Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 23:49
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 ARO240 ide iba na malý plyn. 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
zdravim aristov,
vedel by mi niekto poradit ze kde hladat problem ked ide aro iba na maly plyn? akonahle plynulo pridavam, tak motor zhasne. ale ked mu fest vykurim, tak ftedy sa uz rozbehne.
vymenil som fsetko mozne,( rozdelovac, hadicka na podtl. reg., vn kablovanie, karburator + tesnenie, sviecky, vzduchovy filter a ani sam uz neviem co fsetko) nastavil som zapalovanie, ventily, karburator a furt to ide rovnako. moze to byt tym ze mam kompresne tlaky cca 4,5?
aro startuje perfektne, po zime chytilo na prvy sup.
rocne nabeham iba niekolko sto km a to iba po terene, pouzivam ho iba na vozenie materialu a dreva a ide ma porazit ked musim jazdit tak, ze motor ide vo velmi vysokych otackach.

a este:
na tejto stranke ma varuje ntivirovy program ze tam je virus!!!! pouzivam avast.
http://www.autodielyhajduk.szm.com
je aj nejaka ina predajna na slovensku na nd na aro?

dakujem za info.


Pon, 03.06.2013, 17:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 18:20
Príspevky: 800
Bydlisko: Lednicke Rovne
Odpoveď s citáciou
ano tento clovek predava diela na Ara uz dlho.
ak mas to Aro bez paierov daj ten motor do....a capni tam cosi ine

_________________
ARO M 461 2,3TD 2xprevodovka,
ARO M 461 2,3D VALNIK 2xprevodovka, prototyp,navijak,
AROMOG 461-3,0Diesel 3stran.sklapač,2xprevodovka,kabina BARKAS,radlica-Vo Vystavbe


Pon, 03.06.2013, 21:42
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 03.01.2013, 20:58
Príspevky: 173
Bydlisko: Bytča
Odpoveď s citáciou
Dusí ho lebo ma malo paliva. Problem s palivovovou sustavou.

Takže trysky, malo benzinu v plavakovej komore, vadne podavacie čerpadlo, alebo niečo s kabecom...

Môže ti aj niekde podsávať falošný vzduch... treba pokukať, pravdepodobne daka kravina.

Kompresným pomerom by som sa netrápil, nech je akokolvek vybitý isť musí... hlavne ked už naštartuje:)

_________________
Nissan DoubleCab 2,5D 205/80 R16


Pon, 03.06.2013, 23:31
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
tiez si myslim ze to bude daka kravina.
len prist kde...
tiez som myslel na palivovu sustavu, ale skusil som fsetko.
vies, zaujimave je to, ze vo vysokych otackach motor ide, teda sem-tam si streli,ale ked chcem ist kludne pomaly, tak nie a nie.


a este daco na kuknutie :D :shock: :shock:


Prílohy:
DSC09628.JPG
DSC09628.JPG [ 166.2 KiB | Zobrazené 9118 krát ]
DSC06665.JPG
DSC06665.JPG [ 131.97 KiB | Zobrazené 9118 krát ]
Uto, 04.06.2013, 8:03
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Tlak vo valci pri kompresií je alfa a omega každého motora s vnútorným spaľovaním.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Uto, 04.06.2013, 8:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
a co volnobeh? ide uplne bez problemov? tiez by som to tipoval na karburator, alebo niekde taha falosny vzduch.

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Uto, 04.06.2013, 8:23
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
vies, vzdy sa snazim hladat tie lahsie odstranitelne zavady :D a tie radikalne riesenia ako je vymena motora nechavam az na koniec.


Uto, 04.06.2013, 8:37
Profil
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
na volnobeh ide dobre. aj startuje dobre. sice iba na kluku, lebo baterka je f prdeli, ale da sa natocit na sup. asi preto ze ma slabsiu kompresiu.
s tym volnobehom vobec neboli problemy.
a karbec bol tam pri kupe uz novy, ale kedze to neslo, tak som dal iny, a tiez to je to iste.
keby ze mam s tym arom jazdit viac km, tak by ma asi trafilo.
kto chce mat zacapane ruky od oleja, lech si kupi aro :D


Uto, 04.06.2013, 8:46
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
to s tymi zacapanymi rukami to mas s kazdym starym autom. ty si z bojnic? ak chces napis mi spravu mozme to pozret ;-)

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Uto, 04.06.2013, 8:52
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
ano som z bojnic, ale ara mam na chalupe v hodrusi (okres zarnovica). mam tam este jedno, 243, ale to ma zase ine muchy.


Prílohy:
DSC01235.JPG
DSC01235.JPG [ 109.79 KiB | Zobrazené 9104 krát ]
Uto, 04.06.2013, 8:59
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
nan tak, to uz nieje tak za rohom :-) nuz nic ine ti neostava len pohrabat sa v tom. ako to bolo s tym karburatorom? si pisal ze si dal novy, iba si vymenil kus za kus, alebo si pouzil nieco so stareho? ked mas dve ara, skus vymenit kus za kus, lachsie dojdes k tomu kde je chyba.

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Uto, 04.06.2013, 9:15
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
ked som kupil to aro, tak tam bol uplne novy karbec. zablombovany. tí ludia od ktorych som to kupil, tak sa f tom vrrrtali a tiez im to neslo. tak menili fsetko mozne...
no a mne to teda tiez nechcelo ist nan, a tak som dal starsi ale robi to presne to iste. takze v karbeci neni chyba.
a tiez som menil veci z jedneho do sruheho, ale to je taka robota...


Uto, 04.06.2013, 9:21
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
Je to pracne, ale mas vyhodu, ze nemusis tipovat, ale rovno skusat funkcne veci. Cisto teoreticky to moze byt vybehanym motor, nevladze si potiahnut vzduch s palivom, ked mu zoslapnes na podlahu, tak ho potiahne, lebo je uplne otvoreny, no nerozumiem preco potom ide pekne na volnobehu. Skus popozerat netesnosti, nejaku prasklinu cokolvek kadial mozet tahat falosny vzduch. Ak je vsetko co si popisal OK tak bude ozaj potrebna len vymena motora ako pise Blahos ;-)

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Uto, 04.06.2013, 9:46
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Pon, 03.06.2013, 14:50
Príspevky: 9
Bydlisko: Bojnice
Odpoveď s citáciou
menit motor sa mi zda dost narocne. na to ze nabeham na nom rocne iba par km, sa mi uz nechce do neho investovat nejake velke sumy a + ta robota... skor som myslel na nejaku zaludnost na ktoru som neprisiel.
a ked inac nebude, tak ho budem drat tak ako je :D


Uto, 04.06.2013, 9:55
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
No kompresia 4,5 ako pises ze mas, je skutocne viac nez malo, ale ci je to skutocna pricina... moze aj nemusi takze ak si vsetko uz skusil, bude to motorom.

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Uto, 04.06.2013, 10:04
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: