4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Maskacovy fesak http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=80&t=7656 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | cikeres [ Pia, 10.04.2009, 18:59 ] |
Predmet príspevku: | Maskacovy fesak |
Priznam sa neviem co je to presne za auto, ale odfotil som to ked som to videl. Zaujimave a pekne auticko. ![]() ![]() |
Autor: | petriiik [ Pia, 10.04.2009, 19:23 ] |
Predmet príspevku: | |
GAZ 69 ![]() |
Autor: | fiberopt [ Pia, 10.04.2009, 20:09 ] |
Predmet príspevku: | |
.. kde je ten fesak? |
Autor: | cikeres [ Pia, 10.04.2009, 22:26 ] |
Predmet príspevku: | |
v Bratislave, autoservis u MAXA na Pestovatelskej ![]() ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Pia, 10.04.2009, 22:30 ] |
Predmet príspevku: | |
petriiik píše: GAZ 69 ![]() nie nie pán kolega. Podstatne zriedkavejší a vzácnejší GAZ 69 A |
Autor: | Jojo GR [ Pia, 10.04.2009, 23:57 ] |
Predmet príspevku: | Gázik 69 A! |
Matko má pravdu je to 69A, tzv ,,štabak". Volakedy som ho strašne zhánal, je fakt vzácnost, problém ho zohnat. A ak dobre vidím, tuším má aj number ![]() |
Autor: | efendi [ Sob, 11.04.2009, 10:00 ] |
Predmet príspevku: | |
aaano je to Gaz 69A takzvany stabak, jazdil som na nom rok v Sabinove,,je to rarita,, nadherny kusok,, hotovy bonbonik,,v terene bol super, a navyse aj pohodlny, ,, darmo ruske stroje su ruske stroje-s u p e r .. ![]() |
Autor: | pajo413JX [ Sob, 11.04.2009, 10:04 ] |
Predmet príspevku: | |
A aký je v nich rozdiel?? ![]() |
Autor: | efendi [ Sob, 11.04.2009, 10:14 ] |
Predmet príspevku: | |
pajo413JX píše: A aký je v nich rozdiel?? ![]() nuz rozdiel je v tom ze Gaz 69 je 2 dverovyy, v predu ma dva sedackyy, a vzadu dva lavicky na bokochpozdlz na sedenie-pre posadku, a zadok ma hranaty teda plachtu s ramom , a Gaz 69A cko ma 4 dvere a sedacky ako v uaze , 69 na ma rezervne koleso za dverami vodica na bokuuu, kym 69Acko ma rezervu v zadu na zadnych dverach,,motor plus troj stupnova prevodovka je stejna, motor je tam SV, a startuje sa stlacenim nohou na podlahe takeho maleho tlaciaceho cudlika, co vtlaca kotvu startera k zotrvacniku..super,, |
Autor: | cikeres [ Sob, 11.04.2009, 11:17 ] |
Predmet príspevku: | |
ma tabulky ![]() ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Ned, 12.04.2009, 11:49 ] |
Predmet príspevku: | |
.... len práveže tak zriedkavý model nie je moc dobrý do úprav. Taký by mal byť pekne vojensky zelený, na úzkych origo kolách a s vojenským znakom, resp znakom LM na dverách a jazdiť v ňom oblečený výhradne v ihličkových maskáčoch vz.60 . Znehodnotený Sa vz.58 ako kostýmový doplnok dnes nie je problém obstarať. |
Autor: | RENSO [ Ned, 12.04.2009, 14:41 ] |
Predmet príspevku: | |
v madarsku s takzm A-čkom jazdil jeden blazon, motor BMW 3,0 benzin patrol napravy, vpredu vzadu navijaky. niekde mam aj fotku, po kapotu v lázni |
Autor: | petriiik [ Pon, 13.04.2009, 12:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: petriiik píše: GAZ 69 ![]() nie nie pán kolega. Podstatne zriedkavejší a vzácnejší GAZ 69 A ale s tou 69 som mal pravdu ![]() |
Autor: | efendi [ Pon, 13.04.2009, 15:23 ] |
Predmet príspevku: | |
nuz petrik enom ciastocnu si mal pravduu, bo Martin 4 ta technicky presne opravil ze gaz 69Acko,,,,,, bo- A -to tam je nutne dodat, ponevac medzi dvoma typmi je v podstate velky rozdiel co sa tyka dizajnu, a konstrukcie karoserie, mimo podvozku a motora.... ![]() |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 13.04.2009, 20:22 ] |
Predmet príspevku: | |
... ešte bol aj spojársky GAZ 69M. Vyzeral ako normálny Gázik, ale mal v plachte prechodky pre anténne stožiare, na motore navyše dynamo pre vysielačky, vraj aj o niečo väčšie vrtanie a nejakú jednoduchú záťažovú reguláciu motora na udržanie otáčok pri kolísaní odberu elektriky pri vysielačkovní. No a extra exoti ako napr. protitankový GAZ 69 s odpaľovacou rampou pre PTRS Šmeľ. |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |