4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

aro kúpa
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=14268
Stránka 1 z 2

Autor:  alena25 [ Ned, 08.01.2012, 23:37 ]
Predmet príspevku:  aro kúpa

zdravím
plánujem do budúcna kúpiť aro 240, niečo lacnejšie k renovácii a hlavne kôli priestoru, viete mi poradiť resp. ako je to z dostupnosťou náhradných dielov?
resp. názory, poruchovosť, spokojnosť, priechodnosť a tak...
mal som predtým nivu, max. spokojnosť až na priestor
dik
slavo :-D

Autor:  Milan FI [ Pon, 09.01.2012, 11:47 ]
Predmet príspevku: 

Skôr by som šiel do 461. Mal som ju originál s benzínom, potom som do toho dal 2,5 diesel Pegeuot. Benzín spotreba 15-30l diesel šiel za 10-12l. Vozil som s tým všetko možné a bez problémov. 240 som mal len chvíľu, aj keď ma otec od nej odhováral,(na Tanape ich pár mali a robil ich) kúpil som ju. Pri tom istom zaobchádzaní odišli ramená, polosy na predku, tak po dvoch mesiacoch som sa s ním rozlúčil. Je to pár rokov dozadu, dielov bolo habadej a za babku. Dnes ťažko povedať.

Autor:  Little PEPE [ Pon, 09.01.2012, 14:43 ]
Predmet príspevku: 

mal som tiez 240 , ale si len pol roka,
setril som to a aj tak sa rozsipal motor. definitivne K.O.

čistý mínus.

Autor:  Pato Zvolen [ Pon, 09.01.2012, 18:38 ]
Predmet príspevku:  ARO ??

Ahoj Slavo,

Ty čeče, skoro som odpadol keď som si prečítal tvoh príspevok. Nevravím, že Niva je / bola obecne výhra, aj keď ja som (si myslím, že jej vcelku spokojný) úžívateľ, ALE prechod z Nivy na ARO odhliadnuc od akýchkoľvek dôvodov je fakt silné caffe a macochizmus. Viac miesta potrebuješ na náklad alebo ???
Nemal som síce ARO osobne, ale všetky o ktorých v okolí viem (či to už bolo 10, 240) nech boli akokoľvek zodpovední useri a zodpovední mechanici nemalo to vplyv na pozvoľný rozpad povozu. A to neboli autá na OFF.

Autor:  tibik [ Pon, 09.01.2012, 18:49 ]
Predmet príspevku: 

Za tú cenu co das do ARA plne pojazdneho a na SPZ kupiš iste aj dobre XJ

Autor:  doricka75 [ Pon, 09.01.2012, 21:36 ]
Predmet príspevku: 

je pravda ze 240ky boli haklive na predne zvislaky ale vsetko to bolo o tom ze nik to skoro nikdy nemastil 461ka bola skoro ako GAZ 69 nesmrtelna akurat jej chybala reducka ele na 60te roky to boli auta na jednotku a hlavny problem vsetkych offov je vo velkosti pneu ,ved tie napravy boli stavane na pneu6,50x16 a nie na dake 33alebo 35ky a to vylucne bez uzavierok. Moj otec mal ARO 461 s AVIOVIM motorom 12 rokov a vozil od dreva po sutolinu aj s vleckou a okrem jedneho kosa nic nepovolilo to bi asi PAJERO,PATROL alebo co ja viem co po vsetkych tych rokoch v dakom JRD a potom este v sluzbach domacich kutilov s implantovanym srdcom asi vyplulo dusu o cosi skor, ved vsetci vedia o com pisem a kazda znacka ma cosi dobre a zle. Ja mam ARO aj PAJERO a fakt sa da s nim dobre pracovat a dieli sa daju zohnat aj aj, ale ako chcesObrázok

Autor:  alena25 [ Štv, 12.01.2012, 22:53 ]
Predmet príspevku: 

dik za príspevky, nákl. auto nepotrebujem mam v3s :-D , ale niečo menšie väčšie iba do terénu, na poľovnícke účely /pre syna/, mam obavy hlavne kôli povesti "rumunov" a dostupnosti ND
tak zháňam info a hlavne skúsenosti z pravej ruky :lol:
dik

Autor:  doricka75 [ Štv, 12.01.2012, 23:03 ]
Predmet príspevku: 

ak bi si trafil ARO aspon rok 99 a viac diesel so servom najlepsie s ANDORIOU tak bi si kukal ako to chodi Obrázok Obrázok skus na AUTOMAX.CZ

Autor:  alena25 [ Štv, 12.01.2012, 23:20 ]
Predmet príspevku: 

ale nie, tak vysoko nerúbem,
bez TP, v prípade možnej renovácie, k jazde čisto terén, študentovi /poľovnícke účely/
ale "nabídka" zaujímavá
pozeral som aj nové UAZ :lol:

Autor:  alena25 [ Štv, 21.06.2012, 21:30 ]
Predmet príspevku: 

neodolal som, vzhľadovo a cenove.. po torch nivách - M 461
je od staršieho pána, všetko vrátane motora je pôvodné
je zatiaľ bez plachty ale chystám sa na laminát
takže Vás budem asi zasypávať otázkami k jeho údržbe a tak
a hneď mam jednu otázku ohľadom dobíjania, keď odpojím baterku pri plnom chode motor zhasne, má niekto nejakú zrozumiteľnú schému dobíjania M461?
dik
:-D
Obrázok

Obrázok

Obrázok

Autor:  Iron Uaz [ Štv, 21.06.2012, 21:51 ]
Predmet príspevku: 

ako tak divam tak sa my zda ze je az v dobrom stave !!!

Autor:  Janobb [ Štv, 21.06.2012, 22:21 ]
Predmet príspevku: 

Tu je zopár manuálov na Aro a je tam aj el.schéma
http://www.pedros.cz/aro.php

Autor:  blahos [ Štv, 21.06.2012, 22:32 ]
Predmet príspevku: 

no ja som Arista to všetci vedia ale na polovnicky učely by som isto s tymto vozom nechcel chodit,na to je treba pohodlne a hlavne mekke auto.Ako píše Robo toto je na robotu ako stvorene.
A hlavne ten Brasov dokaže papat a papat

Ale aspon dalči ARISTA :D :D :D

Autor:  Jozef Joski [ Pia, 22.06.2012, 9:24 ]
Predmet príspevku: 

Pekné,taký čistý motor som tuším nikedy nemal :lol: .Na poľovnícke účely je práveže super,pohodlné a mäkké autá sú podľa mňa na safari,nie do slovenských hôr.Akurát ta spotreba-trocha pomôže karboš z 240-iatky(druhá komora otváraná podtlakom).
A k tomu dobíjaniu-daj najprv foto alternátora čo tam máš a aby bol vidieť odzadu,potom by som možno vedel poradiť.A ked kopnem do odpojovača batérií za jazdy tiež motor skape,to je predsa normálne.Ak by si chcel aby to išlo aj po odpojení baterky musíš prejsť na dynamo.Prvé typy to tak mali,len to slabšie dobíjalo tak sa prešlo na modernejšie alternátory.

Autor:  alena25 [ Pia, 22.06.2012, 9:59 ]
Predmet príspevku: 

foto neskôr, /škoda nie som doma/ ale myslím, že je tam pôvodný alternátor aj regler, idú z toho tri káble dva k regleru a jeden hrubší neviem, má to aj budík dobíjania - nefunguje resp. nereaguje vôbec,
na nive keď som odpojil batériu tak šlapala dalej, preto sa pýtam ako to je v 461

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/