Dnes je utorok 21. mája 2024, meniny má Zina a zajtra Júlia Juliana
Autor |
Správa |
Jozef Joski
Frajer
Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04 Príspevky: 208 Bydlisko: Trnava
|
Bahno nedaj sa odradiť,daj tú hlavu odfrézovať o tie dva mm,viac sa nedá lebo na sacom kanáli na hlave ti ostane zdola tiež tak 2 mm čo je minimum aby si to ešte utesnil(myslím sacie potrubie)Nestane sa vôbec nič mám Ara už 25 rokov a robím to na každom.NIKDY mi kôli tomu neodišiel spodek,ani tesnenie pod hlavu.Získaš pekných pár koní navyše a hlavne upravíš motor na súčasné benzíny(ako to ktosi správne podotko).To sa prejaví na dokonalejšom spaľovaní(teda v rámci možností rumunského motora) a tým aj zníženej spotrebe paliva.Kto počul môj motor môže ti potvrdiť že ide ako píla a vôbec ho nešetrím.
|
Str, 12.08.2009, 9:28 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
efendi,ja ho nechcem tunit.viem kedy a zcoho je povodne ten motor.je podstvorcovy,takze ma zdvih myslim mensi ako pajero2,6.origo motory mali tak mizernu kompresiu preto lebo bol nekvalitny benzin.teraz pri 90-95 okt benzine a kompresii asi 8,5 detonacne horenie nehrozi,takze kruzky,tesnenie a lagre nema co znicit.par uprav motorov systemom pokus omyl mam za sebou a ked sa rozsype dalsi,prezijem to aj ked som si 100 perc isty ze vydrzi.este raz pisem,chcem tento motor,len chcem aby vyuzil benzin co mu nalejem.novy kabos na male tocky nie je bohvieco,urcite bude lepsie rozprasovat prva komora fatackeho z omnoho mensim difuzorom.
|
Str, 12.08.2009, 9:39 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
joski,pises mi z duse.kde to davas stahovat?jasne ze to musi drzat ked to drzi na naftaku
|
Str, 12.08.2009, 9:41 |
|
|
RAIDER
Frajer
Registrovaný: Štv, 21.06.2007, 11:26 Príspevky: 224 Bydlisko: Nitra
|
kolko rokov robis s motormi a ostane referencie si mal napisat uz v prvom prispevku a vyhli by sme sa mozno zbytocnym tlachom ....kazdopadne ked to spojazdnis rad by som to videl na zivo a dufam ze sa niekde stretneme..osobne by som som sa bal len toho zladenia dvoch karbecov,zazil som kusok pekla s tym povodnym
|
Str, 12.08.2009, 9:51 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
hehe,ved zladit tie 2 origo sa ani nedali,takze zladit 2 fatacke kde je presnost o niekolko tried vyssie nebude tak strasne.maju velke paky na oskach tak by to malo byt v pohode oproti styrom alebo 6tim na motorke
|
Str, 12.08.2009, 9:56 |
|
|
603
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.11.2008, 23:39 Príspevky: 529 Bydlisko: ba//mi
|
ked iny benzin netreba nieco i s ventilami spravit?
_________________www.khvmi.sk
|
Str, 12.08.2009, 11:08 |
|
|
Jozef Joski
Frajer
Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04 Príspevky: 208 Bydlisko: Trnava
|
No v Trnave je len jedna firma kde ma s tým nevyhodili,dokonca mi zrovnávali aj blok motora,názov teraz neviem,ak by bolo treba preverím.
Ten motor ak ho urobí dobrý motorár je takmer nezničiteľný.Skôr si daj pozor pri osádzaní tesnenia pod hlavu,aj ked sa to na prvý pohľad zdá symetrické nie je tomu tak a ak ho dáš zle neuchladí teraz už neviem prednú alebo zadnú vložku.Utieklo to aj takým borcom ako bol nebohý Roman.
Tak som ešte pozeral v podkladoch o koľko som ja zbrusoval naposledy hlavu a bolo to 1,6 alebo 1,8 mm.Zaboha to po sebe neviem prečítať.
|
Str, 12.08.2009, 11:16 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
603,nechapem co maju ventily spolocne s benzinom?okrem zabrusenia sa s nimi neda robit nic.
joski dam pozor aby som to nedal naopak,stiahnut by som dal asi tych 1,6 aby tam ostal plac na tesnenie sania ako pises.mohol by si zohnat adresu na tu firmu?najlepsie je ked sa to da tam kde tomu rozumeju a uz to robili.v poprabe tiez zrovnavaju hlavy ale namiesto stiahnutia mi borec drzal pol hod prednasku preco sa nesmie stiahnut z hlavy viac ako desatina,tak som odtial vypadol.kym u nas fungovala fabrika tak na segmentovke trvalo stiahnut 1mm asi 5 minut.neviem preco,ale teraz ked niekto robi na nejakom stroji tak mysli ze ti ostatni su uplni kreteni a moze im natarat hociake somariny.a pritom sa tym zivi,tak nechapem ako sam sebe odhana kseft
|
Str, 12.08.2009, 14:05 |
|
|
Jozef Joski
Frajer
Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04 Príspevky: 208 Bydlisko: Trnava
|
Bahno jedna otázka-píšeš že hlava je hliníková-neviem či sa bavíme o arovom motore.M 461 mala pokiaľ viem len liatinové.
Ventily majú spoločné s benzínom že ich maže,volakedy prísadou olova,teraz UNI benzínya kedže UNI sa už pomaly nedá kúpiť bude sa musieť pridávať do bezolovnatých benz.prísada Anabex alebo Pro+,inak ich zlikviduješ.Dostať to na každej pumpe.Inak máš pravdu-len zabrúsiť.Starí majstri to ešte vedia.
A aj sedlá,ak nemáš origoš frézery tak aspom brúsnou pastou.
Zajtra idem do TT tak sa stavím v tej firme a dám vedieť.
|
Str, 12.08.2009, 15:01 |
|
|
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
To v Poprade si bol asi u Dovalovskeho ze? Bud rad ze ta odkecal, lebo keby ti este povadal cenu tak tam padnes na zadok a mas co rozdychavat. Ja som to dlho rozdychaval, a som hlavu radsej zaviezol do Presova, a aj z benzinom som bol na 1/3 cene Dov.
|
Str, 12.08.2009, 15:02 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
joski,ani nieto takeho smaila co by vyjadril ako sa hambim .jasne ze hlava je liatina.spekuloval som s obrazkami anapisem taku sprostost.prisada do benzinu je jasna ale ta sa dava aj ked by som hlavu neznizil.zas poznam kopec ludi co to maju na plyn alebo technicky benzin a sedla nemaju vytrhane.zalezi ako casto sa beha a kolko stupas na plyn.niekedy davno som reparoval motor co mal chlapik na traktore a neviem ci nemal vlozene sedla alebo sa mi to len mari.ked si predstavim ze prva vec co sa s emkovim motorom robila,ze sa vymontoval z auta,hodil na vlecku a odviezol do srotu.za chvilu ich uz bude malo.este ze mam zo 4 v rezerve
|
Str, 12.08.2009, 18:24 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
to peto,chlapik sa volal inaksie,nemam pamet na mena ale dovalovsky urcite nie.mohol by si napisat adresu toho presovskeho servisu?
|
Str, 12.08.2009, 18:28 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
No, ja ešte spomeniem, že rozdiel medzi motorom M461 a 240 je napríklad v objeme motora. Emka mala objem motora nad 2,5 litra, čo bolo pri platení ZP katastrofa. A 240-ka mala pod hranicou 2,5litra.
A v podstate išlo o stejné motory. Teda až na to, že 240ka mala už od výroby zbrúsenú hlavu cca o 2mm.
Takže pozor na to, aby ste nezbrúsili už zbrúsenú makovicu.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Str, 12.08.2009, 20:02 |
|
|
RAIDER
Frajer
Registrovaný: Štv, 21.06.2007, 11:26 Príspevky: 224 Bydlisko: Nitra
|
m ka mala v mojom technicaku obsah2516 a tusim v kapovom alebo majkiho 2514......tak si vyberte
|
Str, 12.08.2009, 20:27 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
moja ma v technicaku 2512 ,aj to sedi podla zdvihu a vrtania.240tka ma myslim o pol mm mensi zdvih a tam stiahli par kubikov.vase su asi po vybruse ked maju viac.
kapo si si isty ze hlava z 240 je zbrusena o 2mm?myslal som ze jednu mam ale vypada rovnaka ako z emky.dam asi zajtra za ukol mladezi nech tam naleju vody a odmeriame kolko do ktorej voslo.aby som nezistil ze kupena 240tkova je v skutocnosti z emky.
|
Str, 12.08.2009, 21:37 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|