4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Zmena stáleho prevodu Patrol Y61
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=82&t=16171
Stránka 8 z 9

Autor:  RADOFFROAD [ Sob, 08.12.2012, 8:09 ]
Predmet príspevku: 

JOE !

133 kW je sice podobne ako tvoj nissan banzinak, ale porovnaj krutaky kua

Autor:  JOE66 [ Sob, 08.12.2012, 20:57 ]
Predmet príspevku: 

no Rado- na Pajere musim viac tocit do otacok-ma to vyssie polozeny krutak ako ten patrol benzinovy ale na ceste radsej sadam do toho pajera -asi na jar poslem toho patrola k tebe na vitaminovu kuru :-D

Autor:  jenki [ Ned, 09.12.2012, 16:32 ]
Predmet príspevku: 

Pajero 3,0 V6 24v, 6G72 -133 kW/ 5250 rpm, 255 Nm/4500 rpm
Patrol 4,2 rad. 6 TB42E -129 kW/ 4200 rpm, 320Nm/3200 rpm

Len pre porovnanie
Pajero 3,5 V6, 6G74:
3.5 V6 24v SOHC: 143 kW/ 5000 rpm, 303 Nm/ 3500 rpm (novší)
3.5 V6 24v DOHC: 153 kW/ 5000 rpm, 300 Nm/ 3000 rpm (starší)

Autor:  JOE66 [ Ned, 09.12.2012, 21:49 ]
Predmet príspevku: 

Jenky diky za porovnanie technickych parametroch-inak ked som mal tu starsiu3,5 v automate tak bolo citit,ze ten krutak je polozeny v nizsich otackach ako ten 3liter ale ked sme to porovnavali na ceste pri rozbiehani na vypadovke tak paradoxne ten 3liter v manualy mal take zrychlenie ako ten 3,5liter v automate :-D ale v zime ten automat na vyjazdy do kopca na snehu to bola paradicka,zatial co s tym manualom sa radsej rochnim pomedzi stromy :-D ale k teme.Ma niekto na vychode Patrola idealne s motorom 4,2 benzin alebo 4,2 diezel a ma v nom zmenene prevody?

Autor:  IvoLUCKY [ Štv, 13.12.2012, 21:10 ]
Predmet príspevku: 

Dnes prebehol dlho ocakavany test.
Y61 3,0 MT rv2004
Pneu v priemere realne meranom 86cm cize skoro 35ky
Povodny diff prevod bol 1:4,11
Novy prevod je 1:5,42
Namerane bolo:
3000rpm rychlost na GPS 96kmh
3500rpm rychlost na GPS 110kmh
tacometer ukazuje o cca 25kmh menej ako GPS

Pre mna je subjektivny zaver jasny
- ak montovat 5,43 tak na 37inch pneu
- na 35inch maximalne 4,88
alebo
- ozeliet trochu dynamiky a dat 4,65 z 2,8ky a na ceste jazdit aj vyssimi rychlostami pri otackach rozumnych pre motor

Autor:  bacaono [ Štv, 13.12.2012, 22:44 ]
Predmet príspevku: 

bacaono píše:
Ked postavis toho patrola s prevodom 5,42 na 37" gumy alebo este väcsie, bude to akurat. :-D
Ale tych 4,875 by bolo uplne idealnych na 35". Pokial mas v zadu normalny maly diferak, co na automate pravdepodobne mas, tak by nemal byt problem aspon tie 4,625 zohnat.......


Ved som ti to tu uz pisal. :-D Ale viem...nieje nad vlastnu skusenost. :wink:

Autor:  IvoLUCKY [ Štv, 13.12.2012, 23:22 ]
Predmet príspevku: 

Jasne ! Ten pocit na prdeli ked to zrychluje a ten hluk motora na 3500rpm treba skusit a na zaklade toho sa subjektivne rozhodnut... Inak keby som bol chatar na nejakej chate kedy by so Patrola vozil IBA po lese a hlavne s poziadavkou na TERENNU prevadzku = no problemo aj ten 5,43... Ale akonahle ma ten off ist aj na dlhsie presuny ...NO...NO...NO

Autor:  JOE66 [ Pia, 14.12.2012, 0:11 ]
Predmet príspevku: 

Ja by som mal mat v patrole 4,2benzinovej dif 3,9 alebo 4,11 prevod a jazdi sa asi40%cesta a 60%teren-cesta maximalne50km presuny a rozmyslam na prevod 4,6 z serioveho 2,8td ale nemam to moznost vyskusat a gumy mam 34-285-75 16 tak dilema teraz ako to vyskusam-nik nema podobnu konfiguraciu auta a prevodou? teraz je auto na ceste aj v terene ako raketa oproti diezlu ale v terene nepotrebujem rychlost :( asi to risknem s tymi prevodami

Autor:  Tyky [ Pia, 14.12.2012, 8:58 ]
Predmet príspevku: 

ja mam 1:5,42 prevod v Y61 118kW r.v. 2006 uz skoro pol roka a oproti povodnemu prevodu som velmi spokojny. pneu mam zatial 35" na 17" diskoch.
pred zmenou prevodu to bolo utrpenie -na rovinke nie, ale v kopcoch!
pozorovane hodnoty su ine ako nameral IvoLUCKY .to ze pojdem do 37" pneu som planoval od zaciatku .

Autor:  IvoLUCKY [ Pia, 14.12.2012, 10:02 ]
Predmet príspevku: 

tyky mas AT alebo MT prevodovku
a prosiim napis sem konkretne udaje pri 2500 / 3000 / 3500 rpm
dakujem (velmi mi to pomoze)

Autor:  jenki [ Pia, 14.12.2012, 15:10 ]
Predmet príspevku: 

JOE66 píše:
...a gumy mam 34-285-75 16 t...

285/75R16 je rozmer 33" a nie 34"
Presnejšie, je to rozmer 33x11,22x16
Napr. pneu Cooper STT majú v rozmere 285/75R16 skutočný priemer 33,1"

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 14.12.2012, 15:30 ]
Predmet príspevku: 

...ale ak ma nejaku T3, potom je to skor 34 ako 33 napriklad Insa ma na roznych diskoch od 33,6 do 33,8..

Autor:  jenki [ Pia, 14.12.2012, 16:21 ]
Predmet príspevku: 

No, ja píšem rozmery pneumatík originálne.
Ak je to protektor... tam môže byť napísané skoro čokoľvek, to je fakt, väčšinou rozmer presne nesedí.
Ale to je chyba výrobcu, rozmery čo som napísal, sú platné.

Autor:  RADOFFROAD [ Pia, 14.12.2012, 16:28 ]
Predmet príspevku: 

jasne, ja viem, len som chcel upresnit aj dalsiu alternativu

Autor:  JOE66 [ Pia, 14.12.2012, 20:03 ]
Predmet príspevku: 

Pneumatiky mam 285-75-16 a to sadu bf goodreach,sadu cooper stt a sadu fedima extreme(T3)-vsetko v tom rozmere a ak by som mal ist do 37 tak musel by som ho aj podvihnut ,hoci 35 zatial ked som skusal tak v pohode a do kopca je to ok-ale ja mam benzin,tak treba trochu rozbehnut-prevodovka manualna.na jar ak bude cas tak dam asi tu zmenu prevodou a uvidim,len skoda ze tu nikto na vychode nema po zmene prevodou aby som vyskusal :(

Stránka 8 z 9 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/