Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
Samovypustacie ventilky 4MAD
Autor |
Správa |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
Nie. Keď urobíš kontrone merania v rozmedzí cca 3 min. /dofúknutie pneu veľkým kompresorom/ tak sa atm tlak moc nezmení.
|
Uto, 03.02.2009, 11:21 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Zatiaľ mi nikto neodpísal, ake je praktické využitie, ale po tom, čo som sa tu dočítal, asi chabé. Ja mám deflátor spolu s manometrom za cca 25e. Presnosť je daná presnosťou manometra. 4 malé 33´´ pneu z 2barov na 1 bar sfúknem do 6 minút.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
Naposledy upravil pejo dňa Uto, 03.02.2009, 19:42, celkovo upravené 1
|
Uto, 03.02.2009, 11:37 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
no, ja 37cky z 1,6 na 0,4 spustam trochu dlhsie
a sedim pri tom v aute a idem, potom zastavim, poziciam ich dalsiemu a ideme dalej...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 03.02.2009, 12:04 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
A na čom máš 37"" ? 
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Uto, 03.02.2009, 12:07 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
mam aj na mojom, ktory este nejazdi, ale ma aj Mike na svojom bogger a predtym som mal 35x14,5 a aj 37 fedima (Gcko 35, LC75 36.....)
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 03.02.2009, 12:17 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
škoda že je to tak nepresné, okamžite by som ich bral
chyba je v tom, že sa nedajú všetky rovnako nastaviť alebo aj v tom, že aj pri jednom a tom istom nastavení na tom istom kuse zakaždým vypustí inak?
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Uto, 03.02.2009, 13:19 |
|
 |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Jano JP píše: škoda že je to tak nepresné, okamžite by som ich bral chyba je v tom, že sa nedajú všetky rovnako nastaviť alebo aj v tom, že aj pri jednom a tom istom nastavení na tom istom kuse zakaždým vypustí inak?
... chalani kto to ma rozoberte si to a skuste podumat ako to moze byt presne... jednoducho nemoze.
... jemne ladenie tlaku moze robit bud elektronika alebo clovek urcite nie jedna pruzinka
... aj okolita teplota vplyva na presnost
... taktiez co za sajrajt je nafukany v pneu
... ja to pouzivam na "hrube" odfuknutie a nasledne si tlak doladim rucne
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Uto, 03.02.2009, 13:45 |
|
 |
Jano JP
Pajero compatibile
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04 Príspevky: 2172 Bydlisko: Licavca City
|
jasné, Danko, len tie rozdiely čo udávajú chalani sa mne zas až tak malé nezdajú aby som mávol rukou ale možno sa mýlim
uvažujem o tom, že či nepresnosť nie je daňou za možnosť nastaviť individuálne zvolený tlak; keby to bolo vyvinuté na jeden konkrétny tlak(napr. 1atm) tak by sa to určite dalo vyrobiť s vyššou presnosťou a to by mi vyhovovalo
Danko, a nestane sa Ti, že niektorú tým bazmekom spustíš viac ako si chcel? lebo s následným dofukovaním je to nakoniec pracnejšie ako to celé absolvovať ručne; pozdáva sa mi ten Pejov systém
rozhodne mám chrobáka v hlave
_________________ Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? .....  Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... 
|
Uto, 03.02.2009, 13:59 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
takze prebehol pred chvilou test (teda nezavisle dva) vsetko merane digitalnymi tlakomermi
ja som spustil pneu na 1,45 a nastavil som na nej 4 ks ventilov
potom som naskrutkoval na 37 Bogger (mali povodne od 19 do 2,1 ATM)
vysledok : 1,55 dalsia 1,6 dalsia 1,6 dalsia 1,5 teda +/- 0,05 ATM az 0,15 ATM
nezavisle od toho Mike nastavil na 0,6 ATM a skusil na cca7 pneu sfuknut(niektore ventily opakovane) a celkovy rozdiel nepresiahol 0,04 ATM
to ma vyhecovalo, ze to dokazal nastavit lepsie ako ja , tak som skusil znovu a dostal som sa po dokladnejsom nastaveni na cca +/- 0,1 ATM
z toho dedukujem, ze pokial sa s tym clovek na zaciatku trochu pohra a fakt dokladne nastavi,potom rozdiely nie su take markantne , hoci si stale myslim, ze do 0,2 rozdieluje to pri pneu nad 33 v terene jedno
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Uto, 03.02.2009, 15:06 |
|
 |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
RADOFFROAD píše: ... z toho dedukujem, ze pokial sa s tym clovek na zaciatku trochu pohra a fakt dokladne nastavi,potom rozdiely nie su take markantne , hoci si stale myslim, ze do 0,2 rozdieluje to pri pneu nad 33 v terene jedno
... tak tak pravda... je to o tom kolko sa s tym na zaciatku pohras - kolko si das namahy
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Uto, 03.02.2009, 19:29 |
|
 |
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
Jano JP píše: Danko, a nestane sa Ti, že niektorú tým bazmekom spustíš viac ako si chcel? lebo s následným dofukovaním je to nakoniec pracnejšie ako to celé absolvovať ručne
... ja to robim tak postupne to nasrubujem na kolesa v urcitom casovom posune a potom o nejaky cas v rovnakom casovom slede obijdem auto znova
... niekedy sa ti stane, ze vypne skor a tak jemnym "brnknutim" do ventilku overim ci ma este snahu spustat
... ako som pisal niekedy maju ludia v pneu rozny "sajrajt" a ten ovplyvnuje chod "pruzinky"
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Uto, 03.02.2009, 19:36 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Este jeden faktor moze zohrat ulohu pri merani hodnot. A to samotne ventilky, resp. ich kvalita. Niektore mozu byt "pridrete" a ovela horsie reaguju. Moze to sposobit ze pneu sa nesfukne na pozadovanu hodnotu...
_________________Range Rover farma 
|
Uto, 03.02.2009, 23:11 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|