Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 28.03.2024, 21:03
Dnes je štvrtok 28. marca 2024, meniny má Sona a zajtra Miroslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 101 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 Aro m461 motor 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Nezavadzajte ho so spotrebou.Ta avia vezme v terene menej,ako to pajo.Len po ceste viac,lebo bude musiet jacat naplno,aby to slo aspon 80 :-D .Aviovy motor s arovou prevodovkou bez redukcie,potiahne viac,ako pajovy s redukciou.Skuste to pajero nalozit na celkovu vahu dakych 7 ton,ako nakladaju avie,a potom si daj zavod do kopca s aviou nalozenou na 7 ton celkovej :-D .Co vyhra a co bude mat mensiu spotrebu?
Ale ak chces behat aj po ceste,ako ja,tak jednoznacne pajero a aj dify z naftovej 240ky,aby to slo aspon 110 :wink: .V terene to bude tiez vladat,vdaka redukcii.


Naposledy upravil bahno dňa Uto, 23.02.2016, 18:13, celkovo upravené 1



Uto, 23.02.2016, 18:11
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30
Príspevky: 112
Bydlisko: Milochov
Odpoveď s citáciou
Ešte by to bola o trochu lacnejšia varianta. Kúp prevodovku z Paja a dopasuj ju na nejaký motor , ktorý ti už bude po chuti spotreba/cena/výkon. Viem je to náročnejšie treba prírubu a niekoľko ďalších vecí ale každé ušetrené € je +.


Uto, 23.02.2016, 18:12
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30
Príspevky: 112
Bydlisko: Milochov
Odpoveď s citáciou
bahno píše:
Nezavadzajte ho so spotrebou.Ta avia vezme v terene menej,ako to pajo.Len po ceste viac,lebo bude musiet jacat naplno,aby to slo aspon 80 :-D .Aviovy motor s arovou prevodovkou bez redukcie,potiahne viac,ako pajovy s redukciou.Skuste to pajero nalozit na celkovu vahu dakych 7 ton,ako nakladaju avie,a potom si daj zavod do kopca s aviou nalozenou na 7 ton celkovej :-D .Co vyhra a co bude mat mensiu spotrebu?

Myslíš si že on naloží na vlečku 7 ton a bude to ťahať do kopca?


Uto, 23.02.2016, 18:13
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Je jedno,ci nalozi na 7 ton auto,alebo bude tahat vlecku,co bude mat spolu s autom 7 ton.Ale vtedy uvidi,aky zdochliak je to pajo oproti avii.A dopasovavat iny motor na prevodovku z paja.... :smt017 .Uz len dopasovat tu dlhu prevodovku do Mky bude mat dost roboty,plus upravit kardany a este nanu pasovat iny motor...Keby tam dal tu aviu,dopasuje drziaky motora a je.Bes redukcie na 1ke mu potiahne viac,ako pajo na redukcii a je to pomaly bez roboty.S aviovym motorom by mohol merat sily patrol3.3,ale nie pajero,ci daka 2.4ka :-D


Uto, 23.02.2016, 18:18
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46
Príspevky: 171
Bydlisko: Široke 222
Odpoveď s citáciou
hoo no ak by som mal riesit tak ze prevodovka pajo a motor dopasovavat to nie ... uz ked tak aby som nemusel tu prirubu robyt ... do lesa mam cca 2 max 3 km po hlavnej ceste idem tak cca 300m hore kopcom tak uz polna cesta a les takze ja rychlost ani nepotrebujem velmi a kedze mam na ruke aviu starsi typ s jednym zhavicom v sani a da mi k tomu uz aj prirubu na aracku prevodovku ... ten pan uz to mal tiez v emke takze to mi aj vyhovuje vsetko bude sediet akurat drziaky na motor vyrobim spojka uz bude upravena a da mi tu prirubu ... ja nenalozim 7t dreva co ste .... spolu doveziem tak 2,5 az 3 metre dreva podla toho ako to naladujem .. len asi dam aj spruziny este ku listovim peram aby ich neodtrhlo ci ??? tak vazne co mam robyt dam na vas davat aviu alebo cakat a predavat ?

_________________
Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,
V plane vymena motora :)


Uto, 23.02.2016, 18:24
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Ved ja ti nevravim,aby si tam ladoval 7 ton :-D .To som dal na porovnanie,aby si videl,aky je ten pajovy motor zdochliak,oproti avii.Na 1ke ti to pojde rovnako pomaly,ako pajo na redukovanej.Ten motor taha uz od volnobehu,kedze je z nakladaka a je tak stavany.Podobne ako motor z traktora,ktory musi mat zaber,aby pohol tazky stroj,aj ked vykon nemusi mat velky.Strunami si moc nepomozes.Skor ti roztrha pera v okach,ako polame.Radsej by som tam riesil daky zachyt reakcie a dal vyssie a meksie dorazy,aby pera pri prepruzeni nedostavali velke supy.Pera samozrejme nakovat a namastit :wink: .
Ja ho moc neladujem,max takto
Príloha:
DSC_0469.jpg
DSC_0469.jpg [ 142.4 KiB | Zobrazené 14781 krát ]

Ale dakedy sa trafi aj takyto naklad :D
Príloha:
2015-06-20 at 10-08-12.jpg
2015-06-20 at 10-08-12.jpg [ 160.93 KiB | Zobrazené 14781 krát ]

ten sa naklada lepsie :D
No,ale rozhodnut sa musis sam....100 ludi,100 chuti,ved to poznas.Zalezi na tom,ako ta pusti penazenka,ci ako rychlo sa chces vozit,alebo sa rozhodnes pockat a prisetrit....tazko radit.


Uto, 23.02.2016, 19:38
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46
Príspevky: 171
Bydlisko: Široke 222
Odpoveď s citáciou
No tak ja mam laminatovu strechu a tak az nedavam max takpolovicu 3/4 do auta no a na vlecku take 2 metre dal by som aj obrazok ako sa mi raz podarilo zapadnut ale nemozem ho tu nahrat ... vies ako mlady neskuseny :D ... tak ma stiahlo ...

_________________
Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,
V plane vymena motora :)


Uto, 23.02.2016, 19:56
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48
Príspevky: 2482
Bydlisko: LIPT.MIKULAS
Odpoveď s citáciou
Stiahne aj skuseneho :-D ...to je sekunda a clovek uz frci so stiahnutou ritou :-D .
Mne sa laminatka moc nepaci a tak zatial beham hore bez,kym sa dokopem dat vyrobit plachtu.Teda,kym najdem cloveka,co sa tym zaobera.Lebo teraz je volako samy inzinier,ale sevca aby clovek hladal s lampasom :-D


Uto, 23.02.2016, 20:23
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46
Príspevky: 171
Bydlisko: Široke 222
Odpoveď s citáciou
no stiahne aj skuseneho ako vravis ale moja chyba studeny motor a vies ako emka za studena pridas ale ona zdochina a trosku tam bol kopcek pridal som a zacalo emku dusit a uz som ostal stat v kopecku nalozeny ani cuvnut ani do predu no a uz som stal skusal som sa potiahnut ale uz na pravo ma tahalo ..

_________________
Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,
V plane vymena motora :)


Uto, 23.02.2016, 20:55
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30
Príspevky: 112
Bydlisko: Milochov
Odpoveď s citáciou
Redukcia je k nezaplateniu. Ideš po ceste vyhodíš redukciu. Ten aviacky motor ti pri 70-tke pôjde vyskočiť z pod kapoty. Ale keď už máš aj s prírubou na tú prevodovku tak asi choď do tej ávie. Ale s tou spotrebou by som si nebol tak istý že to žere to isté ako pajero. Keď už zobereš tú áviu tak by nebolo naškodu dorobiť aj nejaký predohrev až keď bude hora zamrznutá môžeš zvážať lebo v blate to neni bohviečo.


Uto, 23.02.2016, 21:11
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
No s tou aviou co sa tyka sily do kopca na volnobehu tak to mozem potvrdit-je to pomale ale staci to-ma to silny ,,spodok,, ,ze v are by malo duplom a pajero 2,5 td s tazkym 3tonovym privesom je hore kopcom jedna katastrofa-clovek to toci a ide to horko tazko zatial co nalozena avia ide pomaly na volnobehu ako slimak ale ide :-D Fu clovece toto vyzera na dlhe vlakno :smt121 :smt017 a spotreba avie je od 10 do 13 ked pamatam,ze v tom are to nebude daleko od toho


Uto, 23.02.2016, 21:12
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46
Príspevky: 171
Bydlisko: Široke 222
Odpoveď s citáciou
Na ceste mojdem max 50 aj to len cca minuta dva ...po hlavnej ceste ... redukcia ano najlepsie aby tam bola ale nieje tak nebude a bodka :D ano aviu mam s prirubou uz tak len uchyty a elektronika nafta ....

_________________
Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,
V plane vymena motora :)


Uto, 23.02.2016, 21:34
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 01.12.2015, 18:30
Príspevky: 112
Bydlisko: Milochov
Odpoveď s citáciou
No to teda vyzerá na dlhú debatu. Rozhodni podľa seba a peňaženky. Ak chceš ušetriť tak tá ávia je asi lepšie riešenie ako to pajo s tou prevodovkou. Potom pridaj vlákno ako to prerábaš :smt156


Uto, 23.02.2016, 21:42
Profil
Koumák

Registrovaný: Ned, 01.12.2013, 14:46
Príspevky: 171
Bydlisko: Široke 222
Odpoveď s citáciou
bube bude dlhe vlakno :D :D ved aby buduci emkar vedel co a ako ... ale ucime sa na vlastnych chybach ... ano bude urcite vlakno ked sa od toho pustim... taka otazocka kolko to moze asi trvat vybrat stary motor vlozit novy prevarit uchyty zapojit naftu a elektriku vybrat nadrz oplachnut ju namalovat a dat s5 ? tyzden ? ale nebude to robota v kuse ... kazdy den

_________________
Aro m461 zatial 2,5bendzin, pneu truck 2000, navijak 2,7t,
V plane vymena motora :)


Uto, 23.02.2016, 21:48
Profil
Koumák

Registrovaný: Štv, 03.12.2015, 20:52
Príspevky: 196
Odpoveď s citáciou
Vidíš to veľmi optimisticky ale aj tak držím palce. :D


Uto, 23.02.2016, 21:50
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 101 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: