Dnes je štvrtok 1. mája 2025, meniny má nikto a zajtra Žigmund
Autor |
Správa |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
aj ja som mal pocit ze male auto s 2.0l benzinom nemoze mat extra pecky....
po navsteve forda v Banovciach, mam iny pocit..
2.0L + TURBO ( asi dve - neviem ) . 580konikov.
cena motora + ladenia cca 1,3m. cele auto vazi necelu tonu.
najtazsia suciastka je specialna 7q prevodovka.
Hlavnym problemom je odvod tepla, posledna zavada - roztopena predna kapota od okolia turba. Preladovanie charakteristiky motora a prevodovky
pocas jazdy riadiackou na volante.....
no proste krasa ,
vlastne FUUJJJ bruchoplaz
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pia, 29.08.2008, 11:15 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
mam kamarata, ktory sa podobnym veciam venuje dlho
mal aj LC 80 4,2 TD osadil tam dve turba a xxxuprav , dostal z nej cca 380 koni, strasny brutal, ale len na chvilu (hriali sa turba a cojaviem co este, plno problemov), vsetky podobne haluze na osobakoch s malymi motormi su len masirka, pokial je to spravene profi, ma to aspon dva rezimy, napr. bezne jazdenie cca 350 PS , extrem cca 600 PS, ale pouzitie par minut, inak motor v kybli...
chalani, co mi cipovali alhambru mali Leona TDI s cca 500 PS , dymilo to ako lokomotiva, islo to strasne, ale 5 predvadzacich dni a GO motora, spotreba cca 50 l na hod. atd.
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Pia, 29.08.2008, 14:19 |
|
 |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
RADOFFROAD píše: mam kamarata, ktory sa podobnym veciam venuje dlho
mal aj LC 80 4,2 TD osadil tam dve turba a xxxuprav , dostal z nej cca 380 koni, strasny brutal, ale len na chvilu (hriali sa turba a cojaviem co este, plno problemov), vsetky podobne haluze na osobakoch s malymi motormi su len masirka, pokial je to spravene profi, ma to aspon dva rezimy, napr. bezne jazdenie cca 350 PS , extrem cca 600 PS, ale pouzitie par minut, inak motor v kybli...
chalani, co mi cipovali alhambru mali Leona TDI s cca 500 PS , dymilo to ako lokomotiva, islo to strasne, ale 5 predvadzacich dni a GO motora, spotreba cca 50 l na hod. atd.
pritom vsetkom sme ale stale dost daleko od tych propagovanych 1200 k vsak ? (myslim aj tie odkazy), co je ale hlavny dovod debat v tejto nie prave na to urcenej temy, strihnite to plz. inde 8)
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 30.08.2008, 0:59 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|