Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 23:56
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 48 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 kúpa ARA 
Autor Správa
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Aro M461 je jasná a pochopiteľný koncepcia. Tuhé nápravy, listové péra... niet čo riešiť. Budka je klasická, dobre tuningovatelná, vysoko variabilná (plachta, laminát, s dverami alebo bez, čelné sklo sklopené alebo nie...)

Aro 240 je podivný hybryd vzišlý z úpornej snahy rumunov modernizovať. Predná náprava je zložitá a pritom vyrobená z makového kvetu. Český áristi na 240 vymieňajú predné poloosy častejšie ako olej v motore (náhradné kĺby sú spolu s lekárničkou, trojuholníkom a sadou žiaroviek súčasťou povinnej výbavy). Najmä staršie A240 majú velezáhadný štartér systém Bendix, pri ktorom som nechal značnú časť mladosti :x . Budka je zle navrhnutá (za prednými a nad zadnými kolesami sú vynechané hlboké úzke kapsy kde sa drží vlhko) čo spolu s biednou oceľou použitou pri výrobe spôsobuje že hrdzavie pred očami. Čelné sklo sa nedá sklopiť, bez dverí vyzerá divne. Elektroinštalácia je umelecké dielo, ktorého zlatým klincom je zoslabovací odpor ktorý stiahne svit blinkrov a brzdových svetiel keď sa zapnú svetlá (čo to dalo roboty než som zistil že to nie je chyba ale úmysel)

Pre toto všetko som bez výčitiek vymenil novšie Aro za staršie.
A zatialčo na 461 občas nostalgicky vzpomínam, za 240 mi nie je ľúto ani trocha.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pia, 11.01.2008, 9:51
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1379
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
TAK TERAS PODLA MNA: emka z dobrým obutím prejde naozaj všade, aj ked nemá redukciu, taktieš kôli tuhým nápravám znesie o trochu viac, zato 240 je v terene rýchlejšia, pretože kde ide emka na jednotke 240 môže ist aj na redukovanej trojke, kôli nezávislemu predku je pohodlnejšia a spotreba je o dosť menšia, poloosi su troška slabšie kôli velkému kríženiu a aj natáčaním kolies, :wink: ako sa to zobere, v niečom je lepšia emka v niečom 240, :smt109


______________________________
ARO 240, sto krát som ho chcel predať, 100 krát som si to rozmyslel
:smt131


Pia, 11.01.2008, 17:42
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2569
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v terene nepotrebujes ist rychlo. potrebujes ist na 100%.

spotrebu neries. :roll: alebo nejazdi, nadavat mozes

:-D

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Pia, 11.01.2008, 19:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1379
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milos píše:
v terene nepotrebujes ist rychlo. potrebujes ist na 100%.

spotrebu neries. :roll: alebo nejazdi, nadavat mozes

:-D


ale potrebujes sa niekedy aj rozbehnut, a spotrebu?? mne je jedno, šak ja si nalejem 10L a idem ale tonci naleje 10L a po 20 minutach ho už ťahám za sebou ....


______________________________
ARO 240, sto krát som ho chcel predať, 100 krát som si to rozmyslel
:smt131


Naposledy upravil pablo dňa Pia, 11.01.2008, 19:14, celkovo upravené 1



Pia, 11.01.2008, 19:07
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2569
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sak sa nemusis hned na 1tke rozbiehat :wink: niekedy sa oplati vynechat ten prvy prevodovy stupen

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Pia, 11.01.2008, 19:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1379
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Milos píše:
sak sa nemusis hned na 1tke rozbiehat :wink: niekedy sa oplati vynechat ten prvy prevodovy stupen


jééj nehovorim o sebe, a nehajme toho už tak, , tončimu sme to tu iba zasrali,



______________________________
ARO 240, sto krát som ho chcel predať, 100 krát som si to rozmyslel
:smt131


Pia, 11.01.2008, 19:14
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 21:15
Príspevky: 2569
Bydlisko: Handlová
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sak ja som to tiez myslel ako vseobecnost.


v pohode pre prehlad mazte :wink:

_________________
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 - zatial sa zoznamujeme


Pia, 11.01.2008, 19:21
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.01.2007, 13:10
Príspevky: 857
Bydlisko: vinosady
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ludo píše:
chlapi nechapem jednu vec......preco ARO.???....Gaz je original.....mal som ho a malo naozaj dusu......


svata pravda :smt147

_________________
starý dobrý uaz-469, nejaké sipaky a zivy .... za kniplom


Sob, 12.01.2008, 1:18
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pri desine sa v noci neda spať lebo ho chrume hrdza.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Ned, 13.01.2008, 23:48
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2007, 15:23
Príspevky: 122
Bydlisko: Považská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Úlohou tvorcu triedy aro 10 bolo vyrobiť auto strednej triedy, lacný, rodinný a jednoduchý automobil. Podobné úmysly ovládali tím pracovníkov pri výrobe VW chrobák. Auto aro 10 vie milo prekvapiť v momente, keď treba využiť jeho vlastnosti v teréne. Popri týchto príjemných zážitkoch ma zarmucuje tvrdosť vyjadrení naslovovzatých odborníkov, prehliadajúcich triedu a možnú využiteľnosť automobilu.


Naposledy upravil IGI dňa Pon, 14.01.2008, 16:28, celkovo upravené 4



Pon, 14.01.2008, 12:22
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IGI .... tak nejako zhruba som vyrozumel tvoje pohoršenie nad tým, že volakto zhadzuje nejakú značku.... čo máš zaiste pravdu a keď niekto kritizuje, prosím len popisovať vlastnú skúsenosť.

A teraz nám nejako súvisle objasni čo ešte máš na srdci, pretože viac som nepochopil...

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 14.01.2008, 13:37
Profil WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ano Igi , porovnávať aro s patrolom sa dá , ale treba aj tú správnu kategóriu . Nie M461 z Y 61 .
K M461 je súper tu:
Obrázok
A zožente mi takýto pojazdný trol , za cenu / cca 15 tis./ pojazdného ARA ? :twisted:

Ked sa ARO 10 vyrábalo , bolo vo východnom bloku bezkonkurenčná / snád lada niva /.
Ale dnes ?, podľa mňa na denodenné jazdenie je to vražda , už skrátka nie je tolko času , ako za komančov, tráviť svoj čas v garáži .

A súhlasím s Martinom , že človek môže povedať svoj názor , bez následovného trestu , aj keď sa to mnohým nepáči .
Len základ je povedať "myslím si " alebo " môj názor je " a tak .
Inak je to len sprosté ohováranie :wink:

Inak myslým si , že Aristi sú véélmo húževnatý a družný, a zaslužia si na dôchodok nejaký ten Patrol :smt121

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Pon, 14.01.2008, 18:23
Profil
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2007, 15:23
Príspevky: 122
Bydlisko: Považská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin4, Kapo : ÁNO.
Ešte pošetrím (ale bude to 3dv. diesel ... s lacnými dielmi, r.v. 98/GR), a nebude to hneď, ešte si užijem môjho zachovalého milášika so 16,5t kilometrami = uloženka :smt065

To dennodenné jazdenie - vražda - r.v. od 1996 -1998 s motorom Renault 1.9d resp. 1.9Td s 5 stupňovou prevodovkou alebo narodený v AMC ? (bohužiaľ to nieje môj prípad ...)


Uto, 15.01.2008, 9:55
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 31.12.2006, 21:52
Príspevky: 561
Bydlisko: Myjava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no pablo k tej spotrebe, ja neviem, ved oni maju uplne skoro stejný motor! Malí razdiel v karbeci. My sme tam šrofovali zo žigulaka, a Emka jazdí do 10l/100km medzimesto. A to si mislim že je exkluzivna spotreba aj voči Y61. priamerna rýchlosť na ceste ja 80km/h, čo tiež neni najmenej, a max. cez kilo. A ak Toncimu vozidlo nechce chodit v takomto režime , aeni problem s konštrukciou Emky, ale v jeho stave. Ono generalka nespočíva vo farbe.a čo sa týka kríženia Emky si myslím, že neni na zahodenie

Obrázok

_________________
1. Moje pravopisne chyby kludne opravte, slovenčina nebola nikdy moj kobylka :smt124
2. Nerobim kvalitne, ale pomaly!


Str, 16.01.2008, 1:20
Profil ICQ
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... ďaleko najlepšiu spotrebu má eMka zo sklopeným čelným sklom. Vtedy nevydržíš ísť viac ako 60 a aj spotreba je primerane nižšia... :lol: :lol: :lol:

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 16.01.2008, 9:35
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 48 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: