4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

aro po oprave
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=9100
Stránka 3 z 6

Autor:  Kapo [ Sob, 09.01.2010, 15:13 ]
Predmet príspevku: 

bahno píše:
......... Kapo poznas?


Poznal som to auto, keď to bol cukrík. V LM boly dve pekné Aričká z Mercedesmi. Jeden zelený a druhý tento žltý. Mám aj niekde fotečky. Ale ešte také papierové, ak si starší ešte spomenú. :-D

Ak robiť nejakého zúrivca, tak by som zvolil šasy, perá a kasňu z ARA a do toho vpratať motor, servo a nápravy z Patrola.
Šasi, ako má 461 nemá žiadne iné auto. Rovné, jednoduché a funkčné. Nájazdové uhly výborné a pod bruchom sa dá sedieť a raňajkovať.

Ak by si nechal šasy z Patrola, tak budeš mať buď bruchoplaz, alebo prehodíš listy a potom je to zase moc vysoké.... :?

Jediný problém je, kam dať dve baterky a chladič. JA som to chcel riešiť tak, že všetko by šlo dozadu na korbu. Tam by bol aj navijak, ktorý by bol použitelný aj do predu a aj do zadu. Takto by to bolo pekne vyvážené.

Autor:  bahno [ Sob, 09.01.2010, 18:09 ]
Predmet príspevku: 

Patrolove sasy sa mi zdaju pevnejsie,ale zatial este cakam ze sa este niekto vyjadri.Pera by sli v kazdom pripade z Patrola a predne by som dal ako maju byt.
Chladic asi necham aracky a k nemu zboku ku zaibrom este zo sade120.Myslim ze Romann to tak mal a mal tam asi silnejsi motor.Baterky by sli po stranach na korbe do kastlikov.Navijak v kazdom pripade mechanicky ako mam na traktore,je rokmi vyskusany.Z prevodovky sa nan bude dat paradne urobit vyvod.
Kapo,ten zeleny je teraz v Brezne,je velmi pekny,mal stastnejsi osud.Tento zlty siel z ruky do ruky ako lahka holka :oops:
Co by si povedal na ten Mercedes?Ci sa na to vybodnut a davat tam rovno Patrola?Keby si mal vybrat medzi trolimi a arovymi napravami,ktore by si pouzil?

Autor:  Kapo [ Sob, 09.01.2010, 18:28 ]
Predmet príspevku: 

Pozerám, že to máš už vyšpekulované, a ťažko potom niečo radiť.

Mercedes by bol fasa, je síce slabší, ale zase ľahší a menší. Dá sa potom využiť aj komletné servo z mercedesa. A k 461 prevodom úplne postačuje. Problém by bol s prevodovkou. Ten zelený mal Mercedes+ARO 240.
Brácho má hlavú z mercedesa a prídavnú zo 69.

Nápravy z trola sú lepšie riešené. Hlavne brzdy a zvislé čapy. Inak pevné sú oboje až až.

Autor:  samuaz [ Sob, 09.01.2010, 18:33 ]
Predmet príspevku: 

Bahno v brezne su dva uazi postavene na patrolovom podvozku ale zGR jeden je dokonca s špz co sa tyka pracnosti bude asi jednoduchsie narvat agregat z patrola do ara ako sa babrat a prisposobovat budku

Autor:  bahno [ Sob, 09.01.2010, 19:15 ]
Predmet príspevku: 

Kapo vyspekulovane to mam tak aj tak,ale este sa neviem rozhodnut.Tento zlty ma tiez otocenu napravu a prevodovku z 240tky.Ale Ty si pisal ze ta 240tkova nie je bohvie co a ma asi len 4 stupne.Mam aj pridavnu zo 69tky,ale ta ma prevod do pomala,preto sa mi asi najviac pozdava patrolova prevodovka.Motor by trocha zasahoval do kabiny ,ale to by nevadilo.Kua,tazko sa je rozhodnut :(
brachovi neodchadzaju zvislaky ked ma trvaly predohrab?tie zvislaky su asi jedine slabe miesto nie?Ktoru napravu by si pouzil ty?Inac ak by som dal arovu,brzdy pojdu kotucove.

Autor:  bahno [ Sob, 09.01.2010, 19:18 ]
Predmet príspevku: 

Samuaz,budka z Ara je dost prisposobiva,ale musim brat do uvahy Kapov nazor.Patrol taha bachor po zemi a ked dam pera nad,bude to moc vysoke,zvlast este ked sa pera nakuju.Asi sa zacnem ukecavat na to narvatie3.3td do Ara

Autor:  Kapo [ Sob, 09.01.2010, 19:30 ]
Predmet príspevku: 

Ono záleží, aj na čo to má slúžiť. Či ako offroadový špeciál, lesný trachtór, alebo kabriolet na zmrzku.

Autor:  bahno [ Sob, 09.01.2010, 19:36 ]
Predmet príspevku: 

Special to nemusi byt,trochtor mame a na zmrzku mozme zbehnut aj na sivom Are :D .Chcel by som aby to bolo nieco ako podvihnuty Patrol,s tym ze to musi byt Aro :D .A este to dakym zazrakom musi prejst aj stk,kedze to bude na znackach.A teraz babo rad! :evil:

Autor:  samuaz [ Sob, 09.01.2010, 19:37 ]
Predmet príspevku: 

tu si spomenul ze motor bude trochu zasahovat do kabiny dnes som bol u Joza a on sa chista tez do ara pratat 4,0jeepku a ma tu istu dilemu co ty ze motor bude narvany az v kabine a este zadny kardan bude dost kratky, inac reduktory z vejdy boli uz aj testovane a vyzera to kralovsky

Autor:  bahno [ Sob, 09.01.2010, 20:09 ]
Predmet príspevku: 

Hej,vypada to perfektne.Ten Marianov oproti nemu vyzera ako hracka.Kolko mu to teraz vytiahne?Pojde to asi o dost pomalsie nie?Mne by ani nevadilo ze kardan bude kratsi,skor ma trapi ze pojde este aj sikmo do strany.Neviem ci nebudem musiet robit zadnu napravu z prednej

Autor:  Kapo [ Sob, 09.01.2010, 23:17 ]
Predmet príspevku: 

Ha ha ha, si odpovedal, skoro ako ja. Ja som tesne pred dokončením usúdil, že mi bude zbytočný a nebudem mať čas a miesto, kde by som to využil.
Tak som to rozobral a šupol do šrotu.... :-D

Autor:  samuaz [ Sob, 09.01.2010, 23:39 ]
Predmet príspevku: 

hej ide mu to odost pomalsie tak daval richlejsie diferaky z 240ky zadny zohnal aj z uzavierkou

Autor:  bahno [ Ned, 10.01.2010, 13:56 ]
Predmet príspevku: 

Viac by mu tam pasli bendza z Ify,tie maju prevod v dife okolo 2,5.Ale vyrobil to perfektne nie?mal si to pofotit a hodit sem,bola by pre niekoho inspiracia.

Autor:  bahno [ Ned, 10.01.2010, 14:00 ]
Predmet príspevku: 

Kapo píše:
Ha ha ha, si odpovedal, skoro ako ja. Ja som tesne pred dokončením usúdil, že mi bude zbytočný a nebudem mať čas a miesto, kde by som to využil.
Tak som to rozobral a šupol do šrotu.... :-D


To si fakt vyhodil???By ma jeblo,tolko roboty a potom to znicit :(
Ja ho prave budem vyuzivat co najviac a preto teraz stresujem a spekulujem ako to urobit.

Autor:  samuaz [ Ned, 10.01.2010, 14:18 ]
Predmet príspevku: 

vyrobene je to urcite perfektne ak pojdem v najblisej dobe knemu tak to odfotim soda ze som to nie vcera mal zlozene aj kolesa lebo menil dify no mozno na buduce

Stránka 3 z 6 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/