4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
iny motor do ara? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=8&t=9493 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | LUKAS4x4 [ Uto, 01.12.2009, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | iny motor do ara? |
caute, prosimvás poradte mi niekdo aký motor by sa dal vrazit do ara10 10.4 chcel by som tam dat nejaku naftu. nemusi to byt ani nejaky silny motor staci mi aj slabší. len aby som mal minimálnu spotrebu. dakujem za pomoc. |
Autor: | tibik [ Uto, 01.12.2009, 19:30 ] |
Predmet príspevku: | |
naj a bez uprav -RENAULT -1,6D. ![]() |
Autor: | romo11 [ Uto, 01.12.2009, 19:32 ] |
Predmet príspevku: | |
len ci to ma zmysel prerabat? za tie peniaze co das za motor a cas co stravis prerabkou mozes nakupi toooolko benzinu a jazdit a jazdit.... ![]() |
Autor: | tchor552 [ Uto, 01.12.2009, 19:39 ] |
Predmet príspevku: | |
daj tam z avie mne sa zda ze ten tam davaju alebo slavia 3valec ![]() ![]() |
Autor: | Juraj Surovec [ Uto, 01.12.2009, 19:40 ] |
Predmet príspevku: | . |
Ford Peugeot a naj Mercedes 300! Pozri si Blahošové alebo Pablove príspevky ! Tchor Avia je moc ťažká a dost žerie ! |
Autor: | samuaz [ Uto, 01.12.2009, 19:48 ] |
Predmet príspevku: | |
chlapci citajte pozornejsie on ma aro 10 a to sa od emky trochen líši ak tam jebne aviu postavi sa na predne ![]() |
Autor: | zapar [ Uto, 01.12.2009, 19:49 ] |
Predmet príspevku: | Juraj |
do ARO 10,4 ani ávia ani mercedes 300D. |
Autor: | zapar [ Uto, 01.12.2009, 19:59 ] |
Predmet príspevku: | Lukas4x4 |
možno by som na tvojom mieste pouvažoval nad splynovačom, ja som do 10,4 dával motor z dácie 1300 len som musel prerábať olejovú vaňu lebo boli menšie ojničné ložiská ale z dácie 1390 by mal pasovať len určite budeš musieť dať z ára olejové čerpadlo. kamarát mal 10,4 na značkách s dieslom tuším motor od Renaultu len neviem aký tip motora to bol. |
Autor: | dado [ Uto, 01.12.2009, 19:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Kolko je minimalna spotreba ? |
Autor: | tchor552 [ Uto, 01.12.2009, 20:16 ] |
Predmet príspevku: | |
som myslel ze to ma 240 nejaky citroen alebo nieco take skusit pozistovat o tom nieco |
Autor: | petriiik [ Uto, 01.12.2009, 20:30 ] |
Predmet príspevku: | |
tchor: ty si ako nas jeden professor on ked sme sa pytali nieco vzdy len ,,zisti si!,, ![]() |
Autor: | tchor552 [ Uto, 01.12.2009, 21:08 ] |
Predmet príspevku: | |
samuaz: aspon bude sranda ![]() ![]() |
Autor: | zapar [ Uto, 01.12.2009, 22:04 ] |
Predmet príspevku: | |
inak ak diesel, tak celkom jednoducho to zistíš tu: http://aro-10.autobazar.eu/100-id1272532.html alebo aj tu http://aro-10.autobazar.eu/10-id1062390.html a myslím, že to ARO z motorom od VW je dobrá voľba ale aby si nebol sklamaný, že ťa ta prerábka bude stáť draho. |
Autor: | pablo [ Uto, 01.12.2009, 22:29 ] |
Predmet príspevku: | |
tchor552 píše: daj tam z avie mne sa zda ze ten tam davaju alebo slavia 3valec ![]() ![]() najskor si to poriadne prečítaj , o aký model auta ide.. atd,,, a potom niečo napíš,,, ,, ![]() tchor552 píše: ja saom tiez pocul ze tam davali bud citroen alebo peugeot prosím ta aspon si over co sa kam montovalo atd..... ![]() ARO 10 Po 5ti letech návrhů, testování a příprav pro výrobu bylo ARO 10 v roce 1980 uvedeno na trh pod názvem Dacia 10 v Rumunsku, ARO Trapeurs ve Francii, ARO Ischia v Itálii a Dacia Duster ve Velké Británii. ARO 10 bylo zahrnuto do střední třídy s atraktivním designem. Byla vybrána konstrukce karoserie se dvěma dveřmi, kovová nebo nepromokavá střecha. Tento vůz má několik společných elementů s Dacii 1300 a byl vyráběn ve čtyřech základních typech: 10.0, 10.1, 10.3, 10.4. Motor byl převzat z Dacie 1.3l. Od začátku roku 1984 bylo vozidlo vybavováno motorem 1397cm3, který dovoloval maximální rychlost 118km/hod. Export začal již v roce 1980 a do roku 1985 bylo 90% produkce exportováno do následujících zemí: Velká Británie, Itálie, Francie, Německo, Španělsko, Řecko. Pro export byly také používány dieselové motory VW a Pegaso. V roce 1985 byl dokončen 10.8 pick-up v modifikacích krátká, velmi krátká, double cab. V tuto dobu také vznikl v Itálii prototyp ARO SCORPION. V průběhu let bylo ARO 10 modifikováno a vybaveno přední maskou s dvěmi nebo čtyřmi světly, sportovními koly a plastovými doplňky karoserie. Také se začala vyrábět čtyřdveřová verze. Verze ARO 10 SOFT-TOP nazývaná Spartana je vybavena motorem Renault 1,9 TD. V roce 1999 byl vyroben nový prototyp ARO 10 Super na bázi podvozku ARO 244. Zatím nebyl uveden do sériové výroby. Filozofie výrobce vždy byla a zůstává jasná. Vyrobit levný, jednoduchý, na diagnostických přístrojích nezávislý a spolehlivý terénní automobil. Bez elektroniky a zbytečné výbavy, do nejtěžších podmínek, s finančně zajímavou údržbou a výbornými vlastnostmi při jízdě v terénu. Terénní automobil ARO Vás na rovné silnici mile překvapí, avšak v momentě, kdy odbočíte mimo cestu Vám předvede to, k čemu byl stvořen. BTW: nedozvedeli sme sa ci to aro más s PP , alebo bez,, naco to auto pouzívas,,,ci dohory na drevo atd...., ,,,, do ara 10 by bol dobrý od VW, ale minimálne 1,6 D .... k tej prerábke, pokial máš nato veci, a vieš si to urobit sám,,,,,( motor v dnesnej dobe kupis za pár €€ ) tak by som do toho urcite siel,,,,, alebo zainvestovat do plynu,,,,, ![]() |
Autor: | LUKAS4x4 [ Uto, 01.12.2009, 22:59 ] |
Predmet príspevku: | aro |
no mam to bez papierov a chcem to do hory na drevo a občas na vybláznenie do nejakého toho blatečka a podobne. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |