Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 19:55
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 TN Laugofan 
Autor Správa
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
aj ja som mal pocit ze male auto s 2.0l benzinom nemoze mat extra pecky....
po navsteve forda v Banovciach, mam iny pocit..

2.0L + TURBO ( asi dve - neviem ) . 580konikov.
cena motora + ladenia cca 1,3m. cele auto vazi necelu tonu.

najtazsia suciastka je specialna 7q prevodovka.
Hlavnym problemom je odvod tepla, posledna zavada - roztopena predna kapota od okolia turba. Preladovanie charakteristiky motora a prevodovky
pocas jazdy riadiackou na volante.....
no proste krasa ,
vlastne FUUJJJ bruchoplaz

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Pia, 29.08.2008, 11:15
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
mam kamarata, ktory sa podobnym veciam venuje dlho

mal aj LC 80 4,2 TD osadil tam dve turba a xxxuprav , dostal z nej cca 380 koni, strasny brutal, ale len na chvilu (hriali sa turba a cojaviem co este, plno problemov), vsetky podobne haluze na osobakoch s malymi motormi su len masirka, pokial je to spravene profi, ma to aspon dva rezimy, napr. bezne jazdenie cca 350 PS , extrem cca 600 PS, ale pouzitie par minut, inak motor v kybli...

chalani, co mi cipovali alhambru mali Leona TDI s cca 500 PS , dymilo to ako lokomotiva, islo to strasne, ale 5 predvadzacich dni a GO motora, spotreba cca 50 l na hod. atd.

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 29.08.2008, 14:19
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40
Príspevky: 2320
Bydlisko: Sliač
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
mam kamarata, ktory sa podobnym veciam venuje dlho

mal aj LC 80 4,2 TD osadil tam dve turba a xxxuprav , dostal z nej cca 380 koni, strasny brutal, ale len na chvilu (hriali sa turba a cojaviem co este, plno problemov), vsetky podobne haluze na osobakoch s malymi motormi su len masirka, pokial je to spravene profi, ma to aspon dva rezimy, napr. bezne jazdenie cca 350 PS , extrem cca 600 PS, ale pouzitie par minut, inak motor v kybli...

chalani, co mi cipovali alhambru mali Leona TDI s cca 500 PS , dymilo to ako lokomotiva, islo to strasne, ale 5 predvadzacich dni a GO motora, spotreba cca 50 l na hod. atd.



pritom vsetkom sme ale stale dost daleko od tych propagovanych 1200 k vsak ? (myslim aj tie odkazy), co je ale hlavny dovod debat v tejto nie prave na to urcenej temy, strihnite to plz. inde 8)

_________________
http://www.4x4offroad.sk
Rasto
Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9
ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon


Sob, 30.08.2008, 0:59
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 18 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: