T. :-D ja sa tiez z teba nesmejem,ze sa venujes polovnictvu ci comu :-D ak som vyuceny elektrotrechnik tak elektronika mi je blizsie ako vareska :-D a ty ked si skoncil lesnicku tak urcite mas blizsie ku vareniu gulasiku z diviny ako ku elektrike :-D

Autor:  BlackBear [ Sob, 16.02.2013, 8:39 ]
Predmet príspevku: 

No vychodňare len sa nehádajte.
Joe a ty píš,čo je s tým xenónom a nerieš,čo ti kto napíše. :-D

Autor:  Milan [ Sob, 16.02.2013, 12:02 ]
Predmet príspevku:  Re: pomoc s bixenonom patrol gr Y60

hasicineslusa píše:
su dorabane a neviem kde mam zohnat nahradu

Bracho si dal na Passata tiez xenony original Made in china a po case mu 1odisiel.Vratil sa k povodnym svetlam.A pretoze boli tiez dorabane bez gyroskopov,svietilo mu to kade tade.
Ziarovka H 4 za 2 Eura sa ti vidi draha?

Autor:  jankarol [ Sob, 16.02.2013, 16:57 ]
Predmet príspevku: 

Nikto sa nehada ked pan boh povedal buď svetlo JOE uz mal natahane kable... :-D

Autor:  JOE66 [ Ned, 17.02.2013, 2:51 ]
Predmet príspevku: 

ha,ha :-D a Ty si uz miesal vareskou ten gulasik :-D

Autor:  jenki [ Ned, 17.02.2013, 8:06 ]
Predmet príspevku: 

No tak už dajte nejaké riešenie, ja poškuľujem po xenónoch na Patrola tiež, len neviem stále, či je to dobrá voľba.
Pred rokmi som to dal na C5-ku a doteraz fungujú perfektne, 2x som menil výbojku a to je všetko.
Páčilo by sa mi poriadne svetlo, len neviem, či to na 61-tke bude správne svietiť keď nemám číre svetlá

Autor:  Duro TheDark [ Uto, 12.09.2017, 3:55 ]
Predmet príspevku:  Re: pomoc s bixenonom patrol gr Y60

Ja som asi tyzden dozadu kupil do Patrola y61 v Narve na Zabom majeri v BA H4 s tromi COB LED chipmi a celkovym svetelnym tokom (stretavacky 2x 2000lumen + dialkace 2000lumen) 6000lumenov (6000 K - biele studene svetlo). Svieti to skvele a s klasickymi halogenmi sa to neda vobec porovnavat, pretoze tie maju svetelny tok niekde medzi 900-1200 lumenami na vlakno. Prikon to ma 50 W, co je na lampu o 5 W menej, ako klasicky halogen a o 15 W viac, ako xenonova vybojka (ta ma 35W).
Vyzera to nejako takto

Obrázok 

Obrázok 

Obrázok 

V ich webshope ich sice nemaju, na predajni ale ano. Pozor, pokial mate h4, teda ze v jednej ziarovke su aj stretavacky, aj dialkace, treba si pytat take, co maju koncovku s 3mi konektormi (mavaju aj H4
s 2mi, teda bez dialkacov). Zivotnost maju uvadzanu 10.000 hodin (co je jednoznacne najdlhsia zivotnost v porovnani s xenonmi, aj halogenmi) a na rozdiel od inych typov osvetlenia netrpia ani otrasmi auta pocas jazdy. Tak isto ich zivotnost neovplyvnuje ani mnozstvo zapnuti a vypnuti, takze by teoreticky malo byt uplne jedno, ci ich nechate svietit tych 10.000 hodin v kuse, alebo ich pocas kazdej jednej hodiny zapnete 100x.

Na predajni som za sadu (teda 2kusy ziarovieh H4 z ktorych kazda funguje aj ako stretavacka, aj ako dialkac) som zaplatil 49 euro.

Na zaver este par poznamok a rad:
-ziarovky maju aktivne chladenie (zabudovany ventilator), cim su podstatne dlhsie a na konci aj o dost sirsie, takze sa montuju tak, ze najprv sa vyberu z patice. Ta sa potom vlozi do reflektoru a uchyti dvoma zavlackami. Do upevnenej patice sa nasledne jednoduchym bajonetovym systemom upevni samotna ziarovka. Povazujem to za velmi prakticke riesenie.
- Pozor! Ziarovky niesu certifikovane (homologizovane) pre prevadzku na beznych komunikaciach. Druha vec je, ze vemi podobne ziarovky (led) s takmer identickym designom sa daju kupit napriklad v Cobra tuningu. Tie homologizovane su a dostanete ku nim aj osvedcenie. Stoja ale 120 euro (ja osobne mozem je..t).
- Tym, ze su ziarovky vacsie a v zadnej casti maju ventilator, pouzitie zadnej gumenej casti reflektora na mojom Nissane sa neda pouzit, pretoze by zabranovalo prudeniu vzduchu. Ja som teda do neho vyrezal diery (uz ich tam vyrezal niekto predomnou, takze tesnenia aj tak neboli funkcne, takze mi to bolo jedno). Nappriek tomu ale vyrobca uvadza, ze ziarovky maju krytie IP68, co znamena, ze su odolne voci striekajucej vode

Obrázok 

O brodeni (teda ponoreni celej ziarovky pod vodu rec v navode nieje. Je ale celkom mozne, ze ventilatorove vrtulky pod vodou sluzia ako lodna skrutka a pomahaju automobilu v pohybe pod vodou. Ci je mozne za auto pripojit aj typka na vodnych lyziach netusim :-D ...
Fakt je ale, ze ked budete chvilu hladat na nete, daju sa najst aj ziarovky podobneho vykonu s pasivnym hlinikovym chladicom, takze v pripade zaujmu mat reflektory utesnene sa da namontovat aj tento typ.
Na mojom Patrole mam klasicke reflektory bez cirej optiky a sosovky. Za ten tyzden, ci dva jazdenia s nimi sa mi zatial nestalo este ani raz, ze by mi niekto zablikal dialkacmi z dovodu, ze by som ho oslepoval.

Summa summarum:
- nevyhody> vyssia cena
strata vodotesnosti reflektorov pri brodeni v pripade montaze ziarovkiek s ventilatorom
hlucnost (pri vypnutom motore auta a zapnutych svetlach je zvuk dvoch malych ventilatorov v ziarovkach podobny, ako hluk ventilatora chladica motora (mne sa to celkom paci hehe)
pri nehomologizovanych ziarovkach bez certifikatu moznost po..bu zo strany vokuriek
v dazdi sa moze javit biele svetlo niekomu ako menej viditelne oproti zltemu svetlu halogeniek (podobne ako u xenonov vs. halogen)

- vyhody> nebudem ich opakovat. Najdete ich v texte vyssie a je ich neporovnatelne viac a mna jednoznacne presvedcili a s kupou som bezvyhradne spokojny, pretoze na rozdiel od jazdenia s halogenkami pred tym konecne VIDIM NA CESTU!!! :smt133 :shock: :lol: :idea: :idea: :idea: :idea: :smt162 :wink:


...a na uplny zaver nieco pre EXTREMISTOV :smt126

ziarovky h4 s najnovsimi CSP LED chipmi so svetelnym tokom necelych 70.000 lumenov a prikonom 580W , zivotnostou 30.000 hodin, cenou nieco cez 30 dolarov a 100% zakaznickou spokojnostou. No nech ti nejebe... :smt021 http://www.ebay.com/itm/H4-HB2-9003-580 ... 2357756558

Autor:  Milan [ Uto, 12.09.2017, 21:11 ]
Predmet príspevku:  Re: pomoc s bixenonom patrol gr Y60

To uz je dobre na bednu,za mi zavzdusnili myslienky :smt021

Autor:  JOE66 [ Uto, 12.09.2017, 21:37 ]
Predmet príspevku:  Re: pomoc s bixenonom patrol gr Y60

Mal si sa opytat ci nemaju tieto philipsi https://autotechnik.sk/diely/210515/led ... s-luxeonz/ ale silnejsie-tieto nieco vydrzia a nemaju vzadu ventilator lebo s ventilatorom som uz jedne reklamoval

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/